loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 374 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید , خسه رودریگز بازیکن 23 ساله تیم فوتبال رئال مادرید اظهار داشت:

از شنیدن خبرهایی درباره علت ماندن یا نماندنم در رئال مادرید شگفت زده شده ام تصمیم گیری من برای ماندن یا نمادن در رئال مادرید ربطی به شرایط موراتا ندارد. موراتا دوست صمیمی من است واگر بخواهد و بشود دوست دارد در رئال مادرید بازی کند من دخالتی در سیاست های مالی و تاکتیکی تیم ندارم اما دوست دارم او در مادرید بماند.

 

 

وی ادامه داد:

برای فسخ قرارداد خود با رئال مادرید از سوی باشگاه اختیار کامل دارد و از احترامی که باشگاه به بازیکنانش در این زمینه میگذارد بسیار ممنونم. این کار باشگاه بسیار با ارزش است و به بازیکنانش این حق را میدهد تا آزادانه تصمیم بگیرم. اولویت من با رئال مادرید است و احتمال جدایی از مادرید برای من بسیار کم است.

 

 

برچسب ها خسه , رئال , موراتا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 1,147
  • بازدید سال : 2,584
  • بازدید کلی : 613,383