loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 717 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید , ادر بازیکنی بود که در فینال یورو 2016 به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و در دقیقه 109 بازی با شوتی عالی توانست دروازه فرانسوی ها را باز کند و پایه گذاراولین قهرمانی بزرگ تیم ملی کشورش بشود و تاریخ سازی کند. اکنون اما ادر برای دومین بار در هفته های اخیر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از Mirror، ادر 28 ساله در مصاحبه ای جدید فاش کرده است که 16 سال قبل، پدرش به دلیل کشته شدن مادرش، دستگیر و به زندان افتاد و اکنون آخرین روزهای زندانش را سپری می کند. او در جواب به سوالی درباره پدر و مادرش گفت:                                                           پدرم به خاطر قتل مادرم در زندان است. او در سن 12 سالگی من مرتکب این قتل شد.مادرم از دنیا رفت و پدرم به زندان؛ فکر میکنم آن به 16 سال حضور در زندان محکوم شد.

این فوروارد پرتغالی فصل قبل را در سوانزی سیتی آغاز کرد، اما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لیل فرانسه قرض داده شد و پس از پایان فصل، قراردادش با لیل را دائمی کرد. ادر در ادامه صحبت هایش عنوان کرده است که از 2 سالگی به همراه مادرش به پرتغال آمد تا با پدرش زندگی کنند. او همچنین در 8 سالگی از خانواده اش جدا شد تا به یک مدرسه شبانه روزی برود. ادر در سال 2015 در مصاحبه ای با وبسایت باشگاه سوانزی با شوخی گفته بود که خودش را "آقای جهانی" می داند، زیرا از زمینه های متفاوت فرهنگی می آید. او در این مصاحبه جدید درباره لقبی که به خود داده است، اظهار داشت:

من به همراه مادرم به پرتغال آمدم. پدرم هم در این کشور زندگی میکرد، روزی پدرم به خانه مادرم آمد و من را با خودش برد تا من برای مدتی با پدرم زندگی کنم و پس از آن به مدرسه شبانه روزی رفتم.

 

 

محمد کاردان بازدید : 538 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید فیلیپ لام مدافع راست باشگاه بایرن مونیخ و کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان، قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو 2016 را با نگارش نامه ای بلند تبریک گفت. دل نوشته های یار کم حاشیه ژرمن ها را به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و نقل از سایت گل می خوانید:

فوتبال دوستان عزیز

اینک سه روز از پایان یورو 2016 می گذرد. از جنبه شخصی، این نخستین بار از سال 2002 بود که قادر بودم به عنوان یک طرفدار بیننده یک تورنمنت معتبر باشم بدین معنی که خیلی راحت باشم و کشورم آلمان را تشویق کنم؛ به جای این که فشار بازی ملی رویم باشد.

حس کناره گیری، حس گوشه نشینی برای باری دیگر، مرا رو به روی حقیقی پیش و پا افتاده ولی اساسی نشاند. فوتبال یک بازی است. و همان طور که سپ هربرگر(سرمربی تیم ملی آلمان غربی در جام جهانی 1954 که فاتح این رقابت ها نیز شد) گفته، "مردم به تماشای مسابقات فوتبال می روند چرا که از پایانش خبری ندارند."

این غیرقابل پیش بینی بودن است که باعث جذابیت فوتبال می شود و هر بازی را، همانند تجربه ای جدید جلوه می دهد. به علاوه، جام ملت های اروپا و جام جهانی امروزه به رخدادی بزرگ و همگانی مبدل شده است. شما با دوستان تان ملاقات می کنید، در خانه می مانید، در کافه یا کافه تریا به خوردن و آشامیدن می پردازید و کنار هم دیگر به تماشای مسابقات می نشینید.

این امر می تواند با پوشیدن پیراهن، به اهتزاز در آوردن پرچم، سرود خواندن و شرط بندی روی بازی ها همراه باشد و هر کسی به نحوی با تیمش ارتباط برقرار می کند. روی تیم تان سرمایه گذاری می کنید، مقدمات را فراهم نموده و روی (برد) تیم تان شرط می بندید. این کار باعث بالا رفتن شور و شوق در میان شما شده و لذتی عمیق تر یا سرشکستگی ای تلخ تر را تجربه خواهید نمود. کلیه آن ها مصداق بارز تجربه هستند. بنابراین برد و باخت سر می رسد- چه در قالب یک گروه یا فردی.

پس تجربه کردن این گونه از هویت یابی همراه با تیم، پس از سال ها زندگی با آن، یک عشق راستین است. این ها مرا یاد دوران حضورم در تیم های پایه می اندازد. زمانی که به باشگاه می روید تا آنچه را در تلویزیون می بینید، از نزدیک رویت کنید، همیشه بازی آخرتان را در ذهن تان مرور می کنید.

زیبایی برخی مسابقات و برخی تورنمنت ها، حواشی جالب شان است. خیلی اوقات، بازده نامشخص است. شما چیزی را می بینید که بازیکنان می بینند. شما راهکار های خودتان را در ذهن خود مرور می کنید. سپس شما به نمایش آن ها می نگرید. این گونه شما در طول 90 دقیقه درگیر (بازی) شده و کاملا مجذوب آنچه می بینید، می شوید.

در یورو، کشورهایی همچون ولز، ایرلند شمالی و ایسلند مرا هیجان زده کردند و به وجد آوردند. نه به خاطر این که فوتبالی فوق العاده ارائه می دهند بلکه بابت بازی شجاعانه و متحدی که برابر تیم های مدعی تر ارائه می دادند. آن ها با وجود مواجهه با رقبایی قدرتمند، فلسفه فوتبالی متعلق به خود را در زمین پیاده می کردند. آن ها برابر حریفانی با قدمت بسیار بیشتر و دارای زیر ساخت شکیل تر، روی پای خود ایستادند.

تماشای این چیزها خیلی جالب بود. فوتبال به این گونه تعصب نیاز دارد. روح موجود در این گونه تیم های کوچک تر، بر برخی از تیم های بزرگ تر می چربد. البته که بخت و اقبال نیز نقش دارد. ایسلند برابر انگلستان کمی خوش شانس بود ولی آن ها شایسته پیروزی بودند. ماجرایی به همین سان بر بازی فرانسه و آلمان حکم فرما بود. فوتبال غیر قابل پیش بینی است. این یک بازی است. شانس نیز همواره یک فاکتور است. و این امری مثبت است چون هرگز نمی توان درباره حتی یک بازی از تورنمنت، نتیجه ای قطعی را از پیش، محتمل دانست. 

قهرمان خوش اقبال سال 2016 پرتغال بود و حالا جام ملت های اروپا ازان تیمی است که مدت هاست فوتبالیست های بزرگی را پرورش داده. اگرچه آن استعداد های جوان صرفا با شانس و ناگهانی با همدیگر به نوک فوتبال ملی نرسیدند. آن ها از استعداد، سخت کوشی و نظم شان، رویایشان را دریافتند؛ همان طور که رناتو سانچز در این راه نقشی شگرف داشت.

البته برخی بازیکنان نامدار هم گهگاه نمایش های پر فراز و نشیب و دور از انتظار ارائه دادند. سخت کوش ترین تیم برنده نمی شود بلکه خوش شانس ترین تیم به این مهم دست می یابد. و من این را دوست دارم.

این امر موفقیت را حتی بیشتر هم گران بها ساخته و لحظه پیروزی را وصف ناپذیر تر. به من ایمان داشته باشید، من می دانم. من این امر را پس از بالا بردم جام جهانی 2014 دریافتم. در آن مقطع، آن همه تلاش تان و راهی که پیمودید مهم نیست بلکه لذت بردن از آن لحظات و خوش اقبالی است.

بنابراین، مایلم تبریک از صمیم قلبم را به قهرمان یورو 2016، پرتغال تقدیم کنم.

فیلیپ

حمید بازدید : 233 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریس رونالدو ستاره باشگاه رئال مادرید در جریان بازی فینال یورو  2016  بین فرانسه و پرتغال با برخورد که با دیمیتری پایه بازیکن تیم فرانسه داشت مصدوم شد.
کین در مورد این برخورد گفت: واقعا آسان نیست شما اشک ریختن کسی را ببینید. از این اتفاقی که برای رونالدو افتاد بسیار ناراحت شدم. اما به نظر من برخورد پایه کاملا درست و شجاعانه بود و این بدشانسی رونالدو است که با همچین برخوردی مصدوم شد.

محمد کاردان بازدید : 307 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

در ادامه تصاویری زیبا از رقابت های یورو 2016 را مرور می کنیم.

کانون هواداران رئال مادرید , یورو 2016 هم با همه حواشی و شگفتی هایش به اتمام رسید ولی یاد و خاطره اش از اذهان فوتبال دوستان پاک نخواهد شد. در ادامه با وب سایت گاردین  همراه خواهیم شد تا به یادماندنی ترین لحظات جام پانزدهم را از دریچه لنز دوربین عکاسان رویت کنیم.

 

یک خانواده در حال تماشای بازی افتتاحیه بین فرانسه - رومانی، از طریق نمایشگر های بزرگ تدارک دیده شده برای طرفداران در سطح شهر، در سایه برج ایفل.

 

خوشحالی طرفداران ولز پس از شنیدن سوت پایان در بوردو، جایی که تیم شان پس از سال 1958 به نخستین پیروزی (2-1 برابر اسلواکی) در یک تورنمنت معتبر دست یافت.

 

وس هولاهان(سمت راست-بالای عکس) بازیکن جمهوری ایرلند دروازه سوئد را در گروه E رقابت ها گشود.

 

نبرد زلاتان ایبراهیموویچ و رابی بریدی بر سر یک توپ هوایی در جریان تساوی 1-1 در استادو فرانس. این تورنمنت جایگاه آخرین بازی های ملی زلاتان بود؛ او پس از حذف کشورش از رقابت های ملی خداحافظی کرد.

 

شادمانی دیمیتری پایه پس از به ثمر رساندن گل دوم فرانسه مقابل آلبانی .هر دو گل خروس ها در لحظات پایانی این بازی که در مارسی انجام شد.

 

شادمانی ادر پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر سوئد، با پس زمینه ای از طرفداران زرد پوش. این بازی در تولوز برگزار شد و تنها دو دقیقه مانده به پایان وقت های قانونی بازی، این گل از راه رسید.

 

واکنش وین هنسی سنگربان ولز به گل تمام کننده دنی استوریج. انگلستان پیروز این بازی در لانس شد اما، نهایتا سه شیر ها در مکان دوم گروه B جای گرفتند.

 

"یون سلنیوف" مهاجم تیم ملی اوکراین ، در هوای بارانی لیون، توپ را در جریان شکست تیمش برابر ایرلند شمالی کنترل می کند.

 

"دنیله ده روسی" هافبک ایتالیا ، خالکوبی اش را همانند یک هشدار به رخ هافبک های رقیب می کشد.

 

شین لانگ در جریان پیروزی 3-0 شیاطین سرخ برابر جمهوری ایرلند، بین توماس فرمائلن و توبی آلدرویرلد، ساندویچ وار (!) له می شود...

 

یک طرفدار مجارستان با دودی سبز رنگ در اطراف استادو والدروم مارسی، در آستانه بازی این کشور برابر ایسلند شگفتی ساز که با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.

 

تصویر منعکس شده از ورزشگاه، روی کلاه محافظ یک افسر پلیس. در بازی ای که هواداران مجارستان در لحظات ابتدایی اش، براداران مسئول برقراری نظم را به دردسر انداختند!

 

واکنش کریستیانو رونالدو به تساوی پرتغال برابر اتریش از سری بازی های گروه F. از این صحنه ترول های زیادی در فضای مجازی منتشر شد؛ آن هم در شبی که ستاره رئال مادرید یک ضربه پنالتی را نیز برای تیمش در پاریس از دست داد. البته وی در ادامه راه روندی متفاوت را طی کرد...

 

شادمانی طرفداران جمهوری ایرلند پس از گل دیر هنگام رابی بریدی برابر ایتالیا که منجر به راه یافتن این کشور به جمع 16 تیم نهایی شد.

 

یکی از زیباترین گل های تورنمنت را، شردان شقیری در نخستین بازی از مرحله حذفی رقابت ها برابر لهستان به ثمر رساند. هر چند که در پایان روز در سنت اتین، سوییس در ضربات پنالتی برابر لهستان شکست خورده بود.

 

واکنش مارسلو بروزوویچ (راست) و دوماگوی ویدا (چپ) به شکست در وقت های اضافی برابر پرتغال. کروات ها با غلبه بر اسپانیا، به عنوان صدرنشین گروه D شناخته شدند ولی در همان مرحله یک هشتم به کار خود در یورو 2016 پایان دادند.

 

اشلی ویلیامز، جیمز چستر، هال رابسون کانو و کریس گانتر یاران ولز، منتظر رسیدن توپ به محوطه جریمه هستند و البته در این راه، جانی اوانز، گرت مک آئولی و کریگ کتکارت آن ها را تنها نگذاشتند. در این بازی ولز با یک گل از سد حریفش عبور کرد.

 

پرش "داوید ده خیا" گلر اسپانیا، برای مهار توپ در نبرد برابر ایتالیا در استادو فرانس. لاروخا در نهایت با دو گل شکست را پذیرفت و آتزوری توانست به 12 سال شکست ناپذیری مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های یورو پایان دهد.

 

یورش با سرِ "لوران کوشیلینی" مدافع فرانسه به سمت توپ، در برد همراه با بازگشت فرانسه در دیدار با جمهوری ایرلند در لیون.

 

واکنش باکاری سانیا به پیروزی دشوار و 2-1 فرانسه برابر جمهوری ایرلند. میزبان می بایست در مرحله بعد، برابر انگلستان یا ایسلند قرار می گرفت...

 

هنگامی که واقعیت این که انگلستان باید بعد از شکست برابر ایسلند به خانه بازگردد، جو هارت، دله آلی و گری کیهیل را متأثر کرد. لحظاتی پس از این شکست2-1در نیس، روی هاجسون از سمتش استعفا داد.

 

شور و اشتیاق هواداران حاضر در لیسبون برای نبرد کشورشان برابر لهستان در مرحله یک چهارم نهایی.

 

طرفداران لهستان شال های شان را درمصاف با پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی که با نتیجه 1-1 خاتمه یافت و این پرتغال بود که در ضربات پنالتی راهی بعد شد، بالا گرفته اند.

 

پرتغال در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی باید به مصاف ولز می رفت. در این عکس طرفداران پرتغال را می بینید که در لیسبون، پرچم کشورشان را به اهتزاز در آورده اند.

 

نبرد توماس مولر از آلمان و ساموئل اومتیتی از فرانسه بر سر توپ، در دومین دیدار نیمه نهایی که در مارسی برگزار شد. فرانسه برخلاف مالکیت توپی که ازان آلمان یکی از مدعیان اصلی جام پیروز این پیکار شد.

 

در یک فینال به دور از انتظار، ادر سرنوشت قهرمان را مشخص کرد. پرتغال سرمست از دست یابی به نخستین جام با اهمیت تاریخش بود؛ در حالی که فرانسه و فرانسویان با تلخی های پس از شکست مواجه می شدند.

 

"ترریو دو پاکو" در لیسبون، شاهد جشنی دیرهنگام بود.

 



محمد کاردان بازدید : 263 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید , پس از خاتمه یافتن یورو 2016 و قهرمانی پرتغال نگاهی به آمار و ارقام بازی های این تورنومنت می اندازد.

 

0: فینال بین فرانسه و پرتغال، اولین فینال تاریخ یورو است که در پایان 90 دقیقه با نتیجه مساوی 0-0 خاتمه می یابد.

1: برادران ژاکا (گرانیت و تائولانت) اولین برادرانی بودند که در قالب دو تیم مختلف در مسابقات یورو به میدان رفتند.

3: اوکراین سومین تیم پس از ترکیه (1996) و دانمارک (2000) است که در گلزنی ناکام می ماند.

4: آلمان و لهستان تنها تیمی هایی بودند که موفق به کلین شیت در مرحله گروهی شدند. پیش از این تنها ایتالیا (1980) و آلمان (1996) موفق به ثبت چنین عملکردی شده بودند.

5: کریستیانو رونالدو به اولین بازیکنی تبدیل شد که در چهار دوره یورو موفق به گلزنی می شود.

6: چهار گل از روی ضربه آزاد مستقیم به ثمر رسید که رکورد به ثمر رسیدن گل از روی ضربات آزاد در یک دوره مسابقات شکست.

7: آرون رمزی و ادن هازارد با ارسال چهار پاس گل، بهترین پاسورهای یورو 2016 لقب گرفتند.

8: ایکر کاسیاس به اولین بازیکنی بدل شد، که در پنج دوره از مسابقات یورو حضور داشته است.

9: آنتوان گریزمان با به ثمر رساندن 6 گل، ضمن آقای گلی در یورو 2016 برنده کفش طلای این مسابقات شد.

10: گرت بیل به هفتمین بازیکنی تبدیل شد که در تمامی بازی های مرحله گروهی یورو موفق به گلزنی می شود.

11: کریستیانو رونالدو در کنار میشل پلاتینی با 9 گل زده بهترین گلزن تاریخ یورو لقب گرفت.

12: رناتو سانچز بالاتر از کریستیانو رونالدو به جوانترین بازیکنی که در فینال یورو بازی کرده است تبدیل شد و بالاتر از پیترو آناستاسی جوانترین قهرمان مسابقات یورو لقب گرفت.

13: کریستیانو رونالدو با 21 بازی رکورددار بازی در تاریخ رقابت های یورو لقب گرفت.

14: هانس هالدورسون دروازه بان ایسلند با 27 سیو (مهار توپ) بهترین عملکرد را در میان دروازه بانان داشت و به طور میانگین بیش از 5 سیو در هر دیدار داشت.

15: کینگزلی کومان با سرعت 32.8 کیلومتر در ساعت بالاتر از یانیک کاراسکو (32.3 کیلومتر در ساعت) سریعترین بازیکن یورو 2016 بود.

16: زولتان گرا هافبک تیم ملی مجارستان با گلزنی در دیدار مقابل پرتغال، با 37 سال و 62 روز سن، دومین بازیکن مسن گلزن در تاریخ یورو شد. تنها ایویکا واستیچ بازیکن سابق تیم ملی اتریش، مسن تر از وی بوده است. با توجه به اینکه گل واستیچ از روی نقطه پنالتی بوده است، زولتان گرا مسن ترین بازیکنی است که در جریان بازی موفق به گلزنی در یورو شده است.

17: گابور کیـرای با حضور در دیدار مجارستان و اتریش مسن ترین بازیکن تاریخ یورو شد و با حضور در دیدار مقابل بلژیک رکورد خود را بهبود بخشید.

18: پیروزی پرتغال مقابل فرانسه، اولین پیروزی این تیم طی 41 سال اخیر بود. در آن دیدار پرتغال با گل های نه نه و مارینیو با نتیجه 2-0 در پارک دو پرنس پیروز شده بود.

19: شکست فرانسه در فینال، اولین شکست این تیم در زمین خود در یک رقابت معتبر بین المللی پس از 56 سال بود. آخرین بار در دیدار رده بندی یورو 60، فرانسه با نتیجه 2-0 مغلوب چکسلواکی شده بود.

20: تنها دو سوم از پنالتی های اعلام شده در جریان بازی در یورو 2016 تبدیل به گل شد. کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس، الکساندر دراگوویچ و مسوت اوزیل پنالتی های خود را از دست دادند تا بدترین عملکرد از یورو 72 که فقط یکی از دو پنالتی تبدیل به گل شد، ثبت شود.

21: روبرت لواندوفسکی تنها 100 ثانیه پس از آغاز دیدار لهستان و پرتغال موفق به گلزنی شد که دومین گل سریع تاریخ مسابقات یورو است.

22: تعداد گل های به ثمر رسیده در یورو 2016 طی 51 بازی که میانگین 2.12 گل در هر مسابقه را نشان می دهد.

23: گل نانی در مقابل ایسلند، ششصدمین گل تاریخ رقابت های یورو بود.

24: مجموع تماشاگران یورو 2016 بیش از 2 میلیون بود که میانگین 47594 نفر در هر دیدار را نشان می دهد.

محمد کاردان بازدید : 272 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

زمانی که اعلام شد یورو 2016 با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد، بسیاری گمان کردند این ایده از کیفیت رقابت‌های یورو که همیشه یکی از با کیفیت‌ترین رقابت‌های فوتبال به شمار رفته، می‌کاهد. که این باور تا حدودی هم در جریان رقابت‌ها رصد شدنی‌ست.

مساله‌ی 24 تیمی شدن و کیفیت رقابت‌های یورو خود مبحثی جداست. اما نکته‌ای که توجه کردن به آن قهرمانی پرتغال را نیز توضیح می دهد مزیت صعود کردن تیم‌های سوم گروه است. بحث کدام طرف جدول قرار گرفتن و بازی با حریفانی که ادعای قهرمانی نداشته‌اند مطرح نیست. بلکه بخت بازی کردن درمرحله حذفی حتی در شرایطی که تیمتان بدترین تیم صعود کننده نام می‌گیرد، مطرح است.

بیایید وضعیت پرتغال را با توجه به 24 تیمی شدن مرور کنیم. آنها در گروه F با تیم‌های مجارستان و ایسلند و اتریش هم گروه شدند. حاصل کار سه تساوی و کسب 3 امتیاز بود. با ایسلند 1-1، با اتریش 0-0، و با مجارستان 3-3. 24 تیمی شدن بدان معنی بود که تعداد تیم‌های صعود کننده بیشتر شود. و مرحله یک شانزدهم هم به رقابت ها اضافه شود. بنا بر همین ایده چهار تیم برتر سوم نیز به همراه تیم‌های اول و دوم گروه‌ها راهی دور یک شانزدهم می‌شدند.

زمانی که سوت پایان آخرین بازی مرحله گروهی به صدا در آمد، پرتغال 3 امتیازی بود. آنها 4 گل زده بودند و 4 گل خورده بودند، با تفاضل صفر و بدون باخت. پرتغال به عنوان آخرین تیم برتر سوم به همراه ایرلند جنوبی و شمالی و اسلواکی و ایسلند راهی یک شانزدهم شد. در حالی که بدترین عملکرد را در میان تیم‌های صعود کننده داشت. این را هم در نظر بگیریم که گل دوم ایسلند در برابر اتریش که در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید، باعث شد تا مسیر پرتغال تا فینال، زیر و زبر شود.  حال اگر یورو با قوانین دوره‌های قبلی (16 تیم در چهار گروه و هشت تیم صعود کننده) برگزار می‌شد، پرتغال عملا حذف شده بود. یا اینکه در گروه‌هایی با تراکم تیم‌های قدرتمندتر بازی می‌کرد. اگر صرفا مساله صعود به عنوان تیم سوم را در نظر بگیریم، باید پرتغال را بزرگترین ذی نفع این طرح دانست. شاید بزرگترین سود کننده‌ی تمامی تاریخ یورو برای طرحی جدید. چرا که تصور کردن اینکه بار دیگر تیمی بتواند به عنوان تیم سوم، به دور بعدی صعود کند و عنوان قهرمانی را به دست آورد بسیار سخت است.

 

 

در این میان نحوه نتیجه گیری پرتغال را به کناری بگذارید، و چرایی چنین نتیجه هایی را طرفی دیگر. چراکه نتایج پرتغال خود مدلول صعودشان به عنوان تیم سوم گروه بوده است. یعنی تیمی که به عنوان سومین تیم گروه صعود می کند، نتایج دیگری نمی تواند بگیرد. به این ترتیب شکل جدید برگزاری یورو تنها و تنها به سود فوتبال پرتغال تمام شد. با بضاعتی که آنها داشتند، و فوتبالی که آنها بازی کردند، شکل جدید برگزاری یورو، با قواره آنها جور در آمد.

این گونه و با این نگاه، قهرمانی پرتغال تاریخی‌تر از پیش جلوه می‌کند. تاریخی به آن معنی که احتمالا تکرار چنین قهرمانی تا دهه‌ها ممکن نباشد. ضمن آنکه باید 24 تیمی شدن یورو را بهترین تصمیم یوفا برای فوتبال پرتغال دانست.

حمید بازدید : 398 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : مهاجم تیم ملی فرانسه به عنوان بهترین بازیکن یورو 2016 انتخاب شد.

پس از قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو 2016؛ امروز آنتوان گریزمان از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن  این تورنمنت انتخاب شد.  گریزمان که با شش گل زده جایزه کفش طلای یوفا را نیزاز آن خود کرد، امروز به طور  رسمی به عنوان بهترین بازیکن یورو 2016 انتخاب شد.

حمید بازدید : 884 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اسطوره مکزیکی باشگاه رئال مادرید از اینکه رونالدو شب گذشته توانست جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد بسیار خوشحال است.

شب گذشته با وجود اینکه تیم ملی پرتغال سوپراستار خود یعنی رونالدو را دقیقه 25 به دلیل مصدومیت از دست داد توانست با یک گل فرانسه میزبان را شکست دهد و قهرمان یورو 2016 شود. اشک های رونالدو هنگام خروج از زمین بسیاری را منقلب کرد.

 هوگو سانچس، ستاره مکزیکی دهه 80 باشگاه رئال مادرید که سابقه چند بار آقای گلی لالیگا را در کارنامه دارد، در رابطه با قهرمانی یاران رونالدو به مارکا گفت:

از این قهرمانی بسیار خوشحال شدم. به خاطر رونالدو دوست داشتم پرتغال فاتح یورو 2016 شود و حالا هم بسیار خوشحال هستم چون رونالدو و پرتغال شایسته این قهرمانی بودند.

 

وی در مورد مصدومیت رونالدو عنوان کرد:

بازی را کنار دخترانم تماشا می کردم. وقتی رونالدو به زمین افتاد و تقاضای تعویض کرد متاثر شدم. اشک های او را که دیدم، نتوانستم جلوی گریه خودم را بگیرم. همه در خانه شگفت زده شده بودیم. البته معتقدم خطای پایت به عمد نبود و از این مسائل در فوتبال همیشه رخ می دهد.

امیدوارم مصدومیت رونالدو جدی نباشد و خیلی زود بتواند به میادین برگردد. معتقدم با این قهرمانی، رونالدو شانس اول تصاحب توپ طلا خواهد بود. آمار و ارقام چه در سطح باشگاهی و ملی ثابت می کنند که رونالدو جلوتر از مسی، سوارز و گریزمان است.

حمید بازدید : 1212 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو در مورد قهرمانی یورو گفت :” بدون شانس نمی توان قهرمان شد. مسلما خوش شانس بودیم اما برای بردن داشتن آن ضروری است. امسال رئال در چمپیونزلیگ خوش شانس بود چرا که قهرمان بدشانس وجود ندارد.”

مصدومیتش:”زمانی که باید از زمین خارج می شدم حس بدی داشتم. حس می کردم که جایم خالی خواهد بود. هیچ کس به ما باور نداشت. همیشه می خواستم با پرتغال جام ببرم تا در تاریخ ثبت شوم و بالاخره موفق شدم. خیلی خوشحالم. سالها به دنبال این جام بودم و بالاخره مفوق شدم. مربی توانست از استراتژی مناسب استفاده کند.”

فصل موفق :” همه چیز را در سطح باشگاهی بردم اما در تیم ملی مشکلاتی داشتم. فرناندو سانتوس مهمترین فرد حاضر در یورو بود. از ابتدا می گفت که تا فینال به لیسبون بر نمی گردیم. من و خیلی های دیگر از حرفهای او تاثیر گرفتیم. این پیروزی مسلما به توپ طلا کمک می کند اما فکر و ذکرم این مسئله نیست.”

حمید بازدید : 268 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،  پس از مصدومیت کریستیانو رونالدو روی حرکت دیمیتری پایه در دیدار امشب، دولورس آویرو مادر کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در توئیتر نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:

من هرگز تحمل ندارم پسرم را به این شکل ببینم. فوتبال ورزش ضربه زدن به توپ است نه ضربه زدن به حریف!

حمید بازدید : 299 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، داور سابق انگلیس در مورد داوری بازی فینال یورو 2016 صحبت کرده است.

بعد از تکل من نظرم بر روی خطا بود چون پایه جلوی رونالدو را گرفت اما داور نظرش ادامه بازی بود و گرفتن یا نگرفتن خطا هم در مصدومیت رونالدو تاثیری نداشت و البته این صحنه کارت زرد نداشت.

حمید بازدید : 337 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، بازیکن تیم ملی پرتغال از شوکه شدن تیم بعد از مصدومیت رونالدو گفته است.

وی گفت : لحظات بسیار سختی بود. به یاد دارم که من و هم تیمی هایم و همه کمی شوکه شده بودند. در بین دو نیمه رونالدو بی نظیر صحبت کرد. او به ماروحیه داد و گفت من می دانم ما پیروز می شویم پس کنار هم بمانید و برای قهرمانی بجنگید. واقعا باورنکردنی بود. من فکر می کنم تمام تیم رفتار خوبی داشتند.

در پاسخ به اینکه آیا رونالدو بعد از مصدومیت ناراحت بود گفت:

نه. او فوق العاده است و رفتارش باورنکردنی بود. او همیشه به ما کمک می کند و همیشه به تیم روحیه می دهد.

سوارس در واکنش به صحبت های رونالدو در نیمه دوم و وقت های اضافی گفت:

او کلمات فوق العاده ای برای هر بازیکن در بازی داشت. من بسیار خوشحالم که جزوی از این گروه هستم و قهرمان شده ام.

حمید بازدید : 286 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف در جدیدترین کاریکاتورش، قهرمانی تیم ملی پرتغال را سوژه خود کرده و در این کاریکاتور، از فیگو، مورینیو، فرگوسن و پروانه معروف! رو نمایی کرد.

حمید بازدید : 325 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : آنتوان گریزمان،‌ ستاره تیم ملی فرانسه تاکید کرد که با قهرمانی پرتغال در یورو،‌توپ طلای 2016 مطمئنا متعلق به رونالدو خواهد بود.

گریزمان درخشش فوق‌العاده ای در یورو داشت و با به ثمر رساندن 6 گل آقای گل رقابت‌ها شد. در حالی که بسیاری برنده توپ طلای 2016 را از بین رونالدو و گریزمان می‌دانستند، ستاره فرانسوی تاکید کرد که با قهرمانی پرتغال در یورو و رئال در لیگ قهرمانان، رونالدو قطعا توپ طلا را خواهد برد.

گریزمان در این باره عنوان کرد:

تکلیف توپ طلا مشخص شده است. رونالدو در دو جام بزرگ سال قهرمان شده است.

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تا به حال 3 بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده و حال در آستانه کسب چهارمین توپ طلا خود قرار دارد.

 

آنتوان گریزمان نیز باید برای اثبات خود بیش از پیش تلاش کند.

حمید بازدید : 305 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : بیل ، کروس، په په و رونالدو در تیم برتر یورو از نگاه سایت گل جای گرفتند.

اعضای این تیم بدین شرح هستند: لوریس، بواتنگ، بونوچی، په په ، کروس، رمزی، سانچز، پایت ، بیل ، رونالدو و گریزمن.

حمید بازدید : 421 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : سدریک سوارس، مدافع تیم ملی پرتغال مدعی شد که کریستیانو رونالدو در بین دو نیمه،‌ انگیزه بالایی را به بازیکنان پرتغال داده و رونالدو یکی از عوامل اصلی قهرمانی است.

کاپیتان تیم ملی پرتغال در دقیقه 25 دچار مصدومیت شد و نتوانست تیمش را همراهی کند و با کوارشما تعویض شد. در نهایت پرتغال با تک گل ادر موفق شد فرانسه را شکست داده و قهرمان یورو 2016 شود و حال سدریک سوارس مدعی شد که رونالدو در بین دو نیمه و در رختکن، الهام بخش پیروزی آنها بود.

 سدریک سوارس که در اکثر بازی ها پرتغال به عنوان یار کمکی به کار گرفته می شدبه خبرنگاران گفت:

مصدومیت رونالدو لحظه خیلی خیلی سختی بود، هم برای من و هم برای دیگر هم تیمی‌هایم. فکر می‌کنم همه کمی شوکه شده بودیم ولی در بین دو نیمه او گفتگوی فوق‌العاده ای با ما داشت. به ما اعتماد به نفس می‌داد.
رونالدو می‌گفت «گوش کنید، من مطمئنم که در این یورو قهرمان خواهیم شد پس کنار هم باشید و برای قهرانی بجنگید». باور نکردنی بود. تمام تیم روحیه فوق‌العاده ای داشت و و با قدرتی مضاعف جنگید.
رونالدو فوق‌العاده بود. رفتار او باورنکردنی بود. در بین دو نیمه او کمک زیادی به ما کرد. همیشه صحبت‌های انگیزشی برای ما می‌کند.
تمام تیم به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و همه چیز خیلی خیلی خوب پیش رفت.
حمید بازدید : 376 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : سرمربی تیم پرتغال، ادر زننده گل پیروزی بخش آنان را برابر فرانسه در فینال یورو 2016، ستایش کرد.

سرمربی تیم پرتغال پس از آنکه فروافتادن کاپیتانشان کریستیانو رونالدو را در زمین دید، ناامیدی بازیکنان خود را پیش بینی کرد.

 

پرتغال در نودمین دقیقه از ضربه ژینیاک که به تیر دروازه برخورد کرد نجات پیدا کرد. ضمن اینکه پرتغال هم روی ضربه ایستگاهی رافائل گوئررو تیر دروازه فرانسه را به لرزه در آورد. اما بازیکن گره گشای پرتغال بازیکن تعویضی این تیم ادر بود. این بازیکن 28 ساله در لیل فرانسه بازی می کند و فرناندو سانتوس گفته هنگامی که او را عازم میدان می کرده در او کمبود اعتماد به نفسی ندیده است.

 

مربی تیم پرتغال گفته است:

وقتی رونالدو بیرون می رفت، با خودم فکر کردم همان لحظه ادر را به زمین بفرستم. اما در همان لحظه دریافتم که باید بازی را تغییر دهیم. به خاطر همین نانی را به میانه میدان انتقال دادم تا به بازی سرعت دهم.

  اما ما به کسی در خط حمله احتیاج داشتیم تا تمام کننده باشد. وقتی ادر می خواست وارد زمین شود، به من گفت: پیرمرد، می روم گل بزنم. و جوجه اردک زشت گل زد و تبدیل به قویی زیبا شد.

 

 

پرتغال در طول رقابت ها به بازی زشت و کثیف متهم شد. به خاطر بازی تدافعی و تساوی هایشان. آنها تنها یک بازی را در 90 دقیقه بردند و قهرمان یورو شدند.

 

سانتوس روی خطایی که پایت بر روی رونالدو انجام داد، اعتقاد داشت که مارک کلاتنبرگ باید به پایت کارت نشان می داده است. ضمن اینکه رونالدو علیرغم مصدومیت در وقت های تلف شده به کنار زمین آمد و هم تیمی هایش را تهییج می کرد.

 

سانتوس احساس می کند که روحیه ای تیمی، پرتغال را تغذیه می کرده است.

 

او ادامه داده است:

توصیف کردن احساسات بازیکنان سخت است. هیجان فوق العاده ای وجود دارد و باید روی استعداد دروازبان خود تاکید کنیم.

 

رونالدو توانایی بسیاری دارد. ما روحیه تیمی بی نظیری داشتیم. رونالدو هم روحیه ی عجیبی دارد. او دوبار سعی کرد به بازی کردن ادامه دهد اما نتوانست.

 

او هم در رختکن بود و هم روی نیمکت. وجود او برای ما بسیار ارزش داشت و طریقه انگیزه دادن او و کنار زمین آمدنش مثال زدنی بود. او باور داشت. همانند خودم. ما شبی رویایی داشتیم.

حمید بازدید : 3081 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (1)

کانون هواداران رئال مادرید : دیمیتری پایت، هافبک طراح تیم ملی فرانسه در پایان بازی عنوان کرد که قصد مصدوم کردن کریس رونالدو را نداشته است.

در دقیقه نخست بازی، رونالدوپس از برخورد با دیمیتری پایت دچار مصدومیت در ناحیه زانوی پای چپ شد و در دقیق 25  مجبور به ترک زمین مسابقه شد و جای خود را به کوارشما داد. با این حال ستاره تیم ملی فرانسه عنوان کرد که قصدی برای مصدوم کردن رونالدو و صدمه زدن به او را نداشته است.

دیمتیری پایت در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

فقط یک برخورد ساده بود و همین. من جهت به تصاحب درآوردن توپ با پای او رفتم  و اگر او را مصدوم کردم، قصدی در کار نبوده است و به هیچ عنوان نمی خواستم رونالدو را مصدوم کنم. این در طبیعت من نیست که در زمین انسان بدی باشم. شکی در این نیست.

ما ناراحتیم. مالکیت توپ در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی آنها را از دست دادیم. پرتغال روی یکی از معدود شانس‌هایش به گل رسید. یک گل همه چیز را تعیین کرد. گلی که ما خودمان نتوانستیم بزنیم.

 

تیم پرتغال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. فکر می‌کنم اگر گل می‌زدیم، آنها را مجبور می‌کردیم هجومی تر بازی کنند و باز هم می‌توانستیم روی ضد حملات گل بزنیم. در مجموع به نظرم گلشان بی رحمانه بود.

حمید بازدید : 286 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هوادران رئال مادرید : بازیکنان تیم ملی فوتبال پرتغال به خاطر کسب مقام قهرمانی یورو 2016 صاحب پاداش قابل توجهی شدند.

اعضای تیم ملی پرتغال شب گذشته با غلبه بر میزبان پیکارهای یورو 2016، صاحب پاداش مالی خوبی شدند.

براساس اعلام روزنامه ورزشی آبولا، فدراسیون فوتبال این کشور به هر یک از اعضای تیم ملی پرتغال رقمی معادل 300 هزار یورو پاداش خواهد داد.

این رقم قبل از شروع مسابقات در جلسه‌ای که اعضای فدراسیون با کریستیانو رونالدو، کاپیتان و فرناندو سانتوس، سرمربی داشتند، تعیین شد.

حمید بازدید : 299 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : رئیس فدراسیون فوتبال آلمان قهرمانی پرتغال در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در کشور فرانسه را تبریک گفت.

شب گذشته هنوز دقایقی از پیروزی یک بر صفر پرتغال مقابل فرانسه در ورزشگاه استاد دو فرانس در فینال یورو 2016 نگذشته بود که راینهارد گریندل به نمایندگی‌ از آلمان‌ها این موفقیت را به پرتغالی ها تبریک گفت.

وی اظهارداشت:

تبریک‌‌های صمیمانه به پرتغال، قهرمان جدید فوتبال اروپا. این تیم در بازی فینال عزم بالایی از خود نشان داد و در پایان با اقبال صاحب جام شد.

گریندل همچنین با فرانسه، میزبان جام اظهار همدردی کرد و بابت میزبانی تشکر کرد.

حمید بازدید : 377 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کادر پزشکی تیم ملی فوتبال پرتغال اعلام کردند که به احتمال زیاد ستاره‌ رئال‌ مادرید در چند هفته اول لالیگا نمی‌تواند مردان مادریدی‌ را همراهی کند.

شب گذشته در جریان مسابقه فینال یورو 2016 که بین تیم های ملی فرانسه و پرتغال برگزار شد، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد.

گریه های رونالدو نگاه تمامی علاقمندان فوتبال جهان را به خود جلب کرد و پس از مصدومیت همه نگران وضعیت نهایی این ستاره پرتغالی بودند.

طبق آخرین اظهار نظرهای پزشکان پرتغالی احتمال پارگی خفیف رباط پای رونالدو وجود دارد و به احتمال زیاد این بازیکن به مدت 4 یا 5 ماه از میادین به دور خواهد ماند.

اگر این نظر پزشکان پرتغالی تایید شود، رونالدو مسابقه سوپرکاپ اروپا را از دست خواهد داد و نمی‌تواند در این مسابقه  و به احتمال زیاد در چند مسابقه اول فصل لالیگا، رئال مادرید را همراهی کند.

البته این نظر پزشکان پرتغالی‌ها است چرا که وی بعد از مصدومیت به هیچ کلینیک تخصصی مراجعه نکرده و تا آخرین لحظه مسابقه فینال در ورزشگاه حضور داشت و پس از قهرمانی پرتغال نیز در مراسم جشن شرکت کرد،‌بنابراین برای اینکه نظر نهایی در مورد میران مصدومیتش اعلام شود، وی نیاز دارد مراحل آزمایش های پیشرفته پزشکی را طی کند.

رونالدو در دقیقه 8 بازی مصدوم شد، اما وی با وجود مصدومیت چند دقیقه‌ای نیز در زمین مسابقه ماند و دوید که همین اصرار برای ادامه کار بر تشدید مصدومیت وی افزود و پزشکان معتقدند که رونالدو به محض مصدومیت باید زمین را ترک می کرد و حتی یک دقیقه هم بازی نمی کرد.

حمید بازدید : 441 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : نظر شما عزیزان را به بازخورد قهرمانی پرتغال در رسانه های معتبر فرانسه و جهان جلب می کنیم.

دیدار فینال یورو 2016 از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم استاد دو فرانس شهر سن دنیس میان دو تیم فرانسه و پرتغال برگزار شد که در نهایت یاران کریستیانو رونالدو موفق شدند در خاک فرانسه به اولین قهرمان در یورو دست پیدا کند.

 

اکیپ: پرتغال با ناله‌های رونالدو تا قهرمانی پیش رفت/فرانسه برنامه نداشت!

روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ پاریس در تحلیلی از عملکرد تیم میزبان بازی‌ها انتقاد کرد. این نشریه معتبر نوشت: پرتغال با ناله کریس رونالدو انسجام کامل یافت و توانست فرانسه را شکست داده و شب سیاهی را برای کشور میزبان بازی‌ها رقم زند.

گزارشگر این نشریه ادامه داد: با اتفاقی که در پاریس رخ داد، یک بار دیگر اتفاق فینال جام 2004 تداعی شد. جایی که همین پرتغالی‌ها در حالی که مثل فرانسه میزبان بودند مقابل یونان قرار گرفته و در بازی نهایی نتیجه را واگذار کردند.

اکیپ عنوان کرد: فرانسه فاقد طرح و برنامه تاکتیکی مدون برای غلبه بر تیمی بود که حتی برای مدت زمان زیادی کریس رونالدو، اعجوبه و کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در زمین نداشت.

 


لوپاریزین:فرانسه غم سنگینی بر دل هوادارانش گذاشت

روزنامه لوپاریزین، جزو نشریات فرانسوی است که بعد از باخت یک بر صفر شب گذشته  در فینال جام ملت‌های اروپا مقابل پرتغال، انتقادات تند و تیزی علیه خروس‌های آبی کرده است.

این نشریه نوشت: چه شب سیاهی بود. آبی‌ها حتی در وقت اضافه هم نتوانستند از پس پرتغال برآیند. پرتغالی که رونالدو را خیلی زود به علت مصدومیت از دست داد و به تماشاگر عادی بازی فینال تبدیل شد.

لوپاریزین ادامه داد: دشان با باختی که کسب کرد، غم سنگینی بر دل هواداران فرانسه باقی گذاشت. او نشان داد در حساس‌ترین لحظه فاقد توان تصمیم‌گیری کافی جهت اتخاذ روشی مطمئن برای غلبه بر پرتغال بوده است. فرانسه هر چند به میزبانی، اندک بهبودی در اقتصاد خود ایجاد کرد و حتی نمایش تا حد  موفقی برابر با تروریسم از خود نشان داد اما از لحاظ ورزشی و فوتبالی بازنده بود. فرانسه با وجود راهیابی به بازی پایانی با تیمی که در یک چهارم نهایی حذف شد، تفاوتی نداشت.

 


فیگارو:پرتغال برای غلبه بر فرانسه سناریوی کامل نداشت/محل انجام بازی گورستان شد

روزنامه معتبر فیگارو، چاپ پاریس بعد از برد برزیل اروپا مقابل فرانسه در فینال جام ملت‌های اروپا به تعریف از تیم تحت امر سانتوس سرمربی پرتغال پرداخت. 

 

گزارشگر این نشریه نوشت: پرتغال یکبار دیگر نشان داد برای هر بازی، سناریو می‌نویسد و بازیگرانش تمام لحظات مربوط به آن را از حفظ هستند. بازیکنانی که به خوبی تمام نقش خود را در قالب سناریو می‌دانند. تمام این بازیکنان در قالب وحدت تیمی موفق شدند پازل قهرمانی خروس‌های آبی را در ایستگاه پایانی جام، ویران کنند و به این ترتیب ورزشگاه محل انجام بازی را گورستان تبدیل کنند. 

 

این نشریه ادامه داد:آنها بعد از سال‌ها ناکامی در عرصه‌های مختلف و جام‌های گوناگون، عاقبت طعم خوش‌شانسی را چشیدند. در مقابل فرانسه فهمید با وجود راهیابی به بازی نهایی تیم کاملی نیست و در بخش‌هایی از آن کمبودهای چشمگیری وجود دارد.

 


لیبراسیون:فرانسه توسط پرتغال ناک‌اوت شد

روزنامه لیبراسیون از جمله نشریات روزانه معتبر فرانسه است که امروز(دوشنبه) به تحلیل بازی فینال جام ملت‌های اروپا پرداخته است.

گزارشگر این نشریه نوشت: پرتغال با گلی که در وقت اضافه  به ثمر رساند خود را به عرش رساند و فرانسه را ناک آوت کرد. پرتغالی‌ها با رعایت یک اصل بدیهی در فوتبال یعنی همکاری منسجم تیمی توانستند حتی در بازی که رونالدو مصدوم و بیرون برده شد، تیم میزبان را کنار زنند. پرتغال این نکته را اثبات کرد؛ همانگونه که قهرمانان قبلی جام ملت‌ها نشان دادند با رعایت اصول ساده تیمی می‌توان در یک جام یک ماهه، گام‌ها را صحیح برداشت، به ایستگاه پایانی رسید و حتی در ایستگاه پایانی موفق بود.

 


آبولا:سانتوس به وعده‌ قهرمانی عمل کرد/پرتغال بهترین تیم اروپا شد

روزنامه آبولا که معتبرترین روزنامه ورزشی در کشور پرتغال محسوب می‌شود، امروز(دوشنبه) صفحات زیادی را به پیروزی و موفقیت بازیکنان تیم ملی این کشور در فینال جام ملت‌های اروپا اختصاص داده است.

آبولا که در خلال برگزاری مسابقات جام ملت‌ها در کشور فرانسه چندین نوبت انتقادات تند و تیزی علیه تیم  پرتغال و به خصوص فرناندو سانتوس، سرمربی‌اش داشت، با قهرمانی تیم کشورش به یک باره تغییر رویه داده و به حمایت و تعریف از تیم ملی و مربی‌اش پرداخته است.

در بخشی از گزارش مبسوط این نشریه نوشته شده است: سانتوس پیش از شروع پیکارها قول موفقیت در یورو داده بود. آن هنگام هیچ کسی چنین باوری را قبول نداشت اما او قدم به قدم پرتغال را به جلو برد. به بازی نهایی رساند و حرف خود را عملی ساخت.

این نشریه ادامه داد: او نشان داد می‌تواند با مجموعه‌ای از بازیکنان نه چندان با کلاس در کنار رونالدوی باتجربه بهترین اروپا شود.

آبولا همچنین نوشت: با این مربی صاحب جام شدیم و باید خوشحال باشیم که به وعده‌اش عمل کرد.

 


اوجوگو:پرتغال با مربیانی مثل سانتوس و رونالدو بر فرانسه غلبه کرد

روزنامه ورزشی اوجوگو، چاپ لیسبون به تحلیل بازی شب گذشته پرتغالی‌ها مقابل فرانسه و افتخارآفرینی تیم فرناندو سانتوس پرداخته است.

این نشریه نوشت: پرتغال توانست بر فرانسه و مربی‌اش دشان غلبه کند. در نبرد نهایی پرتغال در واقع 2 مربی و 2 مغز متفکر داشت یکی فرناندو سانتوس که به صورت رسمی پست سرمربیگری تیم ملی پرتغال را در اختیار داشت و دیگری کریس رونالدو که به جای حضور در داخل میدان با پایی مصدوم خارج از میدان حضور داشت و از کنار زمین با حرص و جوش فراوان هم تیمی‌هایش را تهییج و تشویق می‌کرد به وظایف خود به دقت بپردازند. او نشان داد یک دست راست خوب برای سانتوس در روزهای حساس و سرنوشت‌ساز است. اگر رونالدو در زمین نبود که با گل‌هایش قهرمانی را برای پرتغال به ارمغان بیاورد در عوض با شور و هیجانش و با گریه‌ها و احساسی که به تیم تزریق می‌کرد توانست در کنار سانتوس تیم را به درستی هدایت کرده،‌رهبری کند و به قهرمانی و فتح جام برساند.

 


لاتریبون:پرتغال برای تمام لحظات بازی با خروس‌های آبی برنامه داشت/فرانسه سردرگم بود

لاتریبون که جزو نشریات پرمخاطب در کشور فرانسه است، به تحلیل بازی فینال جام ملت‌های اروپا پرداخت.

گزارشگر این نشریه نوشت: پرتغال برای تمام دقایق بازی با خروس‌های آبی برنامه داشت.سانتوس سرمربی پرتغال به خوبی شرح وظایف مردانش را مشخص کرده بود و بازیکنانش در زمین می‌دانستند در هر وضعیتی چگونه باید رفتار کنند.

این نشریه ادامه داد:در نقطه مقابل فرانسه دچار سردرگمی  بود. از آن بدتر دیدیه دشان به عنوان فرمانده تیم نتوانست در کنار زمین راه حل مناسبی برای خروج از بحران فرانسه بیابد. در نتیجه پرتغال به آرزوی قهرمانی عاقبت رسید. در حالی که فرانسه خود را از رویای قهرمانی دور و دورتر دید.

 


لوموند:رونالدوی مصدوم روحش را با هم‌تیمی‌ها همراه کرد/رویای میلیون‌ها فرانسوی نابود شد

روزنامه لوموند که در شهر پاریس منتشر می‌شود، بعد از باخت شب گذشته فرانسه مقابل پرتغال(یک بر صفر) نوشت: نه فقط مردان دشان بلکه رویای میلیون‌ها فرانسوی مقابل پرتغال نابود شد. دیدیه دشان برای اولین بار در جام و در روز آخر به طور جدی خشمگین شد و طعم عقب ماندن از حریفی سخت‌کوش مقابل هزاران فرانسوی را چشید. او نتوانست با وجود تمام تلاش‌هایی که کنار زمین انجام داد عقب‌ماندگی تیمش را جبران کند و فرانسه را به هدف بزرگ یعنی قهرمانی یورو برساند.

این نشریه ادامه داد:در نقطه مقابل رونالدو از جریان بازی خارج شد. دقایق بیشماری اشک ریخت و درد مصدومیت را لمس کرد اما روح خود را با هم‌تیمی‌هایش در داخل زمین همراه کرد و در پایان توانست با پای مصدوم حتی جام قهرمانی را روی دست بلند کند.

حمید بازدید : 284 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : دو ستاره رئال مادرید پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در یورو 2016 به همراه پرتغال، بهترین سال فوتبالی خود را تجربه می کنند.

شب گذشته تیم ملی پرتغال با غلبه بر فرانسه میزبان، قهرمان یورو 2016 شد. در این دیدار حساس که رونالدو به دلیل مصدومیت از همان دقایق نخست از بازی خارج شد اتفاق خوشایندی برای دو ستاره رئال مادرید رخ داد.

 

 رونالدو و  که حدود 45 روز پیش به همراه تیم رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا را در شهر میلان فتح کرده بودند شب گذشته نیز با قهرمانی در یورو 2016 به افتخاری باورنکردی در سن دنیس دست یافتند.

 

رونالدو در این دیدار بدلیل برخوردی که با دیمیتری پایت داشت از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شد و پس از دقایقی از بازی بیرون رفت و نظاره گر افتخار آفرینی یارانش شد.  پپه نیز در این دیدار  وظیفه سنگینی بردوش داشت و به خوبی نیز از عهده این وظایف برآمد تا در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شود.

 

حال رونالدو و پپه در اوج شادمانی به سر می برند و به سلاطین فوتبال اروپا تبدیل شده اند، قهرمانی در معتبرترین جام های اروپایی آن هم در کمتر از 45 روز ، افتخاری که کمتر کسی در دنیای فوتبال آن را تجربه کرده است.

 

پرتغال شروعی خوبی در رقابت های یورو نداشت و به لطف 24 تیمی شدن این دوره از مسابقات به عنوان تیم سوم و با 3 تساوی راهی دور یک هشتم شد و حالا پرتغالی ها در راس فوتبال اروپا قرار گرفته اند و با قهرمانی در این جام خود را به فوتبال اروپا و حتی جهان ثابت کردند.

محمد کاردان بازدید : 471 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،  دیدار فینال یورو 2016 از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم استاد دو فرانس شهر سن دنیس میان دو تیم فرانسه و پرتغال برگزار شد که در نهایت پرتغالی ها موفق شدند در خاک فرانسه به اولین قهرمان در یورو دست پیدا کند.                                                                                                                                                                                                                                            این دو تیم در پایان 90 دقیقه،  تن به تساوی بدون گل دادند و بازی به وقت های اضافه کشید که پرتغال با تک گل ادر در دقیقه 109 به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد.

 همچنین این اولین قهرمانی کریستیانو رونالدو در رده ملی بود. این فوق ستاره که در دقیقه 25 بازی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرده بود با کمک یارانش به این افتخار با ارزش دست پیدا کرد. وی در لحظه ای که از زمین خارج شد اشک ریخت اما در پایان این اشک ها با شادی تبدیل شد.

 

فرانسوی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 9 بازی گریزمان با یک ضربه سر دروازه پرتغال را تهدید کرد، اما پاتریسیو به زیبایی واکنش نشان داد و  مانع گلزنی این مهاجم شد.

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

در دقیقه 10 بازی دیمیتری پایت  ستاره فرانسوی ها روی کریس رونالدو مرتکب خطا شد و این فوق ستاره از زمین بازی بیرون رفت و پس از چند دقیقه مداوا دوباره وارد زمین شد که البته با تحمل درد بازی را پیگیری کرد تا اینکه دوباره از زمین را ترک کرد ولی این بار با چشمانی اشک آلود.

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

به نظر می رسید این رونالدو قصد تسلیم شدن در مقابل مصدومیت را  نداشت و بار دیگر راهی زمین شد. اما درد او از ناحیه زانو به حدی بود که نتوانست بازی را ادامه دهد و در حالی که اشک می ریخت در دقیقه 25 بازی از زمین خارج شد تا فینال یورو برای رونالدو در این دقیقه به پایان برسد. ریکاردو کوارشما به جای رونالدو وارد زمین شد.

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

اشک های رونالدو پس از این مصدومیت بسیار دردناک بود و برخی از بازیکنان دو تیم و مربیان برای دلداری به سراغ رونالدو رفتند.

 

پس از این  اتفاق بازی آرام شد تا اینکه در دقیقه 33 بازی موسی سیسوکو در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، اما باز  هم دروازه بان پرتغال مانع گلزنی خروس ها شد.

 

در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

بازی در نیمه دوم متعادل تر دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت های خوبی را ایجاد کنند. در دقیقه 58 بازی دیمیتری پایت از زمین خارج شد و کومان راهی میدان شد.

 

اشک های رونالدو پس از این مصدومیت بسیار دردناک بود و برخی از بازیکنان دو تیم و مربیان برای دلداری به سراغ رونالدو رفتند.

 

پس از این  اتفاق بازی آرام شد تا اینکه در دقیقه 33 بازی موسی سیسوکو در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، اما باز  هم دروازه بان پرتغال مانع گلزنی خروس ها شد.

 

در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

بازی در نیمه دوم متعادل تر دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت های خوبی را ایجاد کنند. در دقیقه 58 بازی دیمیتری پایت از زمین خارج شد و کومان راهی میدان شد.

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

در دقیقه 67 بازی گریزمان موقعیت خوبی داشت که بار دیگر این فرصت را از دست داد و ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه پاتریسیو به بیرون رفت.

 

 

ژیرو مهاجم فرانسه هم در دقیقه 74 صاحب فرصت گلزنی شد که روی پاتریسیو باز هم واکنش خوبی داشت و مانع باز شدن دروازه اش در این دقیقه شد.

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

اما پس از این پرتغالی ها روی دروازه لوریس فشار وارد کردند که این دروازه بان به خوبی واکنش نشان داد. نانی که قصد داشت توپ را روی دروازه  ارسال کند به طرز خطرناکی توپ او به سمت دروازه رفت و لوریس توپ را برگشت داد و کوارشما با یک ضربه آکروباتیک دروازه فرانسه را بار دیگر تهدید کرد.

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

در دقیقه 84 موسی سیسوکو که بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته بود با یک شوت از راه دور دروازه پرتغال را تهدید که با واکنش خوب پاتریسیو همراه شد.

 

در لحظاتی پایانی نیمه دوم آندره پیر جیجناک موقعیت خوبی نصیبش شد و ضربه او از روی خط شش قدم به دیرک دروازه برخورد کرد و با خوش شانسی پرتغالی ها توپ او به گل تبدیل نشد. پس از این فرصت عالی بازی در 90 دقیقه به اتمام رسید تا تکلیف تیم قهرمان در وقت های اضافه مشخص شود.

 

 

در ابتدای وقت های اضافه ی اول ضربه ی سر پپه به طرز خطرناکی از کنار دروازه فرانسه عبور کرد، اما بعد از این فرصت بازی آرام دنبال شد و در نهایت نیمه اول وقت های اضافه هم بدون گل به پایان رسید.

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

در نیمه دوم پرتغالی ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند. آنها در دقیقه 107 در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شدند که رافائل گوئررو این ضربه را به دیرک دوازه زد و این فرصت عالی برای آنها از دست رفت.

 

 

پس از این پرتغالی ها فشار خود را بیشتر کردند تا اینکه در دقیقه 109، ادر که به جای سانچز وارد زمین شده بود با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه فرانسه را گشود تا آنها در آستانه فتح یورو قرار بگیرند.

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

پس از این گل،  رونالدو که روی نیمکت بود به کنار زمین آمد و به بازیکنان داخل زمین روحیه داد تا بتوانند این برتری را تا پایان حفظ کنند.

 

 

فرانسوی ها که در خانه بازی می کردند تلاش  کردند تا گل تساوی را به ثبت برسانند، اما کاری از پیش نبردند و در نهایت پرتغال با پیروزی یک بر صفر قهرمان یورو 2016 شد و به اولین قهرمان اش دست پیدا کرد. پیش از این پرتغال یک بار آن هم در خانه به فینال یورو رسیده بود که مقابل یونان تن به شکست داده بود.

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

پرتغالی ها یورو را خوب شروع نکردند و تا آستانه حذف از این رقابت ها پیش رفتند، اما آنها در نهایت به قهرمانی دست پیدا کردند، قهرمانی ای که رونالدو را به اولین افتخار ملی اش  رساند.

 

 

در پایان این دیدار هم پپه مدافع پرتغال به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

آمار بازی:

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

ترکیب دو تیم:

 


بازی فرانسه و پرتغال در فینال یورو 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حمید بازدید : 271 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

http://uupload.ir/files/1812_1a907db1c03640c6807cf8aac1fe647c-21837-1468216823.jpeg

پرتغال دیگر یک رویا نیست، حقیقت است

کریتسیانو با بردن یورو که اولین جام تاریخ کشور پرتغال بود اسطورگی خود را افزایش داد

در دقیقه 7 مصدوم شد/ پرتغال غیبتش را با درخشش روی پاتریسیو و عملکرد بی نظیر پهع په پوشش داد

هفته کلیدی برای آندره گومز/ والنسیا برای بازیکن پرتغالی 65 میلیون می خواهد

http://uupload.ir/files/29c_20a96ada2f9cfcb7eedefe992a8a5c5b-97451-1468216827.jpeg

پرتغال!

پایت در دقیقه 9 رونالدو را مصدوم کرد و او در دقیقه 25 از زمین خارج شد

په په :” به رونالدو قول دادیم که ببریم و برد را تقدیم او کنیم و همین کار را کردیم”

به گفته اسکای، رئال قید خرید پوگبا را زد

 

حمید بازدید : 278 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه، بسیار به پیروزی تیم کشورش در فینال یورو 2016 خوشبین است.

او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:ما در خانه تیم باگذشتی نیستیم. فرانسه در خانه تیمی شکست ناپذیر است البته باید به حریف مقابل که با داشتن بازیکنی مثل رونالدو، تیم ترسناکی است احترام گذاشت. پرتغال تیم بسیار خوبی است اما ما در شرایط بهتری قرار داریم و اطمینان دارم که قهرمان خواهیم شد. انتظار یک بازی دشوار و پرتنش را دارم که در نهایت با پیروزی فرانسه به اتمام خواهد رسید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 1,087
  • بازدید سال : 2,524
  • بازدید کلی : 613,323