loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 1299 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (3)

به گزارش کانون هوادارن رئال مادرید کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید، از خودرو بوگاتی جدیدش رونمایی کرد.

  پیش از این ذر بین بازیکنان رئال مادرید تنها بنزما خودروی بوگاتی داشت ولی حال به نظر می‌رسد رونالدو نیز به  جمع دارندگان این خودرو 1.2 میلیون یورویی اضافه شده است. کریستیانو عکس‌های زیر را از خودروی جدیدش در    اینستاگرامش قرار داد.

محمد کاردان بازدید : 1043 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، باشگاه رئال مادرید از لباس فصل اینده خود رونمایی کرد. این لباس اول و دوم این تیم است و در فصل 2016/2017 از آن استفاده خواهد شد.

 

طراح این لباس  برگرفته از لباس سال 1980 رئال مادرید می باشد.

 

لباس اول و دوم باشگاه رئال مادرید:

رئال اول رئال مادرید
رئال دوم رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
محمد کاردان بازدید : 307 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

در ادامه تصاویری زیبا از رقابت های یورو 2016 را مرور می کنیم.

کانون هواداران رئال مادرید , یورو 2016 هم با همه حواشی و شگفتی هایش به اتمام رسید ولی یاد و خاطره اش از اذهان فوتبال دوستان پاک نخواهد شد. در ادامه با وب سایت گاردین  همراه خواهیم شد تا به یادماندنی ترین لحظات جام پانزدهم را از دریچه لنز دوربین عکاسان رویت کنیم.

 

یک خانواده در حال تماشای بازی افتتاحیه بین فرانسه - رومانی، از طریق نمایشگر های بزرگ تدارک دیده شده برای طرفداران در سطح شهر، در سایه برج ایفل.

 

خوشحالی طرفداران ولز پس از شنیدن سوت پایان در بوردو، جایی که تیم شان پس از سال 1958 به نخستین پیروزی (2-1 برابر اسلواکی) در یک تورنمنت معتبر دست یافت.

 

وس هولاهان(سمت راست-بالای عکس) بازیکن جمهوری ایرلند دروازه سوئد را در گروه E رقابت ها گشود.

 

نبرد زلاتان ایبراهیموویچ و رابی بریدی بر سر یک توپ هوایی در جریان تساوی 1-1 در استادو فرانس. این تورنمنت جایگاه آخرین بازی های ملی زلاتان بود؛ او پس از حذف کشورش از رقابت های ملی خداحافظی کرد.

 

شادمانی دیمیتری پایه پس از به ثمر رساندن گل دوم فرانسه مقابل آلبانی .هر دو گل خروس ها در لحظات پایانی این بازی که در مارسی انجام شد.

 

شادمانی ادر پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر سوئد، با پس زمینه ای از طرفداران زرد پوش. این بازی در تولوز برگزار شد و تنها دو دقیقه مانده به پایان وقت های قانونی بازی، این گل از راه رسید.

 

واکنش وین هنسی سنگربان ولز به گل تمام کننده دنی استوریج. انگلستان پیروز این بازی در لانس شد اما، نهایتا سه شیر ها در مکان دوم گروه B جای گرفتند.

 

"یون سلنیوف" مهاجم تیم ملی اوکراین ، در هوای بارانی لیون، توپ را در جریان شکست تیمش برابر ایرلند شمالی کنترل می کند.

 

"دنیله ده روسی" هافبک ایتالیا ، خالکوبی اش را همانند یک هشدار به رخ هافبک های رقیب می کشد.

 

شین لانگ در جریان پیروزی 3-0 شیاطین سرخ برابر جمهوری ایرلند، بین توماس فرمائلن و توبی آلدرویرلد، ساندویچ وار (!) له می شود...

 

یک طرفدار مجارستان با دودی سبز رنگ در اطراف استادو والدروم مارسی، در آستانه بازی این کشور برابر ایسلند شگفتی ساز که با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.

 

تصویر منعکس شده از ورزشگاه، روی کلاه محافظ یک افسر پلیس. در بازی ای که هواداران مجارستان در لحظات ابتدایی اش، براداران مسئول برقراری نظم را به دردسر انداختند!

 

واکنش کریستیانو رونالدو به تساوی پرتغال برابر اتریش از سری بازی های گروه F. از این صحنه ترول های زیادی در فضای مجازی منتشر شد؛ آن هم در شبی که ستاره رئال مادرید یک ضربه پنالتی را نیز برای تیمش در پاریس از دست داد. البته وی در ادامه راه روندی متفاوت را طی کرد...

 

شادمانی طرفداران جمهوری ایرلند پس از گل دیر هنگام رابی بریدی برابر ایتالیا که منجر به راه یافتن این کشور به جمع 16 تیم نهایی شد.

 

یکی از زیباترین گل های تورنمنت را، شردان شقیری در نخستین بازی از مرحله حذفی رقابت ها برابر لهستان به ثمر رساند. هر چند که در پایان روز در سنت اتین، سوییس در ضربات پنالتی برابر لهستان شکست خورده بود.

 

واکنش مارسلو بروزوویچ (راست) و دوماگوی ویدا (چپ) به شکست در وقت های اضافی برابر پرتغال. کروات ها با غلبه بر اسپانیا، به عنوان صدرنشین گروه D شناخته شدند ولی در همان مرحله یک هشتم به کار خود در یورو 2016 پایان دادند.

 

اشلی ویلیامز، جیمز چستر، هال رابسون کانو و کریس گانتر یاران ولز، منتظر رسیدن توپ به محوطه جریمه هستند و البته در این راه، جانی اوانز، گرت مک آئولی و کریگ کتکارت آن ها را تنها نگذاشتند. در این بازی ولز با یک گل از سد حریفش عبور کرد.

 

پرش "داوید ده خیا" گلر اسپانیا، برای مهار توپ در نبرد برابر ایتالیا در استادو فرانس. لاروخا در نهایت با دو گل شکست را پذیرفت و آتزوری توانست به 12 سال شکست ناپذیری مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های یورو پایان دهد.

 

یورش با سرِ "لوران کوشیلینی" مدافع فرانسه به سمت توپ، در برد همراه با بازگشت فرانسه در دیدار با جمهوری ایرلند در لیون.

 

واکنش باکاری سانیا به پیروزی دشوار و 2-1 فرانسه برابر جمهوری ایرلند. میزبان می بایست در مرحله بعد، برابر انگلستان یا ایسلند قرار می گرفت...

 

هنگامی که واقعیت این که انگلستان باید بعد از شکست برابر ایسلند به خانه بازگردد، جو هارت، دله آلی و گری کیهیل را متأثر کرد. لحظاتی پس از این شکست2-1در نیس، روی هاجسون از سمتش استعفا داد.

 

شور و اشتیاق هواداران حاضر در لیسبون برای نبرد کشورشان برابر لهستان در مرحله یک چهارم نهایی.

 

طرفداران لهستان شال های شان را درمصاف با پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی که با نتیجه 1-1 خاتمه یافت و این پرتغال بود که در ضربات پنالتی راهی بعد شد، بالا گرفته اند.

 

پرتغال در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی باید به مصاف ولز می رفت. در این عکس طرفداران پرتغال را می بینید که در لیسبون، پرچم کشورشان را به اهتزاز در آورده اند.

 

نبرد توماس مولر از آلمان و ساموئل اومتیتی از فرانسه بر سر توپ، در دومین دیدار نیمه نهایی که در مارسی برگزار شد. فرانسه برخلاف مالکیت توپی که ازان آلمان یکی از مدعیان اصلی جام پیروز این پیکار شد.

 

در یک فینال به دور از انتظار، ادر سرنوشت قهرمان را مشخص کرد. پرتغال سرمست از دست یابی به نخستین جام با اهمیت تاریخش بود؛ در حالی که فرانسه و فرانسویان با تلخی های پس از شکست مواجه می شدند.

 

"ترریو دو پاکو" در لیسبون، شاهد جشنی دیرهنگام بود.

 



محمد کاردان بازدید : 284 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید  , در این بخش اهمیت فعالیت ورزشکاران مطرح در شبکه های اجتماعی را گرد هم آورده است.

نانی به همراه جام قهرمانی...

 

حمایت کارکنان باشگاه بارسلونا از لیونل مسی با نشان دادن عدد 10

 

سلفی خاص ملو...

 

از تولید به مصرف...

 

تفریح جذاب تیو...

 

آقای سرمربی...

 

مسابقه مچ اندازی در زمین تمرین!

 

ملی پوشان فوتبال اسپانیا به یاد قهرمانی شش سال پیش شان در جام جهانی 2010 که در چنین روزی رقم خورد.

 

ماریا شاراپووا در شهر بارسلون

 

سلفی بیادماندنی رونالدو و هم تیمی هایش در یک روز باشکوه

 

بدون شرح...

 

پست ویژه فیگو به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشورش در یورو

 


محمد کاردان بازدید : 461 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، شب گذشته کریستیانو رونالدو توانست جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد و به اولین کاپیتان تاریخ پرتغال تبدیل شود که توانسته چنین جام ارزشمندی را بالای سر ببرد. چند هفته پیش، لئو مسی فرصت داشت تا جام قهرمانی کوپا آمه ریکا را بالای سر ببرد اما در این امر ناکام ماند تا اشک ریزان با فوتبال ملی خداحافظی کند. این دو اتفاق را که کنار هم بگذاریم، دلیل کنایه روزنامه های کاتالانی به رونالدو پس از قهرمانی پرتغال مشخص خواهد شد.

اسپورت و موندودپورتیوو، به مصدومیت رونالدو در دقیقه 25 و خروج او از بازی اشاره کرده اند و در تیتر یک خود مشخصا، قهرمانی پرتغال در غیاب رونالدو را بولد کرده اند.

رونالدو در این بازی ها 3 گل برای پرتغال به ثمر رساند که هر سه از اهمیت بالایی برخوردار بودند. دو گل او به مجارستان اگر نبودند، پرتغال شاید هرگز از دور گروهی صعود نمی کرد و گل او در نیمه نهایی به ولز، پرتغال را در مسیر درستی برای رسیدن به فینال قرار داد. رونالدو با کسب این قهرمانی و نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال حالا شانس اول تصاحب توپ طلای 2016 محسوب می شود.

 

تصاویر صفحه نخست روزنامه های موندو دیپورتیو و  اسپورت چاپ کاتالان:

روزنامه اسپورت

روزنامه اسپورت

محمد کاردان بازدید : 318 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، دیمیتری پایت در دقیقه 10 بازی روی کریستیانو رونالدو مرتکب خطای غیر عمد شد که موجب مصدومیت فوق ستاره پرتغالی ها شد.

ونالدو پس از این مصدومیت سعی کرد به بازی بازگردد، اما شدت مصدومیت او را از ادامه دیدار فینال محروم کرد.

 

همین موضوع باعث شد تا برخی از  ایرانی هایی که طرفدار رونالدو هستند به صفحه اینیستاگرام پایت هجوم بیاورند و مثل همیشه فحاشی کنند. همه می گوید این در فرهنگ ما ایرانی ها نیست، اما متاسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم  این عادت زشت  وارد فرهنگ ما شده  است.

 

مصدومیت رونالدو آن هم در فینالی که مدتها چشم انتظار او بود بسیار درد آور است، اما دلیل نمی شود که ایرانی خود را نخود هر آشی کنند و دست به چنین عمل زشت و پستی بزنند.

 

واقعا برای این افراد متاسفم هستیم که نام ایران و ایرانی را در همه جای دنیا بدنام کرده اند.

 

به دلیل استفاده از برخی الفاظ نامناسب از نمایش آنها معذوریم.

 

 

 

 

حمید حمدی بازدید : 285 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

هزاران نفر امروز به استقبال تیم ملی ولز رفتند. 

گرت بیل در این استقبال پر شکوه، مصاحبه‌ای را با خبر نگاران انجام داد. وی گفت: "این استقبال فوق العاده خاص است. از هواداران تشکر می کنیم. هیچوقت فکر نمی کردم تیم به اینجا برسد. چیزهای زیادی برای نشان دادن داریم. به یک سطح بی نظیر رسیده ایم. تیم جوانی هستیم و می توانیم بهتر شویم."

 

حمید بازدید : 387 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : کریس رونالدو به سمت گرت بیل رفت و با درآغوش گرفتن او، تلاش کرد ناراحتی هم تیمی باشگاهی اش را به دلیل شکست در نیمه نهایی یورو تسکین بدهد.


http://uupload.ir/files/q8he_fghfg.jpg

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 1,053
  • بازدید سال : 2,490
  • بازدید کلی : 613,289