loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
حمید بازدید : 602 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : خورخه والدانو در مصاحبه ای عنوان کرد که کریستیانو عملکرد بسیار درخشانی داشته و لایق توپ طلا است.

وی همچنین در مورد پوگبا گفت: بازیکن بزرگی است و استعداد بی نظیری دارد من بازی او را می پسندم و اعتقاد دارم که او می تواند به هر تیمی کمک کند.

حمید بازدید : 266 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : این بازیکن فرانسوی مورد علاقه چند باشگاه بزرگ اروپاییست.

رئال مادرید در این تابستان هنوز هیچ بازیکن جیدی به خدمت گرفته است و به نظر می رسد زین الدین زیدان قصد ندارد تغییر زیادی در تیمش بدهد. با این حال AS گزارش می دهد کانته یکی از بازیکنانیست که زیدان دوست دارد او را به رئال مادرید اضافه کند تا در کنار کاسمیرو خیالش از بابت هافبک دفاعی راحت باشد.

حمید بازدید : 489 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : به گزارش AS، خوانما لوپز  مدیر برنامه های موراتا روز گذشته باز هم در دفتر رسمی باشگاه رئال مادرید حاضر شد و این باز با پاسخ قطعی مدیران باشگاه روبرو شدند و آن ها اعلام کردند که به هیچ یک از پیشنهادهای موجود برای موراتا گوش نخواهند دارد. به گفته این منبع آن ها عقیده دارند، موراتا پس از گذراندن دو سال موفق در تیم یوونتوس و حضور در ترکیب اصلی لاروخا و زدن 3 گل، شرایط خوبی برای بازی در رئال دارد و در کنار بنزما می تواند دست زیدان را برای انتخاب مهاجم باز بگذارد.

حمید بازدید : 271 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : زیدان شاید بر روی ناواس نیز ریسک نکند. دروازه بان کاستاریکایی که روز 9  ژوئن به دلیل مصدومیت آشیل زیر تیغ جراحان رفت دوران ریکاوری را طی می کند و از همین رو ممکن است زیدان در ان دیدار کاسیا را به زمین بفرستد.

حمید بازدید : 348 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش Goal، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید بایرن مونیخ که به تازگی تمرینات خود را در کنار این تیم آغاز کرده است، مصاحبه ای با نشریه Bild آلمان انجام داده است و در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال به گفتگو پرداخته است. او در ابتدای صحبت هایش در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید چنین گفته است:

من واقعا نگرش حرفه ای رونالدو را دوست دارم. اغلب خبرنگاران از من می پرسند که کار کردن با بازیکنانی نظیر رونالدو و ایبرا دشوار نیست و من به آن ها می گویم که اصلا اینطور نیست چرا که لازم نیست شما همه چیز را به این ها بگویید و خودشان با نظم و قانون رفتار می کنند.

وی در ادامه در مورد احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید اضافه کرد:

هر چیزی در فوتبال می تواند اتفاق بیفتد ولی خیلی سخت است که رونالدو را در یک تیم دیگر ببینید. این قضیه برای بعضی بازیکنان دیگر نظیر مسی و لام و مولر و مالدینی نیز وجود دارد، کسانی که کل دوران فوتبالشان را در یک تیم بوده اند و به راحتی آن را ترک نمی کنند. آن ها به باشگاهی که در آن بازی می کنند خیلی اهمیت می دهند.

سرمربی اف سی هالیوود در ادامه در مورد انتخاب بهترین بازیکن جهان از بین رونالدو و مسی چنین گفت:

من واقعا نمی دانم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست یا نه چون مسی هم به همان اندازه خوب است. رقابتی که آن ها داشته اند باعث شده تا در 6-7 سال گذشته توپ طلا به آن ها تعلق بگیرد. به نظر من این رقابت برای آن ها باعث شده است تا بهترین عملکرد ها را داشته باشند.

حمید بازدید : 233 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریس رونالدو ستاره باشگاه رئال مادرید در جریان بازی فینال یورو  2016  بین فرانسه و پرتغال با برخورد که با دیمیتری پایه بازیکن تیم فرانسه داشت مصدوم شد.
کین در مورد این برخورد گفت: واقعا آسان نیست شما اشک ریختن کسی را ببینید. از این اتفاقی که برای رونالدو افتاد بسیار ناراحت شدم. اما به نظر من برخورد پایه کاملا درست و شجاعانه بود و این بدشانسی رونالدو است که با همچین برخوردی مصدوم شد.

حمید بازدید : 465 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

http://uupload.ir/files/13cg_g1307.4b9fdb471ad25aae176f8074fb3c6d0d.jpg

کاسیا: همیشه طوری تمرین می کنم که گویی قرار است بازی کنم

خود را نیمکت نشین نمی دانم اعتماد مربی مهم است

این که مثل بقیه اوندسیما را جشن بگیرم مثل یک خواب بود

مصدومیت کیلور درها را به روی فیکس شدنش در سوپرجام باز می کند

زیدان از موراتا خواست که زودتر برگردد تا در سوپرجام بازی کند

http://uupload.ir/files/n382_1467351513_193698_1468383240_album_grande.jpg

رائول: در مدل باشگاه ایده آل من مدیر ورزشی وجود دارد

هر باشگاهی دوست دارد پگپبا را داشته باشد

در ابتدا تصور نمیکردم زیدان مربی شود اما حالا

دل بوسکه میتوانست فرگوسن رئال شود

 

حمید بازدید : 268 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،  پس از مصدومیت کریستیانو رونالدو روی حرکت دیمیتری پایه در دیدار امشب، دولورس آویرو مادر کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در توئیتر نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:

من هرگز تحمل ندارم پسرم را به این شکل ببینم. فوتبال ورزش ضربه زدن به توپ است نه ضربه زدن به حریف!

حمید بازدید : 299 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، داور سابق انگلیس در مورد داوری بازی فینال یورو 2016 صحبت کرده است.

بعد از تکل من نظرم بر روی خطا بود چون پایه جلوی رونالدو را گرفت اما داور نظرش ادامه بازی بود و گرفتن یا نگرفتن خطا هم در مصدومیت رونالدو تاثیری نداشت و البته این صحنه کارت زرد نداشت.

حمید بازدید : 337 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، بازیکن تیم ملی پرتغال از شوکه شدن تیم بعد از مصدومیت رونالدو گفته است.

وی گفت : لحظات بسیار سختی بود. به یاد دارم که من و هم تیمی هایم و همه کمی شوکه شده بودند. در بین دو نیمه رونالدو بی نظیر صحبت کرد. او به ماروحیه داد و گفت من می دانم ما پیروز می شویم پس کنار هم بمانید و برای قهرمانی بجنگید. واقعا باورنکردنی بود. من فکر می کنم تمام تیم رفتار خوبی داشتند.

در پاسخ به اینکه آیا رونالدو بعد از مصدومیت ناراحت بود گفت:

نه. او فوق العاده است و رفتارش باورنکردنی بود. او همیشه به ما کمک می کند و همیشه به تیم روحیه می دهد.

سوارس در واکنش به صحبت های رونالدو در نیمه دوم و وقت های اضافی گفت:

او کلمات فوق العاده ای برای هر بازیکن در بازی داشت. من بسیار خوشحالم که جزوی از این گروه هستم و قهرمان شده ام.

حمید بازدید : 286 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف در جدیدترین کاریکاتورش، قهرمانی تیم ملی پرتغال را سوژه خود کرده و در این کاریکاتور، از فیگو، مورینیو، فرگوسن و پروانه معروف! رو نمایی کرد.

حمید بازدید : 271 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

http://uupload.ir/files/1812_1a907db1c03640c6807cf8aac1fe647c-21837-1468216823.jpeg

پرتغال دیگر یک رویا نیست، حقیقت است

کریتسیانو با بردن یورو که اولین جام تاریخ کشور پرتغال بود اسطورگی خود را افزایش داد

در دقیقه 7 مصدوم شد/ پرتغال غیبتش را با درخشش روی پاتریسیو و عملکرد بی نظیر پهع په پوشش داد

هفته کلیدی برای آندره گومز/ والنسیا برای بازیکن پرتغالی 65 میلیون می خواهد

http://uupload.ir/files/29c_20a96ada2f9cfcb7eedefe992a8a5c5b-97451-1468216827.jpeg

پرتغال!

پایت در دقیقه 9 رونالدو را مصدوم کرد و او در دقیقه 25 از زمین خارج شد

په په :” به رونالدو قول دادیم که ببریم و برد را تقدیم او کنیم و همین کار را کردیم”

به گفته اسکای، رئال قید خرید پوگبا را زد

 

حمید بازدید : 278 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه، بسیار به پیروزی تیم کشورش در فینال یورو 2016 خوشبین است.

او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:ما در خانه تیم باگذشتی نیستیم. فرانسه در خانه تیمی شکست ناپذیر است البته باید به حریف مقابل که با داشتن بازیکنی مثل رونالدو، تیم ترسناکی است احترام گذاشت. پرتغال تیم بسیار خوبی است اما ما در شرایط بهتری قرار داریم و اطمینان دارم که قهرمان خواهیم شد. انتظار یک بازی دشوار و پرتنش را دارم که در نهایت با پیروزی فرانسه به اتمام خواهد رسید.

حمید بازدید : 317 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،کهکشانی ها به دلایل اقتصادی نمی توانند یوونتوس را برای خرید پل پوگبا راضی کنند.

به گزارش اسکای اسپرتس، با کناره گیری رئال مادرید از به خدمت گرفتن پل پوگبا، حالا منچستر یونایتد، تنها باشگاهی است که می تواند برای وی به یوونتوس پیشنهاد دهد.

حمید بازدید : 293 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، او که فصل پیش در بازی های تیم های پایه رئال مادرید نمایشی خیلی خوبی داشت مورد توجه چند باشگاه بزرگ همانند چلسی نیز قرار گرفت ولی از مادریدی ها جدا نشد. اما این فصل شرایط کمی فرق کرده است و آلوارو مورتا به مادرید برگشته است و شنیده هایی در مورد ادامه حضور او در مادرید به گوش می رسد و همین شانس مایورال برای بازی در تیم اصلی بسیار کم می کند. از همین رو گزارش شده است که باشگاه وولفسبورگ علاقه مند به جذب قرضی این بازیکن است و مادرید هم بدش نمی آید او را برای کسب تجربه بیشتر به بوندسلیگا بفرستد.

حمید بازدید : 262 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، رودریگز پس از یک فصل کابوس وار در رئال مادرید که جایگاه ثابتش را از دست داد و به یک نیمکت نشین تبدیل شد، به کوپا آمریکا رفت تا تیم ملی کلمبیا را همراهی کند. او در اولین بازی کلمبیا دچار مصدومیت از ناحیه شانه چپ شد،  اما به کمک فیزیوتراپ ها توانست تا پایان تورنمنت برای کلمبیا به میدان برود.

پزشکان رئال به وی توصیه کرده بودند که پس از اتمام کوپا آمریکا، برای بهبودی کامل شانه مصدومش، اقدام به جراحی کند اما او با این مساله مخالفت کرد و راهی تعطیلات شد.

موضوعی که خشم مسئولان رئال را به دنبال داشته و این سرپیچی باعث شده تا آنها به فروش رودریگز جدی تر از همیشه فکر کنند؛ به خصوص اینکه زیدان نیز در فصلی که گذشت، از شرایط او رضایت چندانی نداشت.

کاری که جیمز انجام داد مشابه کاری بود که کاکا پس از جام جهانی 2010 انجام داد و به جای جراحی، ترجیح داد با فیزیوتراپی مشکل مصدومیتش را حل کند. این مساله در تمام طول فصل 2010-2011 باعث افت کیفی ستاره برزیلی سابق رئال شد.

حمید بازدید : 795 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، کریستیانو رونالدو از زمانی که در یورو حاضر شد، شروع به رکورد زدن کرد و هنوز هم رکوردهای خود را ادامه می دهد.


رکوردی که او هم اکنون در اختیار دارد

 

1 - او گلزن ترین بازیکن رقابت های یورو با احتساب مرحله مقدماتی و نهایی ست. با 3 گلی که در یورو 2016 به ثمر رسانده است جمع گل های خود را به 29 گل در 47 بازی رسانده است. چهار گل بیشتر از زلاتان ابراهیموویچ.

 

2 - گلزن ترین بازیکنان مرحله نهایی یورور. بازیکن 31 ساله پرتغال با سه گلی که در دور نهایی یورو زده است، با رکورد میشل پلاتینی که 9 گل در مراحل نهایی به ثمر رسانده بود، مساوی شده است.

 

3 - بیشترین بازی در رقابت های نهایی یورو. او 20 بازی در رقابت های یورو انجام داده است. تک خال تیم رئال مادرید 1768 دقیقه در رقابت های یورو به میدان رفته است. که بیشتر از هر بازیکن دیگری ست.

 

رکوردهایی که او با بازی در فینال به آن دست پیدا خواهد کرد

 

5 - او با پا گذاشتن به ورزشگاه استادو فرانس به نخستین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در فاصله 12 سال در دو فینال یورو حاضر است. بین فینال سال 2004 در لیسبون پرتغال و فینال سال 2016 در پاریس 12 سال اختلاف است. البته در تیم پرتغال ریکاردو کاروالیو هم می تواند در صورت حضور در ترکیب به این رکورد دست پیدا کند.

 

6 - حضور در سه تیم رویایی یورو به همراه دو بازیکن دیگر. لورن بلان در سال های 1992، 1996 و 2000، پائولو مالدینی در سال های 1988، 1996 و 2000. این بازیکنان در سه دوره مختلف از رقابت های یورو در تیم رویایی آن دوره حضور داشته اند. اگر رونالدو در تیم رویایی این دوره از رقابت ها قرار بگیرد در کنار بلان و مالدینی خواهد ایستاد.

 

رکوردهایی که ممکن است با بازی در فینال به آنها دست پیدا کند

 

7 - اگر رونالدو یک گل در فینال به ثمر برساند، با 10 گل زده  تبدیل به برترین گلزن مرحله نهایی یورو خواهد شد و میشل پلاتینی را با 9 گل پشت سر خواهد گذاشت.

 

8 - مسن ترین گلزن فینال رقابت های جام ملت های اروپا. مسن ترین بازیکنی که در فینال یورو گلزنی کرده است برند هولزنبین از آلمان است که در فینال یوروی سال 1976 در 30 سالگی موفق به گلزنی شد. اگر رونالدوی 31 ساله گل بزند این رکورد را خواهد شکست.

 

9 - یازدهمین بازیکنی که در یک سال لیگ قهرمانان اروپا و جام ملت های اروپا را برده است. هم پپه و هم رونالدو می توانند خود را به لیست بازیکنان این عنوان اضافه کنند. لویز سوارز (با اینتر و اسپانیا در سال 1964). هانس ون بروکلن، رونالد کومان، ویم کیف، بری ون آرل، جرالد وننبورگ (همگی با PSV و هلنددر سال 1988). نیکلاس آنلکا و کریستین کارنبو (همراه رئال مادرید و فرانسه در سال 2000). فرناندو تورس و خوان ماتا ( هردو با چلسی و اسپانیا در سال 2012).

 

رکورد او برای سال 2020 ...

 

10 - بیشترین بازی در رقابت های یورو به علاوه مرحله مقدماتی. جان لوئیجی بوفون این رکورد را با 58 بازی در اختیار دارد. اما رونالدو باید 10 بازی دیگر انجام دهد تا به رکورد بوفون برسد. به این شرط که تا آن زمان بوفون پیش از بازیهای مقدماتی در سال 2018 بازنشسته شده باشد.

حمید بازدید : 377 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، امشب ۱۶مین فینال کریستیانو خواهد بود.

او در ۱۵ فینال قبلی ۱۰ بار قهرمان شده است.

او در فینال هایش آمار ۸ گل و ۱ پاس گل را ثبت کرده است.

حمید بازدید : 283 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، به نقل از مترو انگلیس چند تیم انگلیسی خواهان مدافع رئال هستند.

در حقیقت یونایتد ، چلسی و آرسنال مشتریان جدی واران هستند و برای جذب او در تابستان تلاش می کنند.

حمید بازدید : 375 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان هر دو برای برنده شدن توپ طلای جهان رقابت می کنند، و تصاحب عنوان قهرمانی یورو 2016 می تواند تضمین کننده محکمی برای آن افتخار باشد.

حمید بازدید : 470 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،اکیپ فرانسه گریزمن را هم ردیف رونالدو در کسب توپ طلا می داند.

مسلما خودشان هم می دانند گریزمن در سط رونالدو نیست و این اخبار برای روحیه دادن به گریزمن است.

حمید بازدید : 350 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، تیری هانری از عملکرد آنتوان گریزمان در یورو 2016 تمجید کرد و وی را لایق مقایسه با زیدان و پلاتینی دانست.

وی گفت : در حال حاضر گریزمان لایق مقایسه با فوق ستاره هایی چون میشل پلاتینی و زیدان است. چیزی نمانده او فرانسه را به قهرمانی برساند. همه چیز به خودش بستگی دارد. او می تواند جام را روز یکشنبه بلند کند. ما دوباره یک ستاره داریم که می تواند به ما کمک کند جام ببریم. چرا که نه؟ اگر ما قهرمان شویم یکی از دلایل عمده آن، گل های گریزمان است.

حمید بازدید : 316 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، پوگبا مورد توجه منچستریونایتد است.

تلگراف نوشته است، اگرچه مورینیو سخت به دنبال جذب پوگبا است و باشگاه منچستریونایتد حاضر است برای بازگرداندن این بازیکن به الدترافورد، حتی تا ۱۰۰ میلیون پوند هم هزینه کند، اما یونایتد برای این انتقال بازه زمانی مشخص کرده است و حاضر نیست تا پایان پنجره تابستانی نقل و انتقالات برای جذب پوگبا صبر کند.

یونایتد و مورینیو می خواهند وضعیت پرونده انتقال پوگبا هر چه سریعتر مشخص شود. آنها قصد دارند تا پیش از بازی جام خیریه در هفتم آگوست، وضعیت پوگبا مشخص شده باشد. به همین منظور، بعد از پایان یورو، رایولا پیشنهاد هنگفت یونایتد را به سران یوونتوس ارائه خواهد کرد.

رئال نیز اگرچه مایل است پوگبا را به برنابئو بیاورد ولی فعلاً حاضر نیست با یونایتد بر سر این بازیکن رقابت کند.

از طرفی اکیپ هم مدعی شده است که پوگبا به خانواده اش اعلام کرده علاقمند است تا به یونایتد بازگردد

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 1,091
  • بازدید سال : 2,528
  • بازدید کلی : 613,327