loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 1300 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (3)

به گزارش کانون هوادارن رئال مادرید کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید، از خودرو بوگاتی جدیدش رونمایی کرد.

  پیش از این ذر بین بازیکنان رئال مادرید تنها بنزما خودروی بوگاتی داشت ولی حال به نظر می‌رسد رونالدو نیز به  جمع دارندگان این خودرو 1.2 میلیون یورویی اضافه شده است. کریستیانو عکس‌های زیر را از خودروی جدیدش در    اینستاگرامش قرار داد.

محمد کاردان بازدید : 766 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش "کانون هواداران رئال مادرید" باشگاه رئال مادرید با خانواده کشته شدگان حمله تروریستی شب گذشته نیس ابراز اهمدردی کرد.

 طبق گزارشات رسمی حدود 84 نفر در حمله کامیون به جمعیتی که برای جشن روز ملی جمع شده بودند، کشته شدند. پلیس اعلام کرده که این کامیون پر از مهمات، مواد مفنجره و نارنجک بوده که البته کار به انفجار آن نکشیده و پلیس پیش از اینکه این انفجار رخ دهد، راننده را به ضرب گلوله کشته است.

 


حال باشگاه رئال مادرید با خانواده کشته شدگان این حادثه ابراز همدردی کرد. در بیانیه باشگاه آمده است:" رئال مادرید عمیقا از حمله ترورسیتی در نیس ناراحت است و قصد دارد همدردی و حمایت خود از کشته شدگان ، خانواده هایشان و تمام مردم فرانسه را ابراز کند."


محمد کاردان بازدید : 597 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید اتحادیه برگزاری رقابت های لالیگا امروز تایید کرد که لیگ اسپانیا بر خلاف سالیان گذشته، در ایام کریسمس سه هفته برگزار نخواهد شد. 

  این در صورتی است که کشوری مانند انگلیس حتی در روزهای کریسمس و ایام پایانی سال میلادی نیز لیگ خود را بدون توقف ادامه می دهد بطور مثال فصل آتی در لیگ برتر انگلیس ما شاهد بازی های حساسی مثل لیورپول-منچستر سیتی، تاتنهام-چلسی و یونایتد-میدلزبرو در روزهای کریسمس خواهیم بود اما اتحادیه لالیگا امروز اعلام کرد که لیگ اسپانیا از 18 دسامبر تا 7 ژانویه برگزار نخواهد شد و پس از انجام بازی های هفته شانزدهم، لالیگا سه هفته تعطیل خواهد شد.

فصل گذشته حتی در روز پایانی سال میلادی 2015 نیز لالیگا بدون وقفه دنبال می شد. میزان تعطیلی لالیگا نیز از دو هفته به سه هفته افزایش یافته است که می تواند به ریکاوری تیم های اسپانیایی کمک شایانی بکند.


محمد کاردان بازدید : 899 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش "کانون هواداران رئال مادرید"، موراتا پس از دو فصل بسیار درخشان با پیراهن تیم یوونتوس به مادرید بازگشته و بر خلاف تصورات قبلی، قرار است فصل آینده برای این تیم به میدان برود. ابتدا گفته می شد که رئال قصد دارد او را با رقمی بالاتر به تیمی در لیگ جزیره واگذار کند اما با مخالفت زیدان، موراتا در رئال ماندنی شد.

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از آ اس مسئولان رئال بر اساس توافقات قبلی، قرارداد جدیدی به موراتا پیشنهاد داده اند که مورد موافقت قرار گرفته است. بر این اساس، موراتا قراردادی 5 ساله با رئال امضا خواهد کرد و حقوق سالانه او نیز به 6 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. موراتا در یوونتوس 4.5 میلیون یورو دریافت می کرد. پیش بینی می شود که این مهاجم ملی پوش، فصل آینده یکی از ارکان ثابت رئال مادرید باشد.

حمید بازدید : 653 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : باشگاه آلمانی دورتموند همچنان شرایط خرید خسه رودریگز را به صورت جدی زیر نظر دارد.

ژرمن ها به دنبال تقویت خود در فاز هجومی هستند که خسه که بحث در مورد رفتنش از رئال زیاد است یکی از گزینه هایشان خواهد بود.

حمید بازدید : 659 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اندره گومز ، هافبک پرتغالی والنسیا یکی از گزینه های رئال برای خرید در خط هافبک است اما تیم اسپانیایی به سادگی او را از دست نمی دهد.

مستایا برای فروش  گومز خواستار آن شده تا کواچیچ ، هافبک کروات رئال هم وارد معامله شود.

حمید بازدید : 605 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که مدافع کهکشانی ها در آستانه پیوست به رم است.گ

نشریه گاتزتا دلو اسپرت در گزارشی مدعی شده است که دو باشگاه رئال مادرید و آ اس رم  بر سر انتقال ناچو به توافق رسیده اند و قرار است تا چند ساعت دیگر خبر انتقال این بازیکن منتشر شود و تنها برخی از جزئیات باقی مانده. روز چهارشنبه خوزه سگوی مدیر عامل ناچو در دفتر باشگاه رم حاضر شد و این مذاکرات را انجام داد.

 

در ابتدا قرار بود قرارداد او به صورت قرضی باشد، اما رمی ها قصد دارند ناچو را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرند. گفته شده است مبلغ انتقال وی 11 میلیون یورو (9.2 میلیون پوند) خواهد بود در هر فصل هم 2 میلیون یورو دریافت می کند.

محمد کاردان بازدید : 764 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (1)

 

 

 

 

 

 

 

کانون هواداران رئال مادرید تقدیم میکند بهترین و دقیق ترین تاریخچه باشگاه رئال مادرید                   باشگاه فوتبال رئال مادرید باشگاهی حرفه‌ای در جهان محسوب می شود که در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا واقع شده است . رئال مادرید موفق‌ترین و پرافتخارترین در اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفقترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. رئال با رکورد ۳۲ قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری، ۹ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۱ قهرمانی در جام باشگاههای اروپا، ۲ جام یوفا، ۱ سوپرکاپ اروپا و ۱ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان از بزرگان فوتبال جهان بشمار می رود.

 

 

کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.

رئال مادرید در تاریخ خود، حتی یک بار هم از لالیگا به دسته پایین تر سقوط نکرده و همیشه در این لیگ حضور داشتند. آن‌ها از دهه ۵۰ بود که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال اسپانیا و اروپا به همگان معرفی کردند. در دهه ۸۰ یکی از بهترین دوران‌های خود را سپری کردند و به تیم کرکس‌ها معروف بودند که موفق به کسب دو جام یوفا، ۵ قهرمانی متوالی لالیگا، ۱ قهرمانی جام اسپانیا و ۳ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا شدند.

ورزشگاه خانگی رئال مادرید ، سانتیاگو برنابئوست که گنجایش ۸۵٫۴۵۴ نفر می باشد. این ورزشگاه در مرکز شهر مادرید قرار دارد و از سال ۱۹۴۷، ورزشگاه اختصاصی این تیم نام گرفت. ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تاکنون ۴ بار و در سال‌های ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰، میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

رقیب اصلی رئال مادرید بارسلونا می باشد. و بازی معروف این دو تیم را الکلاسیکو می نامند . از نظر درآمد، رئال مادرید با ۴۷۰ میلیون یورو درآمد درسال ۲۰۱۱ در صدر تیم‌های باشگاهی دنیا قرار دارد و با ارزشی معادل ۹۵۰ میلیون یورو، تا سال ۲۰۰۸، دومین تیم پرارزش دنیا بود.

 

تاسیس باشگاه رئال مادریدشاه آلفونسو

گروهی از دانشجویان و دانشگاهیان، فوتبال را به شهر مادرید آوردند. تعدادی از این افراد در همان سالی که باشگاهی را با نام باشگاه فوتبال آسمان به وجود آوردند و صبح‌های دوشنبه به فوتبال می‌پرداختند. ۳ سال بعد و در سال ۱۹۰۰، این باشگاه به دو باشگاه مجزا تبدیل شد.

سپس دو سال بعد و در 6 مارس سال 1902 مجددا باشگاه نام خود را به باشگاه فوتبال رئل مادرید تغییر داد 3 سال بعد این تیم موفق شد اولین جام خود را با شکست تیم اتلتیک بیلبائو اسپانیا به دست آورد.

در سال 1920 باشگاه نام خود را باز هم تغیییر داد و این بار به رئال مادرید که این کار پس از اهدای عنوان رئال توسط شاه آلفانسو سیزدهم اتفاق افتاد.

رئالی ها اولین لیگ خود را در فصل 31-1932 کسب کردند و سال بعد نیز این عنوان را کسب کردندتا اولین تیمی باشند که این جام را دو سال پیاپی کسب می کنند.   

 

ادامه تاریخچه باشگاه رئال مادرید ( جمعه 25 تیر 1395)

 

محمد کاردان بازدید : 851 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، نشریه مارکا نوشته است که درخشش متیا دی شیلیو، مدافع ملی‌ پوش آث میلان در ترکیب ایتالیا در رقابت‌های یورو 2016، توجه سران باشگاه رئال مادرید را جلب کرده و این بازیکن هم به فهرست بلندبالای مشتریان این بازیکن 23 ساله اضافه شد.

دی‌ شیلیو برخلاف فصل گذشته که در اکثر هفته‌های سری آ ایتالیا عملکرد ضعیفی در ترکیب تیمش داشت، تحت‌ِ هدایت آنتونیو کونته در یورو بازی‌ های خوبی ارائه کرد که نتیجه آن علاقه‌ مند شدن باشگاه‌ هایی مانند یوونتوس و ناپولی به او بوده است و اکنون رئالی‌ ها هم خواهان جذب وی شده‌ اند.

متیا دی‌ شیلیو

در همین حال نشریه اسپانیایی دیاریو هم نوشته است که رئال مادرید برای پوشش دادن سمت چپ خط دفاعش جایی که مارسلو در آن بازی می‌ کند، دی‌ شیلیو را در نظر گرفته است.

محمد کاردان بازدید : 1043 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، باشگاه رئال مادرید از لباس فصل اینده خود رونمایی کرد. این لباس اول و دوم این تیم است و در فصل 2016/2017 از آن استفاده خواهد شد.

 

طراح این لباس  برگرفته از لباس سال 1980 رئال مادرید می باشد.

 

لباس اول و دوم باشگاه رئال مادرید:

رئال اول رئال مادرید
رئال دوم رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
حمید بازدید : 445 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : الکونفیدنشال ادعا کرد که رونالدو در صحبت های اخیرش با پرز گفته که می خواهد در رئال مادرید بازنشسته شود.

پرز برای تبریک قهرمانی یورو به رونالدو زنگ زده بود که ستاره پرتغالی تائید کرد که دوست دارد حتی المقدور در رئال بماند.

حمید بازدید : 436 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : امانوئل پتی، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در مورد پل پوگبا صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” پوگبا بازیکن اینده داری است اما شرایطی که پیرامونش ایجاد شده را دوست ندارم. طوری صحبت می کنند که انگار بازیکن خارق العاده ایست اما از نظر من نیست. در چمپیونزلیگ با یووه عملکرد جالبی نداشت. اگر رئال می خواهد پوگبا را بخرد باید هزینه کند اما نمی خواهند وارد جنگ با منچستریونایتد شوند. به نظرم با 100 میلیون یورو می توان سوارز را خرید.”

حمید بازدید : 397 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : بیانکونری مشتاق است تا مهاجم فرانسوی رئال مادرید را به جالی آلوارو موراتا به خدمت بگیرد.

سایت CalcioMercato.com ادعا کرده است که یوونتوسخواهان جذب کریم بنزما مهاجم رئال مادرید است و آنها قصد دارد با هزینه گذافی این مهاجم را به خدمت بگیرند.

 

گفتنی است باشگاه وولفسبورگ هم یکی دیگر از مشتریان بنزما است و 30 میلیون یورو قیمت پیشنهادی آنهاست.

حمید بازدید : 479 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو رونالدو می تواند تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شود که در یک فصل یورو ، چمپیونزلیگ و توپ طلا را برده است.

ابرستاره پرتغالی امسال در هر دو تورنمنت خوب کار کرد و علیرغم آن که برخی می گفتند در فصل خوبش نیست اما اقای گل تاریخ یورو و چمپیونزلیگ شد و چیزی تا کسب چهارمین توپ طلای دوران فوتبالش فاصله ندارد.

حمید بازدید : 380 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : تفکر باشگاه با خسه همخوان نیست. این بازیکن با توجه به حس خوبی که نسبت به زیدان دارد می خواهد بماند اما مربی ترجیح می دهد که در تیمی دیگر فرصت بازی پیدا کند. فروش قرضی یا با بند بازگشت دو گزینه منطقی برای زیدان هستند که شانس گزینه دوم بیشتر است. اتفاقی که برای موراتا رخ داد حالا برای او تکرار می شود.

برای همه مهم این است که بهترین تصمیم را انتخاب کنند. خسه باید بداند که موراتا اولین گزینه زیزو در زمان غیبت یکی از سه عضو بی بی سی است و بعد از ان لوکاس وازکز که فصل قبل خوش درخشید و همچنین لوکاس وازکز (که شاید بماند) گزینه های موجود هستند. برای خسه تبدیل شدن به ششمین مهاجم تیم گزینه خوبی نیست آن هم در حالی که او 23 ساله است و پیشنهادات خوبی از ایتالیا و انگلیس دارد.

محمد کاردان بازدید : 496 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هوادران رئال مادرید رائول که مصاحبه ای طولانی با روزنامه AS انجام داده است، در پاسخ به اینکه آیا رئال مادرید به خرید پوگبا نیاز دارد؟ گفت:

ام... نمیدانم باید دید از بازیکن فوق العاده ای است و مطمعنم رئال مادرید و در کادر فنی اش چگونگی تناسب او در سیستم فعلی را ارزیابی کرده اند. میخواهید گزینه هایی داشته باشید. به نظر من مسیر علامت گذاری شده است و قهرمان لیگ قهرمانان هم شده ایم , بنابراین...

البته که زیدان قهرمان جام جهانی لیگ قهرمانان اروپا و یورو شده است. از من بپرسید که چرا فاتح این جام ها شده است. بخاطر کلود ما که له له و در تیم ملی فرانسه به خاطر امانوئل پتی و دیدیه دشام ، باید یک تیم متعادل وجود داشته باشد. مواقعی در فوتبال وجود دارد که شما همواره حمله نمیکنید. و ان تعادل توسط یک بازیکن به شما داده می شود.

رئال مادرید با حضور تونی کروس لوکا مودریچ و خامس رودریگز در خط میانی هم خوب بازی کرد. رافا بنیتز هم در تیم خود از کاسمیرو استفاده می کرد. شاید بنیتز بعد از دو ماه کارکردن تیم را شفاف تر دید و تصور کرد که همه چیز میتواند با حضور بهترین بازیکنان حل شود.

 

 آیا رئال مادرید به یک مدیر ورزشی نیاز دارد؟

در حال حاضر این سوال مربوط به رئیس باشگاه است.

محمد کاردان بازدید : 374 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید , خسه رودریگز بازیکن 23 ساله تیم فوتبال رئال مادرید اظهار داشت:

از شنیدن خبرهایی درباره علت ماندن یا نماندنم در رئال مادرید شگفت زده شده ام تصمیم گیری من برای ماندن یا نمادن در رئال مادرید ربطی به شرایط موراتا ندارد. موراتا دوست صمیمی من است واگر بخواهد و بشود دوست دارد در رئال مادرید بازی کند من دخالتی در سیاست های مالی و تاکتیکی تیم ندارم اما دوست دارم او در مادرید بماند.

 

 

وی ادامه داد:

برای فسخ قرارداد خود با رئال مادرید از سوی باشگاه اختیار کامل دارد و از احترامی که باشگاه به بازیکنانش در این زمینه میگذارد بسیار ممنونم. این کار باشگاه بسیار با ارزش است و به بازیکنانش این حق را میدهد تا آزادانه تصمیم بگیرم. اولویت من با رئال مادرید است و احتمال جدایی از مادرید برای من بسیار کم است.

 

 

حمید بازدید : 266 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : این بازیکن فرانسوی مورد علاقه چند باشگاه بزرگ اروپاییست.

رئال مادرید در این تابستان هنوز هیچ بازیکن جیدی به خدمت گرفته است و به نظر می رسد زین الدین زیدان قصد ندارد تغییر زیادی در تیمش بدهد. با این حال AS گزارش می دهد کانته یکی از بازیکنانیست که زیدان دوست دارد او را به رئال مادرید اضافه کند تا در کنار کاسمیرو خیالش از بابت هافبک دفاعی راحت باشد.

حمید بازدید : 489 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : به گزارش AS، خوانما لوپز  مدیر برنامه های موراتا روز گذشته باز هم در دفتر رسمی باشگاه رئال مادرید حاضر شد و این باز با پاسخ قطعی مدیران باشگاه روبرو شدند و آن ها اعلام کردند که به هیچ یک از پیشنهادهای موجود برای موراتا گوش نخواهند دارد. به گفته این منبع آن ها عقیده دارند، موراتا پس از گذراندن دو سال موفق در تیم یوونتوس و حضور در ترکیب اصلی لاروخا و زدن 3 گل، شرایط خوبی برای بازی در رئال دارد و در کنار بنزما می تواند دست زیدان را برای انتخاب مهاجم باز بگذارد.

حمید بازدید : 271 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : زیدان شاید بر روی ناواس نیز ریسک نکند. دروازه بان کاستاریکایی که روز 9  ژوئن به دلیل مصدومیت آشیل زیر تیغ جراحان رفت دوران ریکاوری را طی می کند و از همین رو ممکن است زیدان در ان دیدار کاسیا را به زمین بفرستد.

حمید بازدید : 348 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش Goal، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید بایرن مونیخ که به تازگی تمرینات خود را در کنار این تیم آغاز کرده است، مصاحبه ای با نشریه Bild آلمان انجام داده است و در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال به گفتگو پرداخته است. او در ابتدای صحبت هایش در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید چنین گفته است:

من واقعا نگرش حرفه ای رونالدو را دوست دارم. اغلب خبرنگاران از من می پرسند که کار کردن با بازیکنانی نظیر رونالدو و ایبرا دشوار نیست و من به آن ها می گویم که اصلا اینطور نیست چرا که لازم نیست شما همه چیز را به این ها بگویید و خودشان با نظم و قانون رفتار می کنند.

وی در ادامه در مورد احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید اضافه کرد:

هر چیزی در فوتبال می تواند اتفاق بیفتد ولی خیلی سخت است که رونالدو را در یک تیم دیگر ببینید. این قضیه برای بعضی بازیکنان دیگر نظیر مسی و لام و مولر و مالدینی نیز وجود دارد، کسانی که کل دوران فوتبالشان را در یک تیم بوده اند و به راحتی آن را ترک نمی کنند. آن ها به باشگاهی که در آن بازی می کنند خیلی اهمیت می دهند.

سرمربی اف سی هالیوود در ادامه در مورد انتخاب بهترین بازیکن جهان از بین رونالدو و مسی چنین گفت:

من واقعا نمی دانم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست یا نه چون مسی هم به همان اندازه خوب است. رقابتی که آن ها داشته اند باعث شده تا در 6-7 سال گذشته توپ طلا به آن ها تعلق بگیرد. به نظر من این رقابت برای آن ها باعث شده است تا بهترین عملکرد ها را داشته باشند.

حمید بازدید : 465 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

http://uupload.ir/files/13cg_g1307.4b9fdb471ad25aae176f8074fb3c6d0d.jpg

کاسیا: همیشه طوری تمرین می کنم که گویی قرار است بازی کنم

خود را نیمکت نشین نمی دانم اعتماد مربی مهم است

این که مثل بقیه اوندسیما را جشن بگیرم مثل یک خواب بود

مصدومیت کیلور درها را به روی فیکس شدنش در سوپرجام باز می کند

زیدان از موراتا خواست که زودتر برگردد تا در سوپرجام بازی کند

http://uupload.ir/files/n382_1467351513_193698_1468383240_album_grande.jpg

رائول: در مدل باشگاه ایده آل من مدیر ورزشی وجود دارد

هر باشگاهی دوست دارد پگپبا را داشته باشد

در ابتدا تصور نمیکردم زیدان مربی شود اما حالا

دل بوسکه میتوانست فرگوسن رئال شود

 

Vahid11 بازدید : 306 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

عملکرد فاجعه بار بازیکن جوان رئال مادرید ، انتقاد هواداران از مدیریت باشگاه را در پی داشته است

 

به گزارش " کانون هواداران رئال مادرید" هواداران تیم فوتبال رئال مادرید بعد از اخبار و حواشی که چند روز اخیر در مورد لوکاس سیلوا منتشر شد نسبت به فلورنتیو پرز مدیر باشگاه مادریدی انتقاد داشته اند

 

لوکاس سیلوا بازیکن اهل کشور برزیل که در سال 2015 با مبلغ 14 میلیون یورو از باشگاه کروزیرو به رئال مادرید منتقل شد عملکرد فوق العاده ضعیفی در باشگاه مادریدی داشت به طوری که سران رئال او را به صورت  قرضی به باشگاه المپیک مارسی فرانسه منتقل کردند اما عملکرد ضعیف او در باشگاه مارسی نیز باعث شد مسئولان مارسی از تمدید قرارداد وی اجتناب کنند

 

سران رئال مادرید در رایزنی برای انتقال قرضی وی به تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال بودند که وی در تست های پزشکی این باشگاه موسوم به تست استرس رد شد ! 

پس از پایان رقابت های یورو 2016 خبری مبنی بر خداحافظی وی بدیل نارسایی قلبی منتشر شد که خود او این خبر را شایعه دانست و آنرا تکذیب کرد 

 

حال باید دید سران تیم کهکشانی چه تصمیمی را در ادامه همکاری خود با لوکاس 23 ساله خواهند گرفت و فلورنتیو پرز چه توجیهی در رابطه با خرید ضعیف و به نسبت گران خود خواهد داشت

MOHAMMAD بازدید : 282 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)
به گزارش "رئال ايران"، سیلوا در تست‌های پزشکی اسپورتینگ لیسبون که قصد پیوستن قرضی به این باشگاه را داشت رد شد و با تغییری که در بیو اینستاگرامش ایجاد کرد، این شایعه به وجود آمد که او از فوتبال خداحافظی کرده است. با این حال، او این موضوع را تکذیب کرد و گفت که چنین چیزی صحت ندارد. او گفت:" روز جمعه در تست‌های پزشکی اسپورتینگ لیسبون بودم، چند تست استرس دادم که تغییراتی در نوار قلبم ثبت شد. فردایش و حتی امروز چندین بار تست دادم و هیچ چیز غیرطبیعی در قلبم مشخص نشد. به نظر تنها همان یک بار این اتفاق افتاد و دلیلش هنوز مشخص نیست. برای اطمینان آنها تصمیم گرفتند فعلا من را به خدمت نگیرند. مشخصا رئال مادرید می‌خواهد که تست‌ها دوباره انجام شود ولی من مطمئنم که نیازی به اینکار نیست. با توجه به اخبار کذبی که در رسانه‌ها منتشر شد، تصمیم گرفتم به صورت رسمی اعلام کنم که از فوتبال کناره گیری نکرده ام."
حمید بازدید : 244 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : این هفته برای نهایی کردن انتقال آندره گومز، هافبک والنسیا به رئال مادرید هفته ای کلیدی خواهد بود.

در حقیقت هافبک پرتغالی که رقم فسخ قراردادش 65 میلیون یوروست یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال اروپاست که هم رئال و هم بارسلونا به دنبال خرید او هستند.

والنسیا می خواهد هر چه زودتر تکلیف وی مشخص شود و رئال اگر می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید زودتر اقدام کند.

حمید بازدید : 1048 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (1)

کانون هواداران رئال مادرید : در هفته های آتی تمدید قرارداد برخی بازیکنان رئال مثل کریستیانو ، بیل و په په رسمی خواهد شد.

اولین تمدید به احتمال فراوان مربوط به رونالدوست که تا 2018 قرارداد دارد. قرارداد جدید وی تا سال 2018 با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو خواهد بود.

محمد کاردان بازدید : 461 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، شب گذشته کریستیانو رونالدو توانست جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد و به اولین کاپیتان تاریخ پرتغال تبدیل شود که توانسته چنین جام ارزشمندی را بالای سر ببرد. چند هفته پیش، لئو مسی فرصت داشت تا جام قهرمانی کوپا آمه ریکا را بالای سر ببرد اما در این امر ناکام ماند تا اشک ریزان با فوتبال ملی خداحافظی کند. این دو اتفاق را که کنار هم بگذاریم، دلیل کنایه روزنامه های کاتالانی به رونالدو پس از قهرمانی پرتغال مشخص خواهد شد.

اسپورت و موندودپورتیوو، به مصدومیت رونالدو در دقیقه 25 و خروج او از بازی اشاره کرده اند و در تیتر یک خود مشخصا، قهرمانی پرتغال در غیاب رونالدو را بولد کرده اند.

رونالدو در این بازی ها 3 گل برای پرتغال به ثمر رساند که هر سه از اهمیت بالایی برخوردار بودند. دو گل او به مجارستان اگر نبودند، پرتغال شاید هرگز از دور گروهی صعود نمی کرد و گل او در نیمه نهایی به ولز، پرتغال را در مسیر درستی برای رسیدن به فینال قرار داد. رونالدو با کسب این قهرمانی و نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال حالا شانس اول تصاحب توپ طلای 2016 محسوب می شود.

 

تصاویر صفحه نخست روزنامه های موندو دیپورتیو و  اسپورت چاپ کاتالان:

روزنامه اسپورت

روزنامه اسپورت

محمد کاردان بازدید : 1329 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید در جریان پیروزی 1-0 پرتغال مقابل فرانسه در فینال یورو 2016، کریستیانو رونالدو از ناحیه زانوی پای چپ در دقیقه '7 دچار مصدومیت شد، و علیرغم مقاومتی که داشت، سرانجام درد شدید او را وادار به ترک زمین مسابقه در دقیقه '23 کرد.

او دو بار برای بازگشت به میدان تلاش کرد، اما هر دو بار از دویدن عاجز ماند و روی زمین نشست، و در نهایت با چشمانی اشک آلود  روی برانکار زمین بازی را ترک کرد. به گزارش Marca، آزمایشات اولیه کادر پزشکی پرتغال نشان می دهد که رباط زانوی پای چپ وی به دلیل پیچ خوردگی زانو، رگ به رگ شده است.

این مصدومیت می تواند باعث غیبت کریستیانو در دیدار 9 آگوست سوپرکاپ اروپا مقابل سویا شود، که در تروندهایم برگزار خواهد شد. دوره نقاهت کریستیانو رونالدو احتمالاً حداقل 3 تا 4 هفته به طول خواهد انجامید.

حمید بازدید : 884 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اسطوره مکزیکی باشگاه رئال مادرید از اینکه رونالدو شب گذشته توانست جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد بسیار خوشحال است.

شب گذشته با وجود اینکه تیم ملی پرتغال سوپراستار خود یعنی رونالدو را دقیقه 25 به دلیل مصدومیت از دست داد توانست با یک گل فرانسه میزبان را شکست دهد و قهرمان یورو 2016 شود. اشک های رونالدو هنگام خروج از زمین بسیاری را منقلب کرد.

 هوگو سانچس، ستاره مکزیکی دهه 80 باشگاه رئال مادرید که سابقه چند بار آقای گلی لالیگا را در کارنامه دارد، در رابطه با قهرمانی یاران رونالدو به مارکا گفت:

از این قهرمانی بسیار خوشحال شدم. به خاطر رونالدو دوست داشتم پرتغال فاتح یورو 2016 شود و حالا هم بسیار خوشحال هستم چون رونالدو و پرتغال شایسته این قهرمانی بودند.

 

وی در مورد مصدومیت رونالدو عنوان کرد:

بازی را کنار دخترانم تماشا می کردم. وقتی رونالدو به زمین افتاد و تقاضای تعویض کرد متاثر شدم. اشک های او را که دیدم، نتوانستم جلوی گریه خودم را بگیرم. همه در خانه شگفت زده شده بودیم. البته معتقدم خطای پایت به عمد نبود و از این مسائل در فوتبال همیشه رخ می دهد.

امیدوارم مصدومیت رونالدو جدی نباشد و خیلی زود بتواند به میادین برگردد. معتقدم با این قهرمانی، رونالدو شانس اول تصاحب توپ طلا خواهد بود. آمار و ارقام چه در سطح باشگاهی و ملی ثابت می کنند که رونالدو جلوتر از مسی، سوارز و گریزمان است.

حمید بازدید : 305 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : بیل ، کروس، په په و رونالدو در تیم برتر یورو از نگاه سایت گل جای گرفتند.

اعضای این تیم بدین شرح هستند: لوریس، بواتنگ، بونوچی، په په ، کروس، رمزی، سانچز، پایت ، بیل ، رونالدو و گریزمن.

حمید بازدید : 377 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کادر پزشکی تیم ملی فوتبال پرتغال اعلام کردند که به احتمال زیاد ستاره‌ رئال‌ مادرید در چند هفته اول لالیگا نمی‌تواند مردان مادریدی‌ را همراهی کند.

شب گذشته در جریان مسابقه فینال یورو 2016 که بین تیم های ملی فرانسه و پرتغال برگزار شد، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد.

گریه های رونالدو نگاه تمامی علاقمندان فوتبال جهان را به خود جلب کرد و پس از مصدومیت همه نگران وضعیت نهایی این ستاره پرتغالی بودند.

طبق آخرین اظهار نظرهای پزشکان پرتغالی احتمال پارگی خفیف رباط پای رونالدو وجود دارد و به احتمال زیاد این بازیکن به مدت 4 یا 5 ماه از میادین به دور خواهد ماند.

اگر این نظر پزشکان پرتغالی تایید شود، رونالدو مسابقه سوپرکاپ اروپا را از دست خواهد داد و نمی‌تواند در این مسابقه  و به احتمال زیاد در چند مسابقه اول فصل لالیگا، رئال مادرید را همراهی کند.

البته این نظر پزشکان پرتغالی‌ها است چرا که وی بعد از مصدومیت به هیچ کلینیک تخصصی مراجعه نکرده و تا آخرین لحظه مسابقه فینال در ورزشگاه حضور داشت و پس از قهرمانی پرتغال نیز در مراسم جشن شرکت کرد،‌بنابراین برای اینکه نظر نهایی در مورد میران مصدومیتش اعلام شود، وی نیاز دارد مراحل آزمایش های پیشرفته پزشکی را طی کند.

رونالدو در دقیقه 8 بازی مصدوم شد، اما وی با وجود مصدومیت چند دقیقه‌ای نیز در زمین مسابقه ماند و دوید که همین اصرار برای ادامه کار بر تشدید مصدومیت وی افزود و پزشکان معتقدند که رونالدو به محض مصدومیت باید زمین را ترک می کرد و حتی یک دقیقه هم بازی نمی کرد.

حمید بازدید : 284 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : دو ستاره رئال مادرید پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در یورو 2016 به همراه پرتغال، بهترین سال فوتبالی خود را تجربه می کنند.

شب گذشته تیم ملی پرتغال با غلبه بر فرانسه میزبان، قهرمان یورو 2016 شد. در این دیدار حساس که رونالدو به دلیل مصدومیت از همان دقایق نخست از بازی خارج شد اتفاق خوشایندی برای دو ستاره رئال مادرید رخ داد.

 

 رونالدو و  که حدود 45 روز پیش به همراه تیم رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا را در شهر میلان فتح کرده بودند شب گذشته نیز با قهرمانی در یورو 2016 به افتخاری باورنکردی در سن دنیس دست یافتند.

 

رونالدو در این دیدار بدلیل برخوردی که با دیمیتری پایت داشت از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شد و پس از دقایقی از بازی بیرون رفت و نظاره گر افتخار آفرینی یارانش شد.  پپه نیز در این دیدار  وظیفه سنگینی بردوش داشت و به خوبی نیز از عهده این وظایف برآمد تا در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شود.

 

حال رونالدو و پپه در اوج شادمانی به سر می برند و به سلاطین فوتبال اروپا تبدیل شده اند، قهرمانی در معتبرترین جام های اروپایی آن هم در کمتر از 45 روز ، افتخاری که کمتر کسی در دنیای فوتبال آن را تجربه کرده است.

 

پرتغال شروعی خوبی در رقابت های یورو نداشت و به لطف 24 تیمی شدن این دوره از مسابقات به عنوان تیم سوم و با 3 تساوی راهی دور یک هشتم شد و حالا پرتغالی ها در راس فوتبال اروپا قرار گرفته اند و با قهرمانی در این جام خود را به فوتبال اروپا و حتی جهان ثابت کردند.

حمید بازدید : 271 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

http://uupload.ir/files/1812_1a907db1c03640c6807cf8aac1fe647c-21837-1468216823.jpeg

پرتغال دیگر یک رویا نیست، حقیقت است

کریتسیانو با بردن یورو که اولین جام تاریخ کشور پرتغال بود اسطورگی خود را افزایش داد

در دقیقه 7 مصدوم شد/ پرتغال غیبتش را با درخشش روی پاتریسیو و عملکرد بی نظیر پهع په پوشش داد

هفته کلیدی برای آندره گومز/ والنسیا برای بازیکن پرتغالی 65 میلیون می خواهد

http://uupload.ir/files/29c_20a96ada2f9cfcb7eedefe992a8a5c5b-97451-1468216827.jpeg

پرتغال!

پایت در دقیقه 9 رونالدو را مصدوم کرد و او در دقیقه 25 از زمین خارج شد

په په :” به رونالدو قول دادیم که ببریم و برد را تقدیم او کنیم و همین کار را کردیم”

به گفته اسکای، رئال قید خرید پوگبا را زد

 

حمید بازدید : 317 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،کهکشانی ها به دلایل اقتصادی نمی توانند یوونتوس را برای خرید پل پوگبا راضی کنند.

به گزارش اسکای اسپرتس، با کناره گیری رئال مادرید از به خدمت گرفتن پل پوگبا، حالا منچستر یونایتد، تنها باشگاهی است که می تواند برای وی به یوونتوس پیشنهاد دهد.

حمید بازدید : 293 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، او که فصل پیش در بازی های تیم های پایه رئال مادرید نمایشی خیلی خوبی داشت مورد توجه چند باشگاه بزرگ همانند چلسی نیز قرار گرفت ولی از مادریدی ها جدا نشد. اما این فصل شرایط کمی فرق کرده است و آلوارو مورتا به مادرید برگشته است و شنیده هایی در مورد ادامه حضور او در مادرید به گوش می رسد و همین شانس مایورال برای بازی در تیم اصلی بسیار کم می کند. از همین رو گزارش شده است که باشگاه وولفسبورگ علاقه مند به جذب قرضی این بازیکن است و مادرید هم بدش نمی آید او را برای کسب تجربه بیشتر به بوندسلیگا بفرستد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 1,102
  • بازدید سال : 2,539
  • بازدید کلی : 613,338