loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 764 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (1)

 

 

 

 

 

 

 

کانون هواداران رئال مادرید تقدیم میکند بهترین و دقیق ترین تاریخچه باشگاه رئال مادرید                   باشگاه فوتبال رئال مادرید باشگاهی حرفه‌ای در جهان محسوب می شود که در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا واقع شده است . رئال مادرید موفق‌ترین و پرافتخارترین در اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفقترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. رئال با رکورد ۳۲ قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری، ۹ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۱ قهرمانی در جام باشگاههای اروپا، ۲ جام یوفا، ۱ سوپرکاپ اروپا و ۱ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان از بزرگان فوتبال جهان بشمار می رود.

 

 

کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.

رئال مادرید در تاریخ خود، حتی یک بار هم از لالیگا به دسته پایین تر سقوط نکرده و همیشه در این لیگ حضور داشتند. آن‌ها از دهه ۵۰ بود که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال اسپانیا و اروپا به همگان معرفی کردند. در دهه ۸۰ یکی از بهترین دوران‌های خود را سپری کردند و به تیم کرکس‌ها معروف بودند که موفق به کسب دو جام یوفا، ۵ قهرمانی متوالی لالیگا، ۱ قهرمانی جام اسپانیا و ۳ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا شدند.

ورزشگاه خانگی رئال مادرید ، سانتیاگو برنابئوست که گنجایش ۸۵٫۴۵۴ نفر می باشد. این ورزشگاه در مرکز شهر مادرید قرار دارد و از سال ۱۹۴۷، ورزشگاه اختصاصی این تیم نام گرفت. ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تاکنون ۴ بار و در سال‌های ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰، میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

رقیب اصلی رئال مادرید بارسلونا می باشد. و بازی معروف این دو تیم را الکلاسیکو می نامند . از نظر درآمد، رئال مادرید با ۴۷۰ میلیون یورو درآمد درسال ۲۰۱۱ در صدر تیم‌های باشگاهی دنیا قرار دارد و با ارزشی معادل ۹۵۰ میلیون یورو، تا سال ۲۰۰۸، دومین تیم پرارزش دنیا بود.

 

تاسیس باشگاه رئال مادریدشاه آلفونسو

گروهی از دانشجویان و دانشگاهیان، فوتبال را به شهر مادرید آوردند. تعدادی از این افراد در همان سالی که باشگاهی را با نام باشگاه فوتبال آسمان به وجود آوردند و صبح‌های دوشنبه به فوتبال می‌پرداختند. ۳ سال بعد و در سال ۱۹۰۰، این باشگاه به دو باشگاه مجزا تبدیل شد.

سپس دو سال بعد و در 6 مارس سال 1902 مجددا باشگاه نام خود را به باشگاه فوتبال رئل مادرید تغییر داد 3 سال بعد این تیم موفق شد اولین جام خود را با شکست تیم اتلتیک بیلبائو اسپانیا به دست آورد.

در سال 1920 باشگاه نام خود را باز هم تغیییر داد و این بار به رئال مادرید که این کار پس از اهدای عنوان رئال توسط شاه آلفانسو سیزدهم اتفاق افتاد.

رئالی ها اولین لیگ خود را در فصل 31-1932 کسب کردند و سال بعد نیز این عنوان را کسب کردندتا اولین تیمی باشند که این جام را دو سال پیاپی کسب می کنند.   

 

ادامه تاریخچه باشگاه رئال مادرید ( جمعه 25 تیر 1395)

 

محمد کاردان بازدید : 581 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، پس از قهرمانی کریستیانو رونالدو در رقابت هایی یورو 2016 فرانسه، سر الکس فرگوسن سرمربی سابق باشگاه منچستریونایتد در مورد فوق ستاره تیم رئال مادرید  به روزنامه بیلد گفت:

رونالدو برای فوتبال انگیزه ای باورنکردنی دارد. او برای هر جلسه تمرینش لحظه شماری میکند و همیشه میخواهد بهترین باشد و جام ببرد. کریستیانو علاقه خاصی به بازی های بزرگ دارد.

وی در مورد رونالدو گفت:

پیشرفت او باورنکردنی است و چیز هایی مانند قدرت بدنی و سرعت را دارد که در فوتبال امروز ارزشمند است.

 

محمد کاردان بازدید : 285 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید  , در این بخش اهمیت فعالیت ورزشکاران مطرح در شبکه های اجتماعی را گرد هم آورده است.

نانی به همراه جام قهرمانی...

 

حمایت کارکنان باشگاه بارسلونا از لیونل مسی با نشان دادن عدد 10

 

سلفی خاص ملو...

 

از تولید به مصرف...

 

تفریح جذاب تیو...

 

آقای سرمربی...

 

مسابقه مچ اندازی در زمین تمرین!

 

ملی پوشان فوتبال اسپانیا به یاد قهرمانی شش سال پیش شان در جام جهانی 2010 که در چنین روزی رقم خورد.

 

ماریا شاراپووا در شهر بارسلون

 

سلفی بیادماندنی رونالدو و هم تیمی هایش در یک روز باشکوه

 

بدون شرح...

 

پست ویژه فیگو به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشورش در یورو

 


حمید بازدید : 377 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد انتقالش به این تیم صحبت کرد.

وی در مورد شایعه خرید واران، مدافع فرانسوی رئال گفت:” از تیمی که دارم راضی هستم. در این مدت بازار نقل و انتقالات همین طور است. تا 31 آگوست شایعات زیادی مطرح می شوند و پس از آن شایعات در مورد نقل و  انقتالات زمستان آغاز خواهد شد.”

آنچلوتی در مورد توافق خود با بایرن مونیخ هم صحبت کرد:”پس از پنج دقیقه به توافق رسیدیم. در سال 2015 زمانی که کار من با رئال مادرید تمام شد می خواستم به بایرن بروم. حدس می زدم گواردیولا قراردادش را تمدید نمی کند و این پست آزاد می ماند.”

حمید بازدید : 376 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : سرمربی تیم پرتغال، ادر زننده گل پیروزی بخش آنان را برابر فرانسه در فینال یورو 2016، ستایش کرد.

سرمربی تیم پرتغال پس از آنکه فروافتادن کاپیتانشان کریستیانو رونالدو را در زمین دید، ناامیدی بازیکنان خود را پیش بینی کرد.

 

پرتغال در نودمین دقیقه از ضربه ژینیاک که به تیر دروازه برخورد کرد نجات پیدا کرد. ضمن اینکه پرتغال هم روی ضربه ایستگاهی رافائل گوئررو تیر دروازه فرانسه را به لرزه در آورد. اما بازیکن گره گشای پرتغال بازیکن تعویضی این تیم ادر بود. این بازیکن 28 ساله در لیل فرانسه بازی می کند و فرناندو سانتوس گفته هنگامی که او را عازم میدان می کرده در او کمبود اعتماد به نفسی ندیده است.

 

مربی تیم پرتغال گفته است:

وقتی رونالدو بیرون می رفت، با خودم فکر کردم همان لحظه ادر را به زمین بفرستم. اما در همان لحظه دریافتم که باید بازی را تغییر دهیم. به خاطر همین نانی را به میانه میدان انتقال دادم تا به بازی سرعت دهم.

  اما ما به کسی در خط حمله احتیاج داشتیم تا تمام کننده باشد. وقتی ادر می خواست وارد زمین شود، به من گفت: پیرمرد، می روم گل بزنم. و جوجه اردک زشت گل زد و تبدیل به قویی زیبا شد.

 

 

پرتغال در طول رقابت ها به بازی زشت و کثیف متهم شد. به خاطر بازی تدافعی و تساوی هایشان. آنها تنها یک بازی را در 90 دقیقه بردند و قهرمان یورو شدند.

 

سانتوس روی خطایی که پایت بر روی رونالدو انجام داد، اعتقاد داشت که مارک کلاتنبرگ باید به پایت کارت نشان می داده است. ضمن اینکه رونالدو علیرغم مصدومیت در وقت های تلف شده به کنار زمین آمد و هم تیمی هایش را تهییج می کرد.

 

سانتوس احساس می کند که روحیه ای تیمی، پرتغال را تغذیه می کرده است.

 

او ادامه داده است:

توصیف کردن احساسات بازیکنان سخت است. هیجان فوق العاده ای وجود دارد و باید روی استعداد دروازبان خود تاکید کنیم.

 

رونالدو توانایی بسیاری دارد. ما روحیه تیمی بی نظیری داشتیم. رونالدو هم روحیه ی عجیبی دارد. او دوبار سعی کرد به بازی کردن ادامه دهد اما نتوانست.

 

او هم در رختکن بود و هم روی نیمکت. وجود او برای ما بسیار ارزش داشت و طریقه انگیزه دادن او و کنار زمین آمدنش مثال زدنی بود. او باور داشت. همانند خودم. ما شبی رویایی داشتیم.

حمید بازدید : 350 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، تیری هانری از عملکرد آنتوان گریزمان در یورو 2016 تمجید کرد و وی را لایق مقایسه با زیدان و پلاتینی دانست.

وی گفت : در حال حاضر گریزمان لایق مقایسه با فوق ستاره هایی چون میشل پلاتینی و زیدان است. چیزی نمانده او فرانسه را به قهرمانی برساند. همه چیز به خودش بستگی دارد. او می تواند جام را روز یکشنبه بلند کند. ما دوباره یک ستاره داریم که می تواند به ما کمک کند جام ببریم. چرا که نه؟ اگر ما قهرمان شویم یکی از دلایل عمده آن، گل های گریزمان است.

حمید بازدید : 273 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هوادران رئال مادرید : زین الدین زیدان و دیدیه دشان، سرمربی های رئال و تیم مل فرانسه به علت تمایل رئال مادرید به خرید انگولو کانته با همدیگر به مشکل خورده اند.

در حقیقت رابطه این دو پس از دعوت نشدن بنزما تا یورو تا حدی شکراب شده بود اما مذاکره رئال با کانته در حین یورو شرایط را کاملا خراب کرد چرا که دشان اعتقاد دارد که تمایل رئال باعث پرت شدن حواس بازیکن لستر شده است موضوعی که در میانه حساسیت یورو اصلا به مذاق مربی فرانسوی خوش نیامده است.

حمید حمدی بازدید : 295 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

فرناندو سانتوس معتقد است کریستیانو رونالدو می تواند بیشتر از آن چه که تصورش را میکنیم بازی کند؛ او از لحاظ فیزیکی، بسیار عالی است و این احتمال را می دهد که می تواند بیشتر از 10 سال دیگر بازی کند. کریس از دورانی که فوتبال حرفه‌ای را شروع کرده است، این اولین باری هست که در فینال با تیم ملی پرتغال حضور پیدا میکند و دوست ندارد بعد از سال ها، دوباره این جام را از دست دهد. ستاره 31 ساله رئال مادرید، تمام تلاش را برای پیروز شدن در فینال روز یکشنبه میکند و ما این تلاش هایش را در تمرینات دیده ایم.

حمید بازدید : 787 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هوادارن رئال مادرید : دیدیه دشان، سرمربی پرتغال در مورد بحث توپ طلا گفت :” رونالدو هشت سال است که با باشگاه و تیم ملی در بالاترین سطح است. اگر گریزمن بتواند بخشی از کاندیداها باشد نشانه خوبی است چرا که مفهومش این است که در فینال خوب کار کرده است. آنتواین بازیکن باکیفیت و فرصت طلبی است که حضورش برای تیم خیلی مهم است اما خودخواه نیست بلکه به نیازهای تیم اهمیت می دهد. برای او تیم خیلی مهم است.”

وی افزود:”هنوز هیچ کس فرمولی برای مهار رونالدو پیدا نکرده است. بازیکن با کیفیتی است. قوای بدنی او باعث شده که عضلاتش  شش تکه باشند. باید تاثیرش را کم کنیم. از زمان آخرین بازیمان مقابل آنها اتفاقات زیادی افتاده اما بازی فردا مهم است.”

حمید بازدید : 270 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئتل مادرید ، لوکاس وزکز احتمال دارد در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا فیکس باشد.

در واقع ممکن است زیدان در بازی مقابل سویا به گرت یا رونالدو استراحت دهد و وازکز فیکس شود.

حمید بازدید : 241 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : بیسنته لیزارازو، مدافع فرانسوی سابق بایرن مونیخ، معتقد است که شخصیت زین الدین زیدان پس از هدایت رئال مادرید تغییر کرده است.

لیزارازو گفت:" زیدان به عنوان یک بازیکن بسیار خجالتی بود اما از زمانی که سرمربی شده روحیات تهاجمی بیشتری پیدا کرده است. این تغییر فوق العاده است و نشان می دهد که زیدان می تواند خودش را در شرایط گوناگون تطبیق دهد. بسیار خوشحال شدم که دیدم او توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. این مسئله از لحاظ احساسی فوق العاده بود. او کاملا آماده سرمربی گری بود و تمام این مدت برای آن برنامه داشت."

 

 

 

زیدان در نخستین فصل حضور خود به عنوان سرمربی موفق شد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

حمید بازدید : 284 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : کارلو آنچلوتی در ستون خود در تلگراف به نقش رونالدو در پنالتی زدن موتینیو مقابل لهستان واکنش نشان داد.

امشب پرتغال و ولز در نیمه نهایی یورو 2016 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به نوعی دوئل بین گرت بیل و رونالدو است. سرمربی فعلی بایرن در زمان حضورش در رئال هر دو ستاره را در اختیار داشت. پس از جدایی آنچلوتی، همکاری بیل و رونالدو به اوج رسید و رقابت‌ آنها جذاب شد. حال این دو باید به مصاف یکدیگر بروند و آنچلوتی نظرات جالبی راجع به این تقابل دارد.

او گفت:" با دیدن بیل و رونالدو پس از هر بازی می توان حس کرد که چقدر دویده اند و تا چه اندازه توانشان را در زمین گذاشته اند. همه ی بازیکنان بزرگ رقابت طلب هستند. زمان آن می‌رسد که راجع به آنها هم صحبت کنیم. بنابراین وقتی به چنین مقطع مهمی از یک تورنمنت می رسید، می توان تصور کرد که این بازی برای این دو چه اهمیتی دارد.

گرت همیشه به من می‌گفت که یورو 2016 برای ولزی ها خیلی رقابت بزرگی خواهد بود. او می‌گفت که اگر صعود کنیم کسی چه می‌داند چه اتفاقی می‌افتد. فکر می کنم تقابل این دو بازیکن در بازی امشب فوق العاده جذاب باشد."


کارلتو درباره شرایط رونالدو و تحریک موتینیو از سوی او برای پنالتی زدن مقابل لهستان گفت:" من ضربات پنالتی بازی پرتغال و لهستان را دیدم. پس ازضربه رونالدو و گلزنی اش می‌توان روحیه بسیار بالای او در این هفته ها را به خوبی لمس کرد.

کریستیانو همیشه با اطمینان پشت پنالتی قرار می گیرد اما نه کریس و نه هیچکس نمی تواند بازیکنی را مجبور به پنالتی زدن کند اما می توان اقدام به تهییج او کرد. اگر بازیکنی دوست نداشته باشد پنالتی بزند، نمی توان او را به این کار مجبور کرد. موتینیو می خواست پنالتی بزند و رونالدو فقط به او انگیزه بیشتر داد."

 

 

حمید بازدید : 272 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : ژابی آلونسو مصاحبه مفصلی در مورد مربی آینده خود انجام داده است.

او در این مصاحبه گفت : کارلو آنجلوتی مربی بزرگی است و در تیم های بزرگی همچون چلسیء رئال مادرید و... کار کرده است و به موفقیت های زیادی رسیده است و این نشان دهنده بزرگی اوست.

او همچنین ادامه داد : من در رئال با او کار کرده ام و به خوبی او را می شناسم و مشتاق کار دوباره با او هستم.

حمید بازدید : 366 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

زیدان تمایلی برای فروش واران به بایرن مونیخ ندارد، اما آنها قصد دارند برای تقویت خط دفاعی خود مدافع فرانسوی دیگری را به خدکت بگیرند.

باشگاه رئال مادرید قصد دارد لورن کوشیلنی را در تابستان امسال جایگزین رافائل واران کند.

 

واران یکی از گزینه های بایرن مونیخ است و احتمال دارد این بازیکن فرانسوی بار دیگر با مربی خود یعنی آنچلوتی کار کند، هر چند زین الدین زیدان تمایلی برای فروش واران ندارد.

 

اما با این حال باشگاه رئال برای جانشینی وی به دنبال مدافع فرانسوی آرسنال است.

حمید بازدید : 298 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، کروس هافبک آلمانی رئال به تمجید از زیدان پرداخت.

وی گفت : عملکرد زیدان در این فصل بی نظیر بود چون در اولین فصل حضورش مهم ترین جام رو برد.

تونی در ادامه افزود : اوندسیما دومین قهرمانی من در چمپیونزلیگ بود و باعث افتخارم است که اولین آلمانی ای هستم که با دو تیم چمپیونزلیگ برده است.

حمید بازدید : 296 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از باشگاه خود تقاضای جدی کرده تا برای خرید ماکله‌له دوم زمان را از دست ندهند.

زین الدین زیدان در نامه‌ای خطاب به فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به او اعلام کرده که دیگر هیچ بازیکن خاصی را نمی خواهد و از تیم فعلی خود راضی است اما یک بازیکن را لازم دارد و از باشگاه خواسته هر طور شده او را به خدمت بگیرد.

ان‌گولو کانته، ستاره 25 ساله لستر سیتی در ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه خوش درخشیده و زیدان بر این باور است که این جوان آینده بسیار درخشانی خواهد داشت.

زیدان در نامه خود نوشته است:


وقت آن رسیده که بالاخره جای خالی ماکله‌له را پر کنید و من کانته را به شما پیشنهاد می کنم، اگر بتوانم از اختیارات خود استفاده کنم باید بگویم که این تا مرز یک دستور جدی است و بدون او باید راه حل دیگری برای تیم پیدا کنم.


ساعتی پس از دریافت نامه زیدان، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید دستور اکید برای بررسی نحوه خرید کانته را صادر کرده است.

حمید بازدید : 320 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از الچرینگیتو , هازارد هم چنان زیر نظر رئال است.

در واقع سران رئال او را در یورو زیر نظر دارند و زیدان هم به جذب این بازیکن بلژیکی علاقه مند است اما کار آسانی برای جذب او ندارند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 1,130
  • بازدید سال : 2,567
  • بازدید کلی : 613,366