loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 717 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید , ادر بازیکنی بود که در فینال یورو 2016 به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و در دقیقه 109 بازی با شوتی عالی توانست دروازه فرانسوی ها را باز کند و پایه گذاراولین قهرمانی بزرگ تیم ملی کشورش بشود و تاریخ سازی کند. اکنون اما ادر برای دومین بار در هفته های اخیر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از Mirror، ادر 28 ساله در مصاحبه ای جدید فاش کرده است که 16 سال قبل، پدرش به دلیل کشته شدن مادرش، دستگیر و به زندان افتاد و اکنون آخرین روزهای زندانش را سپری می کند. او در جواب به سوالی درباره پدر و مادرش گفت:                                                           پدرم به خاطر قتل مادرم در زندان است. او در سن 12 سالگی من مرتکب این قتل شد.مادرم از دنیا رفت و پدرم به زندان؛ فکر میکنم آن به 16 سال حضور در زندان محکوم شد.

این فوروارد پرتغالی فصل قبل را در سوانزی سیتی آغاز کرد، اما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لیل فرانسه قرض داده شد و پس از پایان فصل، قراردادش با لیل را دائمی کرد. ادر در ادامه صحبت هایش عنوان کرده است که از 2 سالگی به همراه مادرش به پرتغال آمد تا با پدرش زندگی کنند. او همچنین در 8 سالگی از خانواده اش جدا شد تا به یک مدرسه شبانه روزی برود. ادر در سال 2015 در مصاحبه ای با وبسایت باشگاه سوانزی با شوخی گفته بود که خودش را "آقای جهانی" می داند، زیرا از زمینه های متفاوت فرهنگی می آید. او در این مصاحبه جدید درباره لقبی که به خود داده است، اظهار داشت:

من به همراه مادرم به پرتغال آمدم. پدرم هم در این کشور زندگی میکرد، روزی پدرم به خانه مادرم آمد و من را با خودش برد تا من برای مدتی با پدرم زندگی کنم و پس از آن به مدرسه شبانه روزی رفتم.

 

 

حمید بازدید : 602 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : خورخه والدانو در مصاحبه ای عنوان کرد که کریستیانو عملکرد بسیار درخشانی داشته و لایق توپ طلا است.

وی همچنین در مورد پوگبا گفت: بازیکن بزرگی است و استعداد بی نظیری دارد من بازی او را می پسندم و اعتقاد دارم که او می تواند به هر تیمی کمک کند.

حمید بازدید : 436 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : امانوئل پتی، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در مورد پل پوگبا صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” پوگبا بازیکن اینده داری است اما شرایطی که پیرامونش ایجاد شده را دوست ندارم. طوری صحبت می کنند که انگار بازیکن خارق العاده ایست اما از نظر من نیست. در چمپیونزلیگ با یووه عملکرد جالبی نداشت. اگر رئال می خواهد پوگبا را بخرد باید هزینه کند اما نمی خواهند وارد جنگ با منچستریونایتد شوند. به نظرم با 100 میلیون یورو می توان سوارز را خرید.”

اسپانتا بازدید : 573 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش "کانون هواداران رئال مادرید" ولاسکو بازیکن پیشین رئال در مصاحبه ای با برنابئو دیجیتال  با اشاره به نقش موثر رونالدو در رسیدن رئال و پرتغال به مهمترین جام های امسال ،اذعان داشت نرسیدن توپ طلا وی را شگفت زده خواهد کرد.

توپ طلا و کریستیانو

"او امسال دو جام باشکوه را برد و بدون شک تنها شخص شایسته ی این عنوان است.اگر رونالدو امسال توپ طلا را نبرد اصلا جالب نیست و باعت شرمساری خواهد شد"

رهبریت رونالدو

"همه دیدند که او در یورو برای پرتغال چکار کرد.زمانی که کریستیانو از بازی بیرون رفت همه احساس کردیم کار برای پرتغال تمام شده است اما وای خدا ! دیدید او برای کشورش و هم تیمی هایش چه کرد.او برای همه این باور را بوجود اورد که پرتغال میتواند فرانسه را ببرد "

یورو 2016 

"کی باورش میشد که پرتغال با این همه تساوی قهرمان یورو شود . اونا فقط یک بازی را در وقت معمول بردند. اما برای قهرمانی باید کمی شانس هم داشت که تیم هایی مثل ایتالیا و فرنسه نداشتند .پرتغال به خوبی از تمامی فرصت هایش برای قهرمانی استفاده کرد"

پیش بینی اولیه از یورو

"از هیچ چیز مطمئن نبودم.این یورو یک درس داشت .به همه چی فکر کنید .خوشحالم از اینکه بازیکنان رئال در این تورنومنت خوش درخشیدند"

گرت بیل

"بیل هیچ کجا اشتباه نکرد شما میتوانید او را در همه جا به بازی گیرید و بقیه ها پشت سر او راهی زمین کنید تا برنده شوید."

سطح بالای رئال

"سفید پوشان بهترین تیم هستند . آنها بازیکنانی دارند کخ مدت زیادی میتوانند در بهترین فرشمان باشند.چیز دیگری نمیماند"

پیش فصل

" (خطاب به بازیکنان رئال) شما باید بهترین تمرین ها را  انجام دهید و تا اخر تلاش کنید و تمام ذهنتان برای بازی با سویا باشد.این بازی میتواند یک آغاز فوق العاده باشد.زیدان میتواند به بازیکن فرعی در این بازی فرصت دهد "

حمید بازدید : 348 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش Goal، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید بایرن مونیخ که به تازگی تمرینات خود را در کنار این تیم آغاز کرده است، مصاحبه ای با نشریه Bild آلمان انجام داده است و در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال به گفتگو پرداخته است. او در ابتدای صحبت هایش در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید چنین گفته است:

من واقعا نگرش حرفه ای رونالدو را دوست دارم. اغلب خبرنگاران از من می پرسند که کار کردن با بازیکنانی نظیر رونالدو و ایبرا دشوار نیست و من به آن ها می گویم که اصلا اینطور نیست چرا که لازم نیست شما همه چیز را به این ها بگویید و خودشان با نظم و قانون رفتار می کنند.

وی در ادامه در مورد احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید اضافه کرد:

هر چیزی در فوتبال می تواند اتفاق بیفتد ولی خیلی سخت است که رونالدو را در یک تیم دیگر ببینید. این قضیه برای بعضی بازیکنان دیگر نظیر مسی و لام و مولر و مالدینی نیز وجود دارد، کسانی که کل دوران فوتبالشان را در یک تیم بوده اند و به راحتی آن را ترک نمی کنند. آن ها به باشگاهی که در آن بازی می کنند خیلی اهمیت می دهند.

سرمربی اف سی هالیوود در ادامه در مورد انتخاب بهترین بازیکن جهان از بین رونالدو و مسی چنین گفت:

من واقعا نمی دانم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست یا نه چون مسی هم به همان اندازه خوب است. رقابتی که آن ها داشته اند باعث شده تا در 6-7 سال گذشته توپ طلا به آن ها تعلق بگیرد. به نظر من این رقابت برای آن ها باعث شده است تا بهترین عملکرد ها را داشته باشند.

MOHAMMAD بازدید : 282 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)
به گزارش "رئال ايران"، سیلوا در تست‌های پزشکی اسپورتینگ لیسبون که قصد پیوستن قرضی به این باشگاه را داشت رد شد و با تغییری که در بیو اینستاگرامش ایجاد کرد، این شایعه به وجود آمد که او از فوتبال خداحافظی کرده است. با این حال، او این موضوع را تکذیب کرد و گفت که چنین چیزی صحت ندارد. او گفت:" روز جمعه در تست‌های پزشکی اسپورتینگ لیسبون بودم، چند تست استرس دادم که تغییراتی در نوار قلبم ثبت شد. فردایش و حتی امروز چندین بار تست دادم و هیچ چیز غیرطبیعی در قلبم مشخص نشد. به نظر تنها همان یک بار این اتفاق افتاد و دلیلش هنوز مشخص نیست. برای اطمینان آنها تصمیم گرفتند فعلا من را به خدمت نگیرند. مشخصا رئال مادرید می‌خواهد که تست‌ها دوباره انجام شود ولی من مطمئنم که نیازی به اینکار نیست. با توجه به اخبار کذبی که در رسانه‌ها منتشر شد، تصمیم گرفتم به صورت رسمی اعلام کنم که از فوتبال کناره گیری نکرده ام."
حمید بازدید : 884 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اسطوره مکزیکی باشگاه رئال مادرید از اینکه رونالدو شب گذشته توانست جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد بسیار خوشحال است.

شب گذشته با وجود اینکه تیم ملی پرتغال سوپراستار خود یعنی رونالدو را دقیقه 25 به دلیل مصدومیت از دست داد توانست با یک گل فرانسه میزبان را شکست دهد و قهرمان یورو 2016 شود. اشک های رونالدو هنگام خروج از زمین بسیاری را منقلب کرد.

 هوگو سانچس، ستاره مکزیکی دهه 80 باشگاه رئال مادرید که سابقه چند بار آقای گلی لالیگا را در کارنامه دارد، در رابطه با قهرمانی یاران رونالدو به مارکا گفت:

از این قهرمانی بسیار خوشحال شدم. به خاطر رونالدو دوست داشتم پرتغال فاتح یورو 2016 شود و حالا هم بسیار خوشحال هستم چون رونالدو و پرتغال شایسته این قهرمانی بودند.

 

وی در مورد مصدومیت رونالدو عنوان کرد:

بازی را کنار دخترانم تماشا می کردم. وقتی رونالدو به زمین افتاد و تقاضای تعویض کرد متاثر شدم. اشک های او را که دیدم، نتوانستم جلوی گریه خودم را بگیرم. همه در خانه شگفت زده شده بودیم. البته معتقدم خطای پایت به عمد نبود و از این مسائل در فوتبال همیشه رخ می دهد.

امیدوارم مصدومیت رونالدو جدی نباشد و خیلی زود بتواند به میادین برگردد. معتقدم با این قهرمانی، رونالدو شانس اول تصاحب توپ طلا خواهد بود. آمار و ارقام چه در سطح باشگاهی و ملی ثابت می کنند که رونالدو جلوتر از مسی، سوارز و گریزمان است.

حمید بازدید : 376 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد انتقالش به این تیم صحبت کرد.

وی در مورد شایعه خرید واران، مدافع فرانسوی رئال گفت:” از تیمی که دارم راضی هستم. در این مدت بازار نقل و انتقالات همین طور است. تا 31 آگوست شایعات زیادی مطرح می شوند و پس از آن شایعات در مورد نقل و  انقتالات زمستان آغاز خواهد شد.”

آنچلوتی در مورد توافق خود با بایرن مونیخ هم صحبت کرد:”پس از پنج دقیقه به توافق رسیدیم. در سال 2015 زمانی که کار من با رئال مادرید تمام شد می خواستم به بایرن بروم. حدس می زدم گواردیولا قراردادش را تمدید نمی کند و این پست آزاد می ماند.”

حمید بازدید : 1212 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو در مورد قهرمانی یورو گفت :” بدون شانس نمی توان قهرمان شد. مسلما خوش شانس بودیم اما برای بردن داشتن آن ضروری است. امسال رئال در چمپیونزلیگ خوش شانس بود چرا که قهرمان بدشانس وجود ندارد.”

مصدومیتش:”زمانی که باید از زمین خارج می شدم حس بدی داشتم. حس می کردم که جایم خالی خواهد بود. هیچ کس به ما باور نداشت. همیشه می خواستم با پرتغال جام ببرم تا در تاریخ ثبت شوم و بالاخره موفق شدم. خیلی خوشحالم. سالها به دنبال این جام بودم و بالاخره مفوق شدم. مربی توانست از استراتژی مناسب استفاده کند.”

فصل موفق :” همه چیز را در سطح باشگاهی بردم اما در تیم ملی مشکلاتی داشتم. فرناندو سانتوس مهمترین فرد حاضر در یورو بود. از ابتدا می گفت که تا فینال به لیسبون بر نمی گردیم. من و خیلی های دیگر از حرفهای او تاثیر گرفتیم. این پیروزی مسلما به توپ طلا کمک می کند اما فکر و ذکرم این مسئله نیست.”

حمید بازدید : 325 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : آنتوان گریزمان،‌ ستاره تیم ملی فرانسه تاکید کرد که با قهرمانی پرتغال در یورو،‌توپ طلای 2016 مطمئنا متعلق به رونالدو خواهد بود.

گریزمان درخشش فوق‌العاده ای در یورو داشت و با به ثمر رساندن 6 گل آقای گل رقابت‌ها شد. در حالی که بسیاری برنده توپ طلای 2016 را از بین رونالدو و گریزمان می‌دانستند، ستاره فرانسوی تاکید کرد که با قهرمانی پرتغال در یورو و رئال در لیگ قهرمانان، رونالدو قطعا توپ طلا را خواهد برد.

گریزمان در این باره عنوان کرد:

تکلیف توپ طلا مشخص شده است. رونالدو در دو جام بزرگ سال قهرمان شده است.

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تا به حال 3 بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده و حال در آستانه کسب چهارمین توپ طلا خود قرار دارد.

 

آنتوان گریزمان نیز باید برای اثبات خود بیش از پیش تلاش کند.

حمید بازدید : 376 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : سرمربی تیم پرتغال، ادر زننده گل پیروزی بخش آنان را برابر فرانسه در فینال یورو 2016، ستایش کرد.

سرمربی تیم پرتغال پس از آنکه فروافتادن کاپیتانشان کریستیانو رونالدو را در زمین دید، ناامیدی بازیکنان خود را پیش بینی کرد.

 

پرتغال در نودمین دقیقه از ضربه ژینیاک که به تیر دروازه برخورد کرد نجات پیدا کرد. ضمن اینکه پرتغال هم روی ضربه ایستگاهی رافائل گوئررو تیر دروازه فرانسه را به لرزه در آورد. اما بازیکن گره گشای پرتغال بازیکن تعویضی این تیم ادر بود. این بازیکن 28 ساله در لیل فرانسه بازی می کند و فرناندو سانتوس گفته هنگامی که او را عازم میدان می کرده در او کمبود اعتماد به نفسی ندیده است.

 

مربی تیم پرتغال گفته است:

وقتی رونالدو بیرون می رفت، با خودم فکر کردم همان لحظه ادر را به زمین بفرستم. اما در همان لحظه دریافتم که باید بازی را تغییر دهیم. به خاطر همین نانی را به میانه میدان انتقال دادم تا به بازی سرعت دهم.

  اما ما به کسی در خط حمله احتیاج داشتیم تا تمام کننده باشد. وقتی ادر می خواست وارد زمین شود، به من گفت: پیرمرد، می روم گل بزنم. و جوجه اردک زشت گل زد و تبدیل به قویی زیبا شد.

 

 

پرتغال در طول رقابت ها به بازی زشت و کثیف متهم شد. به خاطر بازی تدافعی و تساوی هایشان. آنها تنها یک بازی را در 90 دقیقه بردند و قهرمان یورو شدند.

 

سانتوس روی خطایی که پایت بر روی رونالدو انجام داد، اعتقاد داشت که مارک کلاتنبرگ باید به پایت کارت نشان می داده است. ضمن اینکه رونالدو علیرغم مصدومیت در وقت های تلف شده به کنار زمین آمد و هم تیمی هایش را تهییج می کرد.

 

سانتوس احساس می کند که روحیه ای تیمی، پرتغال را تغذیه می کرده است.

 

او ادامه داده است:

توصیف کردن احساسات بازیکنان سخت است. هیجان فوق العاده ای وجود دارد و باید روی استعداد دروازبان خود تاکید کنیم.

 

رونالدو توانایی بسیاری دارد. ما روحیه تیمی بی نظیری داشتیم. رونالدو هم روحیه ی عجیبی دارد. او دوبار سعی کرد به بازی کردن ادامه دهد اما نتوانست.

 

او هم در رختکن بود و هم روی نیمکت. وجود او برای ما بسیار ارزش داشت و طریقه انگیزه دادن او و کنار زمین آمدنش مثال زدنی بود. او باور داشت. همانند خودم. ما شبی رویایی داشتیم.

حمید بازدید : 3081 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (1)

کانون هواداران رئال مادرید : دیمیتری پایت، هافبک طراح تیم ملی فرانسه در پایان بازی عنوان کرد که قصد مصدوم کردن کریس رونالدو را نداشته است.

در دقیقه نخست بازی، رونالدوپس از برخورد با دیمیتری پایت دچار مصدومیت در ناحیه زانوی پای چپ شد و در دقیق 25  مجبور به ترک زمین مسابقه شد و جای خود را به کوارشما داد. با این حال ستاره تیم ملی فرانسه عنوان کرد که قصدی برای مصدوم کردن رونالدو و صدمه زدن به او را نداشته است.

دیمتیری پایت در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

فقط یک برخورد ساده بود و همین. من جهت به تصاحب درآوردن توپ با پای او رفتم  و اگر او را مصدوم کردم، قصدی در کار نبوده است و به هیچ عنوان نمی خواستم رونالدو را مصدوم کنم. این در طبیعت من نیست که در زمین انسان بدی باشم. شکی در این نیست.

ما ناراحتیم. مالکیت توپ در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی آنها را از دست دادیم. پرتغال روی یکی از معدود شانس‌هایش به گل رسید. یک گل همه چیز را تعیین کرد. گلی که ما خودمان نتوانستیم بزنیم.

 

تیم پرتغال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. فکر می‌کنم اگر گل می‌زدیم، آنها را مجبور می‌کردیم هجومی تر بازی کنند و باز هم می‌توانستیم روی ضد حملات گل بزنیم. در مجموع به نظرم گلشان بی رحمانه بود.

حمید بازدید : 2019 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال از رونالدو ستایش کرده است.

در فینال یورو 2016 و در ورزشگاه استادو فرانس دو تیم پرتغال و فرانسه به مصاف هم می روند.

به نقل از فور فور تو، دیگو مارادونا بر این باور است که رونالدو اگر تشنه پیروزی باشد، شکست دادنش کاری سخت است.

این فقط در مورد داشتن استراتژی در بازی های بزرگ نیست. خواستن و تشنه به دست آوردن چیزی بودن خود سبب تشویق و انگیزه است. رونالدو در 31 سالگی در دومین فینالش در یورو بازی خواهد. او فرصتی در رده ملی بهتر از این به دست نخواهد آورد. این خواست رونالدو است که تاثیر فوق العاده ای روی بازی دارد.

همانطور که فرانسه در فکر مهار رونالدو است، پرتغال نیز باید در فکر مهار گریزمان باشد. او در حرکت با توپ فوق العاده است و پای چپ عالی دارد. پرتغال یک روز بیشتر استراحت کرده است و از آنطرف فرانسه اعتماد به نفس شکست آلمان را دارد.

پوگبا نیز هم اکنون در اوج است. دریبل او قبل از سانتر روی گل دوم فرانسه به آلمان چیزی فراتر از اعتماد به نفس بود.

حمید بازدید : 249 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : برادر اومتیتی عقیده دارد که برادرش از رونالدو نمی ترسد و می تواند به راحتی پیروز شود.

برادر اومتیتی ، مدافع فرانسه و بازیکن جدید بارسا :
" برادرم ترسی از رونالدو نداره و فینال روبروی قرار خواهد گرفت و برای ال کلاسیکو آماده میشه"

حمید بازدید : 306 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : ریو فردیناند در مورد نقش کریستیانو رونالدو در فینال یکشنبه صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” کل کشور فرانسه علیه او خواهد بود اما کریستیانو از پس عناد و دشمنی بر می آید و ترسهایش را فراموش می کند. رونالدو می تواند رویای فرانسوی ها را نابود کند چرا که در بازیهای بزرگ دوران فوتبالش جادویی بوده است. بخشی از دلیلی که او سوپراستار است به این خاطر است که تحت تاثیر قرار نمی گیرد. سوپراستارهایی مثل او از پس این شرایط بر می آیند. فشار باعث می شود که بهترین عملکردش را داشته باشد.”

فردیناند افوزد :” رونالدو به خوبی می داند که این آخرین فرصتش برای موفقیت با تیم ملی کشورش است و  این باعث می شود که خطرناک تر از همیشه باشد. او نیم خواهد دنوباره فرصت از دشتش بپرد. رونالدو می خواهد این بار بالاخره طلسمش در تیم ملی کشورش را بشکند.”

حمید بازدید : 249 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال در مورد احتمال قهرمانی در یورو گفت:” همیشه رویای آن را داشتم. رویای بی نظیری است که بتوان با تیم ملی پرتغال دستاورد مهمی داشت. من و هم تیمی هایم به شانس هایمان باور داریم. کل پرتغال و پرتغالی هایی که به فرانسه آمدند هم به شانس ما برای قهرمانی ابور دارند.”

رونالدو در ادامه بیان کرد:” این که دوباره به فینال رسیدم حس بی نظیر دارد. آخرین باری که به فینال رسیدم در سال 2004 بود. حالا خوش شانس هستم که در فینالی دیگر با پرتغال حضور دارم. این یک فرصت است و هر اتفاقی امکان پذیر است. می دانیم که مقابل تیم بزرگی قرار می گیریم اما این یک فینال است و هر اتفاقی در آن امکان پذیر است. مسلما میزبانی فرانسه به سود آنهاست. کل کشور از آنها حمایت می کنند اما ببینیم چه میشود. آماده هستیم. کار آسانی نداریم. از زمان آغاز مسابقات هیچ تیمی ما را شکست نداده و امیدوارم فرانسه هم موفق نشود.”

ستاره پرتغالی در مورد رکوردهایش گفت:”رکورد ها خود به خود ثبت می شوند. نمی خواهم زیاد خود را درگیرشان کنم. عجله ای نیست. مشکلی وجود ندارد. حس خوبی هستم و جوان هستم. فعلا روی ادامه موفقیت تمرکز دارم.”

حمید بازدید : 787 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هوادارن رئال مادرید : دیدیه دشان، سرمربی پرتغال در مورد بحث توپ طلا گفت :” رونالدو هشت سال است که با باشگاه و تیم ملی در بالاترین سطح است. اگر گریزمن بتواند بخشی از کاندیداها باشد نشانه خوبی است چرا که مفهومش این است که در فینال خوب کار کرده است. آنتواین بازیکن باکیفیت و فرصت طلبی است که حضورش برای تیم خیلی مهم است اما خودخواه نیست بلکه به نیازهای تیم اهمیت می دهد. برای او تیم خیلی مهم است.”

وی افزود:”هنوز هیچ کس فرمولی برای مهار رونالدو پیدا نکرده است. بازیکن با کیفیتی است. قوای بدنی او باعث شده که عضلاتش  شش تکه باشند. باید تاثیرش را کم کنیم. از زمان آخرین بازیمان مقابل آنها اتفاقات زیادی افتاده اما بازی فردا مهم است.”

حمید بازدید : 251 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : ریکاردو کاروالیو، مدافع باتجربه فوتبال پرتغال در مورد مصدومیت په په صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” من آماده هستم تا اگر مربی بخواهد بازی کنم اما ایده آل این است که په په ریکاوری کند و دوباره به میدان برود.”

حمید بازدید : 231 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : فوتره ، بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در مورد اهمیت کریستیانو رونالدو در بازی فینال یورو صحبت کرد.

وی اظهار داشت:” کریستیانو را  می شناسیم. 100 درصد آماده نیست در 50 درصد توانش است اما به آمارش نگاه کنید. با این که عالی نبوده اما می تواند در یک لحظه سرنوشت بازی را عوض کند و امیدوارم که یکشنبه در روز خوبش باشد. اگر در روز خوبش باشد پرتغال قطعا می برد. کریستیانویی کاملا متفاوت را دیده ایم. آماده نیست. در حرکات تک به تک مشکل دارد. این طبیعی است چرا که چند وفت پیش مصدوم بود اما در فاز دفاعی به تیم کمک کرده و بیش از هر مزان دیگری در فاز دفاعی فداکاری می کند.”

abolfazlcr7 بازدید : 243 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هوادارن رئال مادرید و به نقل از رئال مادرید نیوز:

تونی کروس هافبک خلاق رئال مادرید که در تیم ملی المان نیز در جام پانزدهم شگفت انگیز کار کرده است دیگر قصد بازگشت به مونیخ و بازی در بایرن را ندارد.

تونی کروس در مصاحبه ای گفته است نمیخواهد به بایرن برگردد و پیشنهاد منچستر سیتی را رد خواهد کرد  چرا که او در رئال خوشحال است.

حمید حمدی بازدید : 285 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

هزاران نفر امروز به استقبال تیم ملی ولز رفتند. 

گرت بیل در این استقبال پر شکوه، مصاحبه‌ای را با خبر نگاران انجام داد. وی گفت: "این استقبال فوق العاده خاص است. از هواداران تشکر می کنیم. هیچوقت فکر نمی کردم تیم به اینجا برسد. چیزهای زیادی برای نشان دادن داریم. به یک سطح بی نظیر رسیده ایم. تیم جوانی هستیم و می توانیم بهتر شویم."

 

حمید بازدید : 289 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : گرت بیل پس از حذف از یورو 2016 با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

پس از شکست دو بر صفر تیم ملی کشور در مقابل پرتغال در جمع خبرنگاران گفت:

از حذف شدن و شکست در این بازی بسیار ناراحت هستم. سعی کردیم از تجربه حضور در این مسابقات لذت ببریم و باید از هواداران‌ مان که فوق‌العاده بودند، تشکر کنیم.

 

ما تا آخرین لحظه جنگیدیم و تلاش کردیم اما دست خالی به کشورمان بر می گردیم. از تمامی مردم کشورم عذر خواهی میکنم. ما کشوری سرافراز هستیم و همینطور به کار خود ادامه می دهیم.

 

وی در مورد پرسش خبرنگار در مورد گلزنی رونالدو در این دیدار گفت:

رونالدو بازیکن گلزنی است و به او تبریک می گوید. بیش تر از این تمایل ندارم در مورد پرتغال صحبت کنم.

حمید بازدید : 266 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری رئال مادرید : کریس رونالدو که روی دو گل تیمش در مقابل ولز نقش به سزایی داشت در پایان بازی در مصاحبه ای کوتاه به خبرنگاران گفت:" همیشه گفته ام که رویای من قهرمانی با پرتغال است و حالا به این مهم نزدیک تر از همیشه هستیم."

حمید بازدید : 293 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : گری لینه کر بازیکن اسبق بارسا پس از گل زیبای رونالدو به تمجید وی پرداخت

وی نوشت :” هرگز بازیکنی را ندیده ام که به بلندی پرش های رونالدو و ارتفاع پرواز های او بتواند حرکت کند. عجب ورزشکار بی نظیری.”

حمید بازدید : 281 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : کروس تابستان 2014 از بایرن به رئال پیوست و دو فصل خوب را با این تیم پشت سر گذاشته است. او همواره از مهره های ثابت رئال مادرید بوده و امسال نقش مهمی در قهرمانی کهکشانی ها در چمپیونزلیگ ایفا کرد.

شایعات مختلفی در مورد احتمال پیوستن دوباره او به بایرن و کار کردن زیر نظر آنچلوتی شنیده می شود اما او که این روزها خود را برای بازی نیمه نهایی یورو 2016 برابر فرانسه آماده می کند به بیلد گفت:" خیلی ساده است، من تمایلی برای بازگشت به بوندسلیگا ندارم."

 

ملی پوش آلمانی رئال در مورد احتمال رفتنش به سیتی گفت:" من با رئال 4 سال دیگر قرارداد دارم و از حضورم در این تیم راضی هستم ولی در فوتبال نمی توان منکر هیچ چیز شد.در حال حاضر نیز فقط روی بازی با فرانسه تمرکز کرده ام."

 

نتیجه بازی با فرانسه:" هر تیمی بتواند کنترل میانه میدان را از آن خود کند، برنده بازی خواهد شد."

حمید بازدید : 221 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که گرت بیل در یورو 2016 بیش از رونالدو تلاش کرده و موثر ظاهر شده است.

او گفت:" این یک رقابت‌ بین دو بال چپ و راست رئال مادرید است. حفظ توپ، سرعت و شوتزنی. تلاش برای تیم همیشه بسیرا موثر است زیرا می‌تواند لحظات تاثیرگذاری بسازد. تا به اینجای کار، بیل تاثیر بیشتری روی بازی ولز داشته تا رونالدو روی بازی پرتغال. شاید قبل از مسابقات اگر به کسی می‌گفتید در نیمه نهای پرتغال و ولز به مصاف هم می‌روند، شما را مسخره می‌کرد. تمام تیم‌های اروپا بسیار منظم هستند و تیم کریس کولمن هم از این قاعده مستثنی نیست.تیم او به خوبی 2-5-3 را به نمایش می‌گذارد"

حمید بازدید : 241 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : بیسنته لیزارازو، مدافع فرانسوی سابق بایرن مونیخ، معتقد است که شخصیت زین الدین زیدان پس از هدایت رئال مادرید تغییر کرده است.

لیزارازو گفت:" زیدان به عنوان یک بازیکن بسیار خجالتی بود اما از زمانی که سرمربی شده روحیات تهاجمی بیشتری پیدا کرده است. این تغییر فوق العاده است و نشان می دهد که زیدان می تواند خودش را در شرایط گوناگون تطبیق دهد. بسیار خوشحال شدم که دیدم او توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. این مسئله از لحاظ احساسی فوق العاده بود. او کاملا آماده سرمربی گری بود و تمام این مدت برای آن برنامه داشت."

 

 

 

زیدان در نخستین فصل حضور خود به عنوان سرمربی موفق شد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

حمید بازدید : 284 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : کارلو آنچلوتی در ستون خود در تلگراف به نقش رونالدو در پنالتی زدن موتینیو مقابل لهستان واکنش نشان داد.

امشب پرتغال و ولز در نیمه نهایی یورو 2016 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به نوعی دوئل بین گرت بیل و رونالدو است. سرمربی فعلی بایرن در زمان حضورش در رئال هر دو ستاره را در اختیار داشت. پس از جدایی آنچلوتی، همکاری بیل و رونالدو به اوج رسید و رقابت‌ آنها جذاب شد. حال این دو باید به مصاف یکدیگر بروند و آنچلوتی نظرات جالبی راجع به این تقابل دارد.

او گفت:" با دیدن بیل و رونالدو پس از هر بازی می توان حس کرد که چقدر دویده اند و تا چه اندازه توانشان را در زمین گذاشته اند. همه ی بازیکنان بزرگ رقابت طلب هستند. زمان آن می‌رسد که راجع به آنها هم صحبت کنیم. بنابراین وقتی به چنین مقطع مهمی از یک تورنمنت می رسید، می توان تصور کرد که این بازی برای این دو چه اهمیتی دارد.

گرت همیشه به من می‌گفت که یورو 2016 برای ولزی ها خیلی رقابت بزرگی خواهد بود. او می‌گفت که اگر صعود کنیم کسی چه می‌داند چه اتفاقی می‌افتد. فکر می کنم تقابل این دو بازیکن در بازی امشب فوق العاده جذاب باشد."


کارلتو درباره شرایط رونالدو و تحریک موتینیو از سوی او برای پنالتی زدن مقابل لهستان گفت:" من ضربات پنالتی بازی پرتغال و لهستان را دیدم. پس ازضربه رونالدو و گلزنی اش می‌توان روحیه بسیار بالای او در این هفته ها را به خوبی لمس کرد.

کریستیانو همیشه با اطمینان پشت پنالتی قرار می گیرد اما نه کریس و نه هیچکس نمی تواند بازیکنی را مجبور به پنالتی زدن کند اما می توان اقدام به تهییج او کرد. اگر بازیکنی دوست نداشته باشد پنالتی بزند، نمی توان او را به این کار مجبور کرد. موتینیو می خواست پنالتی بزند و رونالدو فقط به او انگیزه بیشتر داد."

 

 

حمید بازدید : 263 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : روز گذشته به نقل از گای رو، مربی باتجربه فرانسوی خبری در رسانه های اروپایی منتشر شد مبنی بر احتمال صغر سنی پدیده جدید فوتبال پرتغال، رناتو سانچز.

سانچز که پیش از آغاز رقابت های یورو 2016 به بایرن مونیخ پیوست، به عنوان بازیکنی زیر 19 سال معرفی شده اما گای رو معتقد است که این ادعا صحبت ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" او گفته که 18 ساله است اما فکر می کنم او باید سن بیشتری داشته باشد. تاریخ تولد او به اشتباه ثبت شده است. می توانم به شما اطمینان بدهم که او 23 یا 24 ساله است."

فرناندو سانتوس، مربی پرتغال در واکنش به این موضوع گفت:" رناتو را همه می شناسند، او مانند من، هم در پرتغال به دنیا آمده و هم اسمش در زمان تولد ثبت شده است. او یک 18 ساله است و من هم یک 61 ساله. این صحبت ها به مانند یک جوک است."

 

حمید بازدید : 290 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : رابسون کانو، زننده گل دوم ولز مقابل بلژیک در تمجید از گرت بیل گفت :” بهترین بازیکن دنیا را داریم. در حال حاضر بیل بهتر از رونالد وو مسی است. گرت در مسیر درستی قرار گرفته است. اتفاق خاصی  نیست که مقابل تیم رونالدو بازی کنی چرا که من در کنار بیل، بهترین بازیکن دنیا بازی می کنم.”

رابسون کانو در مورد په په گفت :” مدافع بزرگی است. عالی کار کرده است اما پرتغال یک تیم منسجم است نه تلفیقی از نفرات.”

حمید بازدید : 271 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : ژابی آلونسو مصاحبه مفصلی در مورد مربی آینده خود انجام داده است.

او در این مصاحبه گفت : کارلو آنجلوتی مربی بزرگی است و در تیم های بزرگی همچون چلسیء رئال مادرید و... کار کرده است و به موفقیت های زیادی رسیده است و این نشان دهنده بزرگی اوست.

او همچنین ادامه داد : من در رئال با او کار کرده ام و به خوبی او را می شناسم و مشتاق کار دوباره با او هستم.

حمید بازدید : 250 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : تیم ملی ولز که از شگفتی سازان یورو بوده بازی بسیار مشکلی مقابل بلژیک برای صعود به نیمه نهایی یورو دارد.

گرت بیل که امید زیادی دارد تا دست به موفقیتی تاریخی برای تیم ملی کشورش بزند در پیغامی در توئیتر نوشت:” تنها چیزی که نیاز دارم اژدهای روی پیراهنم است.”

حمید بازدید : 237 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

آدام ناوالکا، سرمربی تیم ملی لهستان، اعلام کرد که تیمش در دیدار فردا شب مقابل پرتغال در یک چهارم نهایی یورو 2016، تنها به دنبال مهار کریس رونالدو نخواهد بود.


رونالدو در رسیدن پرتغال به جمع 8 تیم پایانی رقابت های یورو 2016 نقش موثری داشت اما ناوالکا معتقد است که سلسائو بازیکنان خطرناک دیگری هم دارد.


او به خبرنگاران گفت:" پرتغال حریفی خطرناک با پتانسیل بالاست. آنها بازیکنانی دارند که در بالاترین سطح بازی می کنند. قصد ندارم تنها از کریس رونالدو نام ببرم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و این چیزهای زیادی در مورد تیم حریف به شما می گوید.

اما فوتبال ورزش تیمی است و هیچ تیمی وجود ندارد که در آن، تنها یک بازیکن سرنوشت بازی را رقم بزند. فکر می کنم پرتغال خیلی خوب نشان داد که یک تیم است. ما تنها نباید مراقب رونالدو باشیم؛ بلکه باید بازیکنان دیگر را هم زیر نظر بگیریم.


آنچه در مورد آنها واضح است، نحوه پس گرفتن مالکیت توپ است، این که خیلی خوب حمله می کنند، بسیار خطرناک هستند و ما انتظار دیدار دشواری را داریم. ما به خودمان باور داریم. ما براساس برنامه خودمان بازی را کنترل می کنیم. ما سرشار است باور و خوش بینی هستیم."

حمید بازدید : 244 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

خوزه فونته، مدافع پرتغالی باشگاه ساوتهمپتون در مصاحبه با میرور به تمجید از سختکوشی کریستیانو رونالدو پرداخت.

شروع خوبی در یورو 2016 نداشت اما در بازی با مجارستان با زدن 2 گل و دادن یک پاس گل، پاسخ منتقدانش را داد. او در یک هشتم نهایی برابر کرواسی هم در صحنه گل پرتغال نقش موثری داشت.

 

امشب همه منتظر دوئل او با لواندوفسکی در یک چهارم نهایی هستند و باید دید از بین پرتغال و لهستان چه تیمی راهی نیمه نهایی خواهد شد.

 فونته در مصاحبه با میرور با تعریف کردن یک خاطره از رونالدو به تمجید از او پرداخت و گفت:

13 سال پیش در اسپورتینگ لیسبون با رونالدو هم تیمی بودم. او از جوانی رقابت طلب و سختکوش بود. روزی پس از یک تمرین سخت به رختکن رفتم و دیدم کریس زیر دوش در حال شنا رفتن است. وقتی مرا دید به من گفت شرط می بندم که در همین حالت هم از تو بیشتر شنا می روم. اراده او مثال زدنی بود و بیهوده نیست درحال حاضر به یک الگو تبدیل شده است.

 

حمید بازدید : 299 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

اهل دوز و کلک نیستم. اعتراف می کنم که تا چهار ماه پیش کمتر کسی در فرانسه می دانست که انگولو کانته کیست و جدا از آن هیچ کس تصور نمی کرد که در یورو بازی کند. شگفتی بزرگ لستر و قهرمانی در لیگ انگلیس علاوه بر مصدومیت لاس دیارا مزید بر علت شد تا این بازیکن به بالاترین شعرت ممکن برسد. اما باید تائید کرد که امسال عالی بوده و در تیم ملی فرانسه منسجم نشان داده و مورد حمایت دشان است. کسی نیستم که توصیه بدهم اما به نظرم کانته بسیار مفیدتر و مطمئن تر از پوگبا خواهد بود چرا که بازیکن یووه تمایلی ندارد که جلوی مدافعین بازی کند و البته در مورد قیمتش بهتر است صحبت نکنیم!

بازیکن فرانسوی – مالیایی شرایط بدنی خوبی، فنی، تاکتیکی و انسانی خوبی برای رقابت با کاسمیرو و کمک کردن به رئال برای تعادل در تیم زیدان دارد. مربی فرانسوی همیشه به عنوان بازیکن و فهرمان جهان پیشرفت خوبی داشته است. کانته به خوبی می تواند به تیم کمک کند و چه روی نیمکت چه در ترکیب یک گزینه مفید باشد.

فردریک هرمل

حمید بازدید : 322 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

میشل پازدان ، بازیکن لهستان در مورد تقابل تیمش با پرتغا صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” باید نانی ، کوارشما و رونالدو را کنترل کنیم. آنها مشکلات زیادی برای ما ایجاد خواهند کرد. نباید به صورت فردی انها را دنبال کنیم باید شرایط تیمی شان را زیر نظر داشته باشیم.”

حمید بازدید : 258 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

کاسیاس که بیشترین بازی ملی را برای تیم ملی اسپانیا انجام داده (167 بازی)، از سال 2000 در درون دروازه این تیم ایستاد. او به همراه اسپانیا در یورو 2016 حضور داشت ولی نیمکت نشین دیوید دخیا، گلر 25 ساله منچستریونایتد بود. حال او تایید کرد که احتمال خداحافظی اش از فوتبال ملی وجود دارد.

او در توئیترش نوشت:" خیلی خوشحالم که احساسات هواداران را با هشتگ ممنونیم کاسیاس می‌بینم. حالا و برای همیشه، ما اسپانیا هستیم."


در ضمیمه این توئیت، عکسی از صحنه آخر فیلم رمبو 2 بود جایی که جان رمبو از سرهنگ تراوتمن خداحافظی می‌کند و از کشورش می‌خواهد به همان اندازه که آنها عاشقش هستند، آنها را دوست بدارد.

حمید بازدید : 262 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

از مدافع سابق شیاطین سرخ درباره انتخابش از بین کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام پرسیده شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 1,064
  • بازدید سال : 2,501
  • بازدید کلی : 613,300