loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 717 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید , ادر بازیکنی بود که در فینال یورو 2016 به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و در دقیقه 109 بازی با شوتی عالی توانست دروازه فرانسوی ها را باز کند و پایه گذاراولین قهرمانی بزرگ تیم ملی کشورش بشود و تاریخ سازی کند. اکنون اما ادر برای دومین بار در هفته های اخیر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از Mirror، ادر 28 ساله در مصاحبه ای جدید فاش کرده است که 16 سال قبل، پدرش به دلیل کشته شدن مادرش، دستگیر و به زندان افتاد و اکنون آخرین روزهای زندانش را سپری می کند. او در جواب به سوالی درباره پدر و مادرش گفت:                                                           پدرم به خاطر قتل مادرم در زندان است. او در سن 12 سالگی من مرتکب این قتل شد.مادرم از دنیا رفت و پدرم به زندان؛ فکر میکنم آن به 16 سال حضور در زندان محکوم شد.

این فوروارد پرتغالی فصل قبل را در سوانزی سیتی آغاز کرد، اما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لیل فرانسه قرض داده شد و پس از پایان فصل، قراردادش با لیل را دائمی کرد. ادر در ادامه صحبت هایش عنوان کرده است که از 2 سالگی به همراه مادرش به پرتغال آمد تا با پدرش زندگی کنند. او همچنین در 8 سالگی از خانواده اش جدا شد تا به یک مدرسه شبانه روزی برود. ادر در سال 2015 در مصاحبه ای با وبسایت باشگاه سوانزی با شوخی گفته بود که خودش را "آقای جهانی" می داند، زیرا از زمینه های متفاوت فرهنگی می آید. او در این مصاحبه جدید درباره لقبی که به خود داده است، اظهار داشت:

من به همراه مادرم به پرتغال آمدم. پدرم هم در این کشور زندگی میکرد، روزی پدرم به خانه مادرم آمد و من را با خودش برد تا من برای مدتی با پدرم زندگی کنم و پس از آن به مدرسه شبانه روزی رفتم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 1,101
  • بازدید سال : 2,538
  • بازدید کلی : 613,337