loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
حمید بازدید : 653 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : باشگاه آلمانی دورتموند همچنان شرایط خرید خسه رودریگز را به صورت جدی زیر نظر دارد.

ژرمن ها به دنبال تقویت خود در فاز هجومی هستند که خسه که بحث در مورد رفتنش از رئال زیاد است یکی از گزینه هایشان خواهد بود.

حمید بازدید : 659 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اندره گومز ، هافبک پرتغالی والنسیا یکی از گزینه های رئال برای خرید در خط هافبک است اما تیم اسپانیایی به سادگی او را از دست نمی دهد.

مستایا برای فروش  گومز خواستار آن شده تا کواچیچ ، هافبک کروات رئال هم وارد معامله شود.

حمید بازدید : 605 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که مدافع کهکشانی ها در آستانه پیوست به رم است.گ

نشریه گاتزتا دلو اسپرت در گزارشی مدعی شده است که دو باشگاه رئال مادرید و آ اس رم  بر سر انتقال ناچو به توافق رسیده اند و قرار است تا چند ساعت دیگر خبر انتقال این بازیکن منتشر شود و تنها برخی از جزئیات باقی مانده. روز چهارشنبه خوزه سگوی مدیر عامل ناچو در دفتر باشگاه رم حاضر شد و این مذاکرات را انجام داد.

 

در ابتدا قرار بود قرارداد او به صورت قرضی باشد، اما رمی ها قصد دارند ناچو را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرند. گفته شده است مبلغ انتقال وی 11 میلیون یورو (9.2 میلیون پوند) خواهد بود در هر فصل هم 2 میلیون یورو دریافت می کند.

حمید بازدید : 586 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : دیمیتری پایت ستاره وستهام تاکید کرد به هیچ باشگاهی نخواهد رفت در و انگلیس خوشحال است.

پایت در رقابت های یورو 2016 فرانسه عملکرد خوبی از خود در همان ابتدای کار  به نمایش گذاشت و تیم های بزرگی چون رئال مادرید، چلسی و اینتر میلان به دنبال جذب این بازیکن بودند.

 

پایت در گفت و گو با نشریه The Sun در مورد آینده خود در وستهامگفت:

من عاشقم تیمم هستم و در وستهام بسیار خوشحال ام. من صد درصد در وستهام می مانم، و اینجا خانه من است.

حمید بازدید : 445 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : الکونفیدنشال ادعا کرد که رونالدو در صحبت های اخیرش با پرز گفته که می خواهد در رئال مادرید بازنشسته شود.

پرز برای تبریک قهرمانی یورو به رونالدو زنگ زده بود که ستاره پرتغالی تائید کرد که دوست دارد حتی المقدور در رئال بماند.

حمید بازدید : 436 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : امانوئل پتی، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در مورد پل پوگبا صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” پوگبا بازیکن اینده داری است اما شرایطی که پیرامونش ایجاد شده را دوست ندارم. طوری صحبت می کنند که انگار بازیکن خارق العاده ایست اما از نظر من نیست. در چمپیونزلیگ با یووه عملکرد جالبی نداشت. اگر رئال می خواهد پوگبا را بخرد باید هزینه کند اما نمی خواهند وارد جنگ با منچستریونایتد شوند. به نظرم با 100 میلیون یورو می توان سوارز را خرید.”

حمید بازدید : 396 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : بیانکونری مشتاق است تا مهاجم فرانسوی رئال مادرید را به جالی آلوارو موراتا به خدمت بگیرد.

سایت CalcioMercato.com ادعا کرده است که یوونتوسخواهان جذب کریم بنزما مهاجم رئال مادرید است و آنها قصد دارد با هزینه گذافی این مهاجم را به خدمت بگیرند.

 

گفتنی است باشگاه وولفسبورگ هم یکی دیگر از مشتریان بنزما است و 30 میلیون یورو قیمت پیشنهادی آنهاست.

حمید بازدید : 479 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو رونالدو می تواند تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شود که در یک فصل یورو ، چمپیونزلیگ و توپ طلا را برده است.

ابرستاره پرتغالی امسال در هر دو تورنمنت خوب کار کرد و علیرغم آن که برخی می گفتند در فصل خوبش نیست اما اقای گل تاریخ یورو و چمپیونزلیگ شد و چیزی تا کسب چهارمین توپ طلای دوران فوتبالش فاصله ندارد.

حمید بازدید : 380 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : تفکر باشگاه با خسه همخوان نیست. این بازیکن با توجه به حس خوبی که نسبت به زیدان دارد می خواهد بماند اما مربی ترجیح می دهد که در تیمی دیگر فرصت بازی پیدا کند. فروش قرضی یا با بند بازگشت دو گزینه منطقی برای زیدان هستند که شانس گزینه دوم بیشتر است. اتفاقی که برای موراتا رخ داد حالا برای او تکرار می شود.

برای همه مهم این است که بهترین تصمیم را انتخاب کنند. خسه باید بداند که موراتا اولین گزینه زیزو در زمان غیبت یکی از سه عضو بی بی سی است و بعد از ان لوکاس وازکز که فصل قبل خوش درخشید و همچنین لوکاس وازکز (که شاید بماند) گزینه های موجود هستند. برای خسه تبدیل شدن به ششمین مهاجم تیم گزینه خوبی نیست آن هم در حالی که او 23 ساله است و پیشنهادات خوبی از ایتالیا و انگلیس دارد.

حمید بازدید : 244 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال به پادشاه شبکه های اجتماعی در طول دو روز اخیر تبدیل شده است.

پرتغال یک شنبه شب توانست جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد و دراماتیک شدن این قهرمانی با توجه به مصدومیت رونالدو در اوایل بازی، باعث شد تا در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار بگیرد.


پس از بازی، 1.26 میلیارد لایک، کامنت و پست درباره رونالدو در اینستاگرام و فیس بوک منتشر شد که در نوع خود بی نظیر است. 215 میلیون از این 1.26 میلیارد، در جریان بازی توسط کاربران آپلود شد. همچنین لحظه بالا بردن جام توسط او، به یکی از پرترافیک ترین لحظات تاریخ فیس بوک تبدیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حمید بازدید : 257 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : وینگر تیم ملی پرتغال پس از قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ گفته اگر مدال اهدایی طلا باشد آن را خواهد فروخت.

انتظار می رود تمامی بازیکنان تیم ملی پرتغال مدال های طلای خود را برای همیشه در محلی حفظ کنند. اما یکی از آنها نظر دیگری دارد. کوارشما در خصوص اینکه با مدالش چه کار خواهد کرد پاسخ داد: اگر این مدال از طلا ساخته شده باشد، آن را خواهم فروخت.
او همچنین در مورد کسانی که پرتغال را قبل از قهرمانی مورد انتقاد قرارداده بودند افزود: امشب هیچ کدام از آنها را نمی بینم. امیدوارم بتوانند نسخه های بیشتری به فروش برسانند(روزنامه ها)، اما فروش نسخه های بیشتر به این معنی نیست که شما بیشتر از دیگران در باره فوتبال می دانید.

حمید بازدید : 244 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : این هفته برای نهایی کردن انتقال آندره گومز، هافبک والنسیا به رئال مادرید هفته ای کلیدی خواهد بود.

در حقیقت هافبک پرتغالی که رقم فسخ قراردادش 65 میلیون یوروست یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال اروپاست که هم رئال و هم بارسلونا به دنبال خرید او هستند.

والنسیا می خواهد هر چه زودتر تکلیف وی مشخص شود و رئال اگر می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید زودتر اقدام کند.

حمید بازدید : 1048 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (1)

کانون هواداران رئال مادرید : در هفته های آتی تمدید قرارداد برخی بازیکنان رئال مثل کریستیانو ، بیل و په په رسمی خواهد شد.

اولین تمدید به احتمال فراوان مربوط به رونالدوست که تا 2018 قرارداد دارد. قرارداد جدید وی تا سال 2018 با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو خواهد بود.

حمید بازدید : 398 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : مهاجم تیم ملی فرانسه به عنوان بهترین بازیکن یورو 2016 انتخاب شد.

پس از قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو 2016؛ امروز آنتوان گریزمان از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن  این تورنمنت انتخاب شد.  گریزمان که با شش گل زده جایزه کفش طلای یوفا را نیزاز آن خود کرد، امروز به طور  رسمی به عنوان بهترین بازیکن یورو 2016 انتخاب شد.

حمید بازدید : 884 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اسطوره مکزیکی باشگاه رئال مادرید از اینکه رونالدو شب گذشته توانست جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد بسیار خوشحال است.

شب گذشته با وجود اینکه تیم ملی پرتغال سوپراستار خود یعنی رونالدو را دقیقه 25 به دلیل مصدومیت از دست داد توانست با یک گل فرانسه میزبان را شکست دهد و قهرمان یورو 2016 شود. اشک های رونالدو هنگام خروج از زمین بسیاری را منقلب کرد.

 هوگو سانچس، ستاره مکزیکی دهه 80 باشگاه رئال مادرید که سابقه چند بار آقای گلی لالیگا را در کارنامه دارد، در رابطه با قهرمانی یاران رونالدو به مارکا گفت:

از این قهرمانی بسیار خوشحال شدم. به خاطر رونالدو دوست داشتم پرتغال فاتح یورو 2016 شود و حالا هم بسیار خوشحال هستم چون رونالدو و پرتغال شایسته این قهرمانی بودند.

 

وی در مورد مصدومیت رونالدو عنوان کرد:

بازی را کنار دخترانم تماشا می کردم. وقتی رونالدو به زمین افتاد و تقاضای تعویض کرد متاثر شدم. اشک های او را که دیدم، نتوانستم جلوی گریه خودم را بگیرم. همه در خانه شگفت زده شده بودیم. البته معتقدم خطای پایت به عمد نبود و از این مسائل در فوتبال همیشه رخ می دهد.

امیدوارم مصدومیت رونالدو جدی نباشد و خیلی زود بتواند به میادین برگردد. معتقدم با این قهرمانی، رونالدو شانس اول تصاحب توپ طلا خواهد بود. آمار و ارقام چه در سطح باشگاهی و ملی ثابت می کنند که رونالدو جلوتر از مسی، سوارز و گریزمان است.

حمید بازدید : 377 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد انتقالش به این تیم صحبت کرد.

وی در مورد شایعه خرید واران، مدافع فرانسوی رئال گفت:” از تیمی که دارم راضی هستم. در این مدت بازار نقل و انتقالات همین طور است. تا 31 آگوست شایعات زیادی مطرح می شوند و پس از آن شایعات در مورد نقل و  انقتالات زمستان آغاز خواهد شد.”

آنچلوتی در مورد توافق خود با بایرن مونیخ هم صحبت کرد:”پس از پنج دقیقه به توافق رسیدیم. در سال 2015 زمانی که کار من با رئال مادرید تمام شد می خواستم به بایرن بروم. حدس می زدم گواردیولا قراردادش را تمدید نمی کند و این پست آزاد می ماند.”

حمید بازدید : 1212 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو در مورد قهرمانی یورو گفت :” بدون شانس نمی توان قهرمان شد. مسلما خوش شانس بودیم اما برای بردن داشتن آن ضروری است. امسال رئال در چمپیونزلیگ خوش شانس بود چرا که قهرمان بدشانس وجود ندارد.”

مصدومیتش:”زمانی که باید از زمین خارج می شدم حس بدی داشتم. حس می کردم که جایم خالی خواهد بود. هیچ کس به ما باور نداشت. همیشه می خواستم با پرتغال جام ببرم تا در تاریخ ثبت شوم و بالاخره موفق شدم. خیلی خوشحالم. سالها به دنبال این جام بودم و بالاخره مفوق شدم. مربی توانست از استراتژی مناسب استفاده کند.”

فصل موفق :” همه چیز را در سطح باشگاهی بردم اما در تیم ملی مشکلاتی داشتم. فرناندو سانتوس مهمترین فرد حاضر در یورو بود. از ابتدا می گفت که تا فینال به لیسبون بر نمی گردیم. من و خیلی های دیگر از حرفهای او تاثیر گرفتیم. این پیروزی مسلما به توپ طلا کمک می کند اما فکر و ذکرم این مسئله نیست.”

حمید بازدید : 325 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : آنتوان گریزمان،‌ ستاره تیم ملی فرانسه تاکید کرد که با قهرمانی پرتغال در یورو،‌توپ طلای 2016 مطمئنا متعلق به رونالدو خواهد بود.

گریزمان درخشش فوق‌العاده ای در یورو داشت و با به ثمر رساندن 6 گل آقای گل رقابت‌ها شد. در حالی که بسیاری برنده توپ طلای 2016 را از بین رونالدو و گریزمان می‌دانستند، ستاره فرانسوی تاکید کرد که با قهرمانی پرتغال در یورو و رئال در لیگ قهرمانان، رونالدو قطعا توپ طلا را خواهد برد.

گریزمان در این باره عنوان کرد:

تکلیف توپ طلا مشخص شده است. رونالدو در دو جام بزرگ سال قهرمان شده است.

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تا به حال 3 بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده و حال در آستانه کسب چهارمین توپ طلا خود قرار دارد.

 

آنتوان گریزمان نیز باید برای اثبات خود بیش از پیش تلاش کند.

حمید بازدید : 305 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : بیل ، کروس، په په و رونالدو در تیم برتر یورو از نگاه سایت گل جای گرفتند.

اعضای این تیم بدین شرح هستند: لوریس، بواتنگ، بونوچی، په په ، کروس، رمزی، سانچز، پایت ، بیل ، رونالدو و گریزمن.

حمید بازدید : 421 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : سدریک سوارس، مدافع تیم ملی پرتغال مدعی شد که کریستیانو رونالدو در بین دو نیمه،‌ انگیزه بالایی را به بازیکنان پرتغال داده و رونالدو یکی از عوامل اصلی قهرمانی است.

کاپیتان تیم ملی پرتغال در دقیقه 25 دچار مصدومیت شد و نتوانست تیمش را همراهی کند و با کوارشما تعویض شد. در نهایت پرتغال با تک گل ادر موفق شد فرانسه را شکست داده و قهرمان یورو 2016 شود و حال سدریک سوارس مدعی شد که رونالدو در بین دو نیمه و در رختکن، الهام بخش پیروزی آنها بود.

 سدریک سوارس که در اکثر بازی ها پرتغال به عنوان یار کمکی به کار گرفته می شدبه خبرنگاران گفت:

مصدومیت رونالدو لحظه خیلی خیلی سختی بود، هم برای من و هم برای دیگر هم تیمی‌هایم. فکر می‌کنم همه کمی شوکه شده بودیم ولی در بین دو نیمه او گفتگوی فوق‌العاده ای با ما داشت. به ما اعتماد به نفس می‌داد.
رونالدو می‌گفت «گوش کنید، من مطمئنم که در این یورو قهرمان خواهیم شد پس کنار هم باشید و برای قهرانی بجنگید». باور نکردنی بود. تمام تیم روحیه فوق‌العاده ای داشت و و با قدرتی مضاعف جنگید.
رونالدو فوق‌العاده بود. رفتار او باورنکردنی بود. در بین دو نیمه او کمک زیادی به ما کرد. همیشه صحبت‌های انگیزشی برای ما می‌کند.
تمام تیم به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و همه چیز خیلی خیلی خوب پیش رفت.
حمید بازدید : 376 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : سرمربی تیم پرتغال، ادر زننده گل پیروزی بخش آنان را برابر فرانسه در فینال یورو 2016، ستایش کرد.

سرمربی تیم پرتغال پس از آنکه فروافتادن کاپیتانشان کریستیانو رونالدو را در زمین دید، ناامیدی بازیکنان خود را پیش بینی کرد.

 

پرتغال در نودمین دقیقه از ضربه ژینیاک که به تیر دروازه برخورد کرد نجات پیدا کرد. ضمن اینکه پرتغال هم روی ضربه ایستگاهی رافائل گوئررو تیر دروازه فرانسه را به لرزه در آورد. اما بازیکن گره گشای پرتغال بازیکن تعویضی این تیم ادر بود. این بازیکن 28 ساله در لیل فرانسه بازی می کند و فرناندو سانتوس گفته هنگامی که او را عازم میدان می کرده در او کمبود اعتماد به نفسی ندیده است.

 

مربی تیم پرتغال گفته است:

وقتی رونالدو بیرون می رفت، با خودم فکر کردم همان لحظه ادر را به زمین بفرستم. اما در همان لحظه دریافتم که باید بازی را تغییر دهیم. به خاطر همین نانی را به میانه میدان انتقال دادم تا به بازی سرعت دهم.

  اما ما به کسی در خط حمله احتیاج داشتیم تا تمام کننده باشد. وقتی ادر می خواست وارد زمین شود، به من گفت: پیرمرد، می روم گل بزنم. و جوجه اردک زشت گل زد و تبدیل به قویی زیبا شد.

 

 

پرتغال در طول رقابت ها به بازی زشت و کثیف متهم شد. به خاطر بازی تدافعی و تساوی هایشان. آنها تنها یک بازی را در 90 دقیقه بردند و قهرمان یورو شدند.

 

سانتوس روی خطایی که پایت بر روی رونالدو انجام داد، اعتقاد داشت که مارک کلاتنبرگ باید به پایت کارت نشان می داده است. ضمن اینکه رونالدو علیرغم مصدومیت در وقت های تلف شده به کنار زمین آمد و هم تیمی هایش را تهییج می کرد.

 

سانتوس احساس می کند که روحیه ای تیمی، پرتغال را تغذیه می کرده است.

 

او ادامه داده است:

توصیف کردن احساسات بازیکنان سخت است. هیجان فوق العاده ای وجود دارد و باید روی استعداد دروازبان خود تاکید کنیم.

 

رونالدو توانایی بسیاری دارد. ما روحیه تیمی بی نظیری داشتیم. رونالدو هم روحیه ی عجیبی دارد. او دوبار سعی کرد به بازی کردن ادامه دهد اما نتوانست.

 

او هم در رختکن بود و هم روی نیمکت. وجود او برای ما بسیار ارزش داشت و طریقه انگیزه دادن او و کنار زمین آمدنش مثال زدنی بود. او باور داشت. همانند خودم. ما شبی رویایی داشتیم.

حمید بازدید : 3081 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (1)

کانون هواداران رئال مادرید : دیمیتری پایت، هافبک طراح تیم ملی فرانسه در پایان بازی عنوان کرد که قصد مصدوم کردن کریس رونالدو را نداشته است.

در دقیقه نخست بازی، رونالدوپس از برخورد با دیمیتری پایت دچار مصدومیت در ناحیه زانوی پای چپ شد و در دقیق 25  مجبور به ترک زمین مسابقه شد و جای خود را به کوارشما داد. با این حال ستاره تیم ملی فرانسه عنوان کرد که قصدی برای مصدوم کردن رونالدو و صدمه زدن به او را نداشته است.

دیمتیری پایت در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

فقط یک برخورد ساده بود و همین. من جهت به تصاحب درآوردن توپ با پای او رفتم  و اگر او را مصدوم کردم، قصدی در کار نبوده است و به هیچ عنوان نمی خواستم رونالدو را مصدوم کنم. این در طبیعت من نیست که در زمین انسان بدی باشم. شکی در این نیست.

ما ناراحتیم. مالکیت توپ در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی آنها را از دست دادیم. پرتغال روی یکی از معدود شانس‌هایش به گل رسید. یک گل همه چیز را تعیین کرد. گلی که ما خودمان نتوانستیم بزنیم.

 

تیم پرتغال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. فکر می‌کنم اگر گل می‌زدیم، آنها را مجبور می‌کردیم هجومی تر بازی کنند و باز هم می‌توانستیم روی ضد حملات گل بزنیم. در مجموع به نظرم گلشان بی رحمانه بود.

حمید بازدید : 286 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هوادران رئال مادرید : بازیکنان تیم ملی فوتبال پرتغال به خاطر کسب مقام قهرمانی یورو 2016 صاحب پاداش قابل توجهی شدند.

اعضای تیم ملی پرتغال شب گذشته با غلبه بر میزبان پیکارهای یورو 2016، صاحب پاداش مالی خوبی شدند.

براساس اعلام روزنامه ورزشی آبولا، فدراسیون فوتبال این کشور به هر یک از اعضای تیم ملی پرتغال رقمی معادل 300 هزار یورو پاداش خواهد داد.

این رقم قبل از شروع مسابقات در جلسه‌ای که اعضای فدراسیون با کریستیانو رونالدو، کاپیتان و فرناندو سانتوس، سرمربی داشتند، تعیین شد.

حمید بازدید : 299 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : رئیس فدراسیون فوتبال آلمان قهرمانی پرتغال در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در کشور فرانسه را تبریک گفت.

شب گذشته هنوز دقایقی از پیروزی یک بر صفر پرتغال مقابل فرانسه در ورزشگاه استاد دو فرانس در فینال یورو 2016 نگذشته بود که راینهارد گریندل به نمایندگی‌ از آلمان‌ها این موفقیت را به پرتغالی ها تبریک گفت.

وی اظهارداشت:

تبریک‌‌های صمیمانه به پرتغال، قهرمان جدید فوتبال اروپا. این تیم در بازی فینال عزم بالایی از خود نشان داد و در پایان با اقبال صاحب جام شد.

گریندل همچنین با فرانسه، میزبان جام اظهار همدردی کرد و بابت میزبانی تشکر کرد.

حمید بازدید : 377 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کادر پزشکی تیم ملی فوتبال پرتغال اعلام کردند که به احتمال زیاد ستاره‌ رئال‌ مادرید در چند هفته اول لالیگا نمی‌تواند مردان مادریدی‌ را همراهی کند.

شب گذشته در جریان مسابقه فینال یورو 2016 که بین تیم های ملی فرانسه و پرتغال برگزار شد، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد.

گریه های رونالدو نگاه تمامی علاقمندان فوتبال جهان را به خود جلب کرد و پس از مصدومیت همه نگران وضعیت نهایی این ستاره پرتغالی بودند.

طبق آخرین اظهار نظرهای پزشکان پرتغالی احتمال پارگی خفیف رباط پای رونالدو وجود دارد و به احتمال زیاد این بازیکن به مدت 4 یا 5 ماه از میادین به دور خواهد ماند.

اگر این نظر پزشکان پرتغالی تایید شود، رونالدو مسابقه سوپرکاپ اروپا را از دست خواهد داد و نمی‌تواند در این مسابقه  و به احتمال زیاد در چند مسابقه اول فصل لالیگا، رئال مادرید را همراهی کند.

البته این نظر پزشکان پرتغالی‌ها است چرا که وی بعد از مصدومیت به هیچ کلینیک تخصصی مراجعه نکرده و تا آخرین لحظه مسابقه فینال در ورزشگاه حضور داشت و پس از قهرمانی پرتغال نیز در مراسم جشن شرکت کرد،‌بنابراین برای اینکه نظر نهایی در مورد میران مصدومیتش اعلام شود، وی نیاز دارد مراحل آزمایش های پیشرفته پزشکی را طی کند.

رونالدو در دقیقه 8 بازی مصدوم شد، اما وی با وجود مصدومیت چند دقیقه‌ای نیز در زمین مسابقه ماند و دوید که همین اصرار برای ادامه کار بر تشدید مصدومیت وی افزود و پزشکان معتقدند که رونالدو به محض مصدومیت باید زمین را ترک می کرد و حتی یک دقیقه هم بازی نمی کرد.

حمید بازدید : 441 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : نظر شما عزیزان را به بازخورد قهرمانی پرتغال در رسانه های معتبر فرانسه و جهان جلب می کنیم.

دیدار فینال یورو 2016 از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم استاد دو فرانس شهر سن دنیس میان دو تیم فرانسه و پرتغال برگزار شد که در نهایت یاران کریستیانو رونالدو موفق شدند در خاک فرانسه به اولین قهرمان در یورو دست پیدا کند.

 

اکیپ: پرتغال با ناله‌های رونالدو تا قهرمانی پیش رفت/فرانسه برنامه نداشت!

روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ پاریس در تحلیلی از عملکرد تیم میزبان بازی‌ها انتقاد کرد. این نشریه معتبر نوشت: پرتغال با ناله کریس رونالدو انسجام کامل یافت و توانست فرانسه را شکست داده و شب سیاهی را برای کشور میزبان بازی‌ها رقم زند.

گزارشگر این نشریه ادامه داد: با اتفاقی که در پاریس رخ داد، یک بار دیگر اتفاق فینال جام 2004 تداعی شد. جایی که همین پرتغالی‌ها در حالی که مثل فرانسه میزبان بودند مقابل یونان قرار گرفته و در بازی نهایی نتیجه را واگذار کردند.

اکیپ عنوان کرد: فرانسه فاقد طرح و برنامه تاکتیکی مدون برای غلبه بر تیمی بود که حتی برای مدت زمان زیادی کریس رونالدو، اعجوبه و کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در زمین نداشت.

 


لوپاریزین:فرانسه غم سنگینی بر دل هوادارانش گذاشت

روزنامه لوپاریزین، جزو نشریات فرانسوی است که بعد از باخت یک بر صفر شب گذشته  در فینال جام ملت‌های اروپا مقابل پرتغال، انتقادات تند و تیزی علیه خروس‌های آبی کرده است.

این نشریه نوشت: چه شب سیاهی بود. آبی‌ها حتی در وقت اضافه هم نتوانستند از پس پرتغال برآیند. پرتغالی که رونالدو را خیلی زود به علت مصدومیت از دست داد و به تماشاگر عادی بازی فینال تبدیل شد.

لوپاریزین ادامه داد: دشان با باختی که کسب کرد، غم سنگینی بر دل هواداران فرانسه باقی گذاشت. او نشان داد در حساس‌ترین لحظه فاقد توان تصمیم‌گیری کافی جهت اتخاذ روشی مطمئن برای غلبه بر پرتغال بوده است. فرانسه هر چند به میزبانی، اندک بهبودی در اقتصاد خود ایجاد کرد و حتی نمایش تا حد  موفقی برابر با تروریسم از خود نشان داد اما از لحاظ ورزشی و فوتبالی بازنده بود. فرانسه با وجود راهیابی به بازی پایانی با تیمی که در یک چهارم نهایی حذف شد، تفاوتی نداشت.

 


فیگارو:پرتغال برای غلبه بر فرانسه سناریوی کامل نداشت/محل انجام بازی گورستان شد

روزنامه معتبر فیگارو، چاپ پاریس بعد از برد برزیل اروپا مقابل فرانسه در فینال جام ملت‌های اروپا به تعریف از تیم تحت امر سانتوس سرمربی پرتغال پرداخت. 

 

گزارشگر این نشریه نوشت: پرتغال یکبار دیگر نشان داد برای هر بازی، سناریو می‌نویسد و بازیگرانش تمام لحظات مربوط به آن را از حفظ هستند. بازیکنانی که به خوبی تمام نقش خود را در قالب سناریو می‌دانند. تمام این بازیکنان در قالب وحدت تیمی موفق شدند پازل قهرمانی خروس‌های آبی را در ایستگاه پایانی جام، ویران کنند و به این ترتیب ورزشگاه محل انجام بازی را گورستان تبدیل کنند. 

 

این نشریه ادامه داد:آنها بعد از سال‌ها ناکامی در عرصه‌های مختلف و جام‌های گوناگون، عاقبت طعم خوش‌شانسی را چشیدند. در مقابل فرانسه فهمید با وجود راهیابی به بازی نهایی تیم کاملی نیست و در بخش‌هایی از آن کمبودهای چشمگیری وجود دارد.

 


لیبراسیون:فرانسه توسط پرتغال ناک‌اوت شد

روزنامه لیبراسیون از جمله نشریات روزانه معتبر فرانسه است که امروز(دوشنبه) به تحلیل بازی فینال جام ملت‌های اروپا پرداخته است.

گزارشگر این نشریه نوشت: پرتغال با گلی که در وقت اضافه  به ثمر رساند خود را به عرش رساند و فرانسه را ناک آوت کرد. پرتغالی‌ها با رعایت یک اصل بدیهی در فوتبال یعنی همکاری منسجم تیمی توانستند حتی در بازی که رونالدو مصدوم و بیرون برده شد، تیم میزبان را کنار زنند. پرتغال این نکته را اثبات کرد؛ همانگونه که قهرمانان قبلی جام ملت‌ها نشان دادند با رعایت اصول ساده تیمی می‌توان در یک جام یک ماهه، گام‌ها را صحیح برداشت، به ایستگاه پایانی رسید و حتی در ایستگاه پایانی موفق بود.

 


آبولا:سانتوس به وعده‌ قهرمانی عمل کرد/پرتغال بهترین تیم اروپا شد

روزنامه آبولا که معتبرترین روزنامه ورزشی در کشور پرتغال محسوب می‌شود، امروز(دوشنبه) صفحات زیادی را به پیروزی و موفقیت بازیکنان تیم ملی این کشور در فینال جام ملت‌های اروپا اختصاص داده است.

آبولا که در خلال برگزاری مسابقات جام ملت‌ها در کشور فرانسه چندین نوبت انتقادات تند و تیزی علیه تیم  پرتغال و به خصوص فرناندو سانتوس، سرمربی‌اش داشت، با قهرمانی تیم کشورش به یک باره تغییر رویه داده و به حمایت و تعریف از تیم ملی و مربی‌اش پرداخته است.

در بخشی از گزارش مبسوط این نشریه نوشته شده است: سانتوس پیش از شروع پیکارها قول موفقیت در یورو داده بود. آن هنگام هیچ کسی چنین باوری را قبول نداشت اما او قدم به قدم پرتغال را به جلو برد. به بازی نهایی رساند و حرف خود را عملی ساخت.

این نشریه ادامه داد: او نشان داد می‌تواند با مجموعه‌ای از بازیکنان نه چندان با کلاس در کنار رونالدوی باتجربه بهترین اروپا شود.

آبولا همچنین نوشت: با این مربی صاحب جام شدیم و باید خوشحال باشیم که به وعده‌اش عمل کرد.

 


اوجوگو:پرتغال با مربیانی مثل سانتوس و رونالدو بر فرانسه غلبه کرد

روزنامه ورزشی اوجوگو، چاپ لیسبون به تحلیل بازی شب گذشته پرتغالی‌ها مقابل فرانسه و افتخارآفرینی تیم فرناندو سانتوس پرداخته است.

این نشریه نوشت: پرتغال توانست بر فرانسه و مربی‌اش دشان غلبه کند. در نبرد نهایی پرتغال در واقع 2 مربی و 2 مغز متفکر داشت یکی فرناندو سانتوس که به صورت رسمی پست سرمربیگری تیم ملی پرتغال را در اختیار داشت و دیگری کریس رونالدو که به جای حضور در داخل میدان با پایی مصدوم خارج از میدان حضور داشت و از کنار زمین با حرص و جوش فراوان هم تیمی‌هایش را تهییج و تشویق می‌کرد به وظایف خود به دقت بپردازند. او نشان داد یک دست راست خوب برای سانتوس در روزهای حساس و سرنوشت‌ساز است. اگر رونالدو در زمین نبود که با گل‌هایش قهرمانی را برای پرتغال به ارمغان بیاورد در عوض با شور و هیجانش و با گریه‌ها و احساسی که به تیم تزریق می‌کرد توانست در کنار سانتوس تیم را به درستی هدایت کرده،‌رهبری کند و به قهرمانی و فتح جام برساند.

 


لاتریبون:پرتغال برای تمام لحظات بازی با خروس‌های آبی برنامه داشت/فرانسه سردرگم بود

لاتریبون که جزو نشریات پرمخاطب در کشور فرانسه است، به تحلیل بازی فینال جام ملت‌های اروپا پرداخت.

گزارشگر این نشریه نوشت: پرتغال برای تمام دقایق بازی با خروس‌های آبی برنامه داشت.سانتوس سرمربی پرتغال به خوبی شرح وظایف مردانش را مشخص کرده بود و بازیکنانش در زمین می‌دانستند در هر وضعیتی چگونه باید رفتار کنند.

این نشریه ادامه داد:در نقطه مقابل فرانسه دچار سردرگمی  بود. از آن بدتر دیدیه دشان به عنوان فرمانده تیم نتوانست در کنار زمین راه حل مناسبی برای خروج از بحران فرانسه بیابد. در نتیجه پرتغال به آرزوی قهرمانی عاقبت رسید. در حالی که فرانسه خود را از رویای قهرمانی دور و دورتر دید.

 


لوموند:رونالدوی مصدوم روحش را با هم‌تیمی‌ها همراه کرد/رویای میلیون‌ها فرانسوی نابود شد

روزنامه لوموند که در شهر پاریس منتشر می‌شود، بعد از باخت شب گذشته فرانسه مقابل پرتغال(یک بر صفر) نوشت: نه فقط مردان دشان بلکه رویای میلیون‌ها فرانسوی مقابل پرتغال نابود شد. دیدیه دشان برای اولین بار در جام و در روز آخر به طور جدی خشمگین شد و طعم عقب ماندن از حریفی سخت‌کوش مقابل هزاران فرانسوی را چشید. او نتوانست با وجود تمام تلاش‌هایی که کنار زمین انجام داد عقب‌ماندگی تیمش را جبران کند و فرانسه را به هدف بزرگ یعنی قهرمانی یورو برساند.

این نشریه ادامه داد:در نقطه مقابل رونالدو از جریان بازی خارج شد. دقایق بیشماری اشک ریخت و درد مصدومیت را لمس کرد اما روح خود را با هم‌تیمی‌هایش در داخل زمین همراه کرد و در پایان توانست با پای مصدوم حتی جام قهرمانی را روی دست بلند کند.

حمید بازدید : 284 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : دو ستاره رئال مادرید پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در یورو 2016 به همراه پرتغال، بهترین سال فوتبالی خود را تجربه می کنند.

شب گذشته تیم ملی پرتغال با غلبه بر فرانسه میزبان، قهرمان یورو 2016 شد. در این دیدار حساس که رونالدو به دلیل مصدومیت از همان دقایق نخست از بازی خارج شد اتفاق خوشایندی برای دو ستاره رئال مادرید رخ داد.

 

 رونالدو و  که حدود 45 روز پیش به همراه تیم رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا را در شهر میلان فتح کرده بودند شب گذشته نیز با قهرمانی در یورو 2016 به افتخاری باورنکردی در سن دنیس دست یافتند.

 

رونالدو در این دیدار بدلیل برخوردی که با دیمیتری پایت داشت از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شد و پس از دقایقی از بازی بیرون رفت و نظاره گر افتخار آفرینی یارانش شد.  پپه نیز در این دیدار  وظیفه سنگینی بردوش داشت و به خوبی نیز از عهده این وظایف برآمد تا در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شود.

 

حال رونالدو و پپه در اوج شادمانی به سر می برند و به سلاطین فوتبال اروپا تبدیل شده اند، قهرمانی در معتبرترین جام های اروپایی آن هم در کمتر از 45 روز ، افتخاری که کمتر کسی در دنیای فوتبال آن را تجربه کرده است.

 

پرتغال شروعی خوبی در رقابت های یورو نداشت و به لطف 24 تیمی شدن این دوره از مسابقات به عنوان تیم سوم و با 3 تساوی راهی دور یک هشتم شد و حالا پرتغالی ها در راس فوتبال اروپا قرار گرفته اند و با قهرمانی در این جام خود را به فوتبال اروپا و حتی جهان ثابت کردند.

حمید بازدید : 226 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : از آنجا که برخی از فوتبال دوستان، فینال یورو 2016 را رقابتی بین تیم ملی فرانسه و کریس رونالدو می دانند، ستاره اسبق تیم ملی فرانسه، تیم کشورش را قوی تر از رونالدو خواند.

یوری ژورکائف 48 ساله که سابقه حضور در تیم ملی فرانسه در بین سال های 1993 تا 2002 را در کارنامه خود دارد از عملکرد فرانسه در یورو 2016 تمجید کرد و تیم ملی کشورش را قوی تر از کریس رونالدو قلمداد کرد.

 

در روزهای گذشته صحبت بر سر اینکه کریس رونالدو می تواند به تنهایی از پس فرانسه بر بیاید زیاد است. البته که این تحلیل ها به هیچ عنوان منطقی نیست. اما این مسئله باعث شد تا هافبک سابق تیم ملی فرانسه به این اظهار نظرها واکنش نشان دهد.

 

ژورکائف در پاسخ به تماس خبرنگاران ZDF عنوان کرد:

رونالدو بازیکن بزرگی است و استحقاق آنچه را که تا کنون به آن رسیده را دارد، اما اینجا فرانسه است و باید جلوی این تیم خوب و یک دست زانو زد، درست است که پرتغال با درخشش رونالدو به فینال رسیده ولی فراموش نکنید که فوتبال یک ورزش تیمی است و نیاز به هماهنگی دارد که فرانسه این را به خوبی در زمین نشان داده است. تیم ملی فرانسه قوی تر از رونالدو است.

 

تیم ملی پرتغال بغییر از بازی با ولز چیزی برای نشان دادن برتری خود نداشته، اما در طرف مقابل فرانسه قهرمان جهان را با اقتدار از پیش رو برداشت و به فینال رسدید.  امشب پاریس به معنی واقعیه کلمه، به شهر نور تبدیل می شود.

 

وی در پایان در مورد 24 تیمی شدن یورو 2016 اظهار داشت:

در مجموع سطح کیفی مسابقات پایین تر از دوره های گذشته بود، البته اگر این سوال را از فیگو که احترام خاصی برای او قائلم بپرسید، واکنش دیگری نشان می دهد ، زیرا پرتغال به دلیل 24 تیمی شدن به فینال راه یافت وگرنه آنها از گروه خود هم نمی توانستند صعود کنند.

حمید بازدید : 234 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس مدعی شد که رونالدو نیازی به کسب عنوان بزرگ ملی ندارد ولی شایستگی به دست آوردنش را دارد.

رونالدو امشب برای دومین بار در فینال یورو حضور خواهد داشت. او در اولین فینال خود در سال 2004 مقابل یونان شکست خورد و تصاویرش در حالیکه اشک می‌ریزد، پس از آن بازی بسیار مشهور شد.رونالدو در طول دوران فوتبالش افتخارات بسیاری از جمله 3 توپ طلا کسب کرده و لینه کر معتقد است که او نیازی به جام ملی ندارد ولی شایستگی دریافت آن را دارد.

 

در حالی که اکثر کارشناسان و بزرگان فوتبال جهان، کسب افتخار  و  جام ملی مخصوصا جام جهانی را یکی از عوامل مهم قرار گرفتن بازیکن در جمع بزرگان می دانند لینه کر اعتقاد دیگری دارد و در این باره اظهار دارد:

من از آن دسته آدم‌هایی هستم که به نظرم مسی و رونالدو برای قرار گرفتن در رده ی بزرگان فوتبال نیازی به جام بزرگ ملی ندارند ولی به نظرم رونالدو با تلاشی که در طول این سال‌ها کرده، شایستگی دریافت آن را در دیدار امشب دارد.

حمید بازدید : 2019 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال از رونالدو ستایش کرده است.

در فینال یورو 2016 و در ورزشگاه استادو فرانس دو تیم پرتغال و فرانسه به مصاف هم می روند.

به نقل از فور فور تو، دیگو مارادونا بر این باور است که رونالدو اگر تشنه پیروزی باشد، شکست دادنش کاری سخت است.

این فقط در مورد داشتن استراتژی در بازی های بزرگ نیست. خواستن و تشنه به دست آوردن چیزی بودن خود سبب تشویق و انگیزه است. رونالدو در 31 سالگی در دومین فینالش در یورو بازی خواهد. او فرصتی در رده ملی بهتر از این به دست نخواهد آورد. این خواست رونالدو است که تاثیر فوق العاده ای روی بازی دارد.

همانطور که فرانسه در فکر مهار رونالدو است، پرتغال نیز باید در فکر مهار گریزمان باشد. او در حرکت با توپ فوق العاده است و پای چپ عالی دارد. پرتغال یک روز بیشتر استراحت کرده است و از آنطرف فرانسه اعتماد به نفس شکست آلمان را دارد.

پوگبا نیز هم اکنون در اوج است. دریبل او قبل از سانتر روی گل دوم فرانسه به آلمان چیزی فراتر از اعتماد به نفس بود.

حمید بازدید : 281 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : رونالدو و بیل دو ستاره تیم رئال مادرید به زودی قراردادشان را با رئال تمدید می کنند تا زیر نظر زیدان به تمام افتخارات و جام های ممکن برسند.

حمید بازدید : 349 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

آ.اس

http://uupload.ir/files/u9ro_gdfg.jpg

کریستیانو- گریزمن، دربی در پاریس

یورو و گزینه های اصلی توپ طلا در فینال سن دنیس مشخص می شود

په په: گریزمن خیلی بهتر شده و از نظر تاکتیکی عالی است

دشان: هیچ کس فرمولی برای مهار رونالدو پیدا نکرده

مارکا

http://uupload.ir/files/bcj5_gfdsg.jpg

همسایه های عزیز، جام را برایتان این جا گذاشتیم امیدواریم تیم برتر برنده شود

البته باید سال ۲۰۲۰ برش گردانید

موراتا در مادرید می ماند/ رئال همه پیشنهادات را رد کرد/ چلسی حاضر بود ۶۰ میلیون بپردازد

حمید بازدید : 273 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هوادران رئال مادرید : زین الدین زیدان و دیدیه دشان، سرمربی های رئال و تیم مل فرانسه به علت تمایل رئال مادرید به خرید انگولو کانته با همدیگر به مشکل خورده اند.

در حقیقت رابطه این دو پس از دعوت نشدن بنزما تا یورو تا حدی شکراب شده بود اما مذاکره رئال با کانته در حین یورو شرایط را کاملا خراب کرد چرا که دشان اعتقاد دارد که تمایل رئال باعث پرت شدن حواس بازیکن لستر شده است موضوعی که در میانه حساسیت یورو اصلا به مذاق مربی فرانسوی خوش نیامده است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 2,518
  • بازدید کلی : 613,317