loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 716 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید , ادر بازیکنی بود که در فینال یورو 2016 به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و در دقیقه 109 بازی با شوتی عالی توانست دروازه فرانسوی ها را باز کند و پایه گذاراولین قهرمانی بزرگ تیم ملی کشورش بشود و تاریخ سازی کند. اکنون اما ادر برای دومین بار در هفته های اخیر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از Mirror، ادر 28 ساله در مصاحبه ای جدید فاش کرده است که 16 سال قبل، پدرش به دلیل کشته شدن مادرش، دستگیر و به زندان افتاد و اکنون آخرین روزهای زندانش را سپری می کند. او در جواب به سوالی درباره پدر و مادرش گفت:                                                           پدرم به خاطر قتل مادرم در زندان است. او در سن 12 سالگی من مرتکب این قتل شد.مادرم از دنیا رفت و پدرم به زندان؛ فکر میکنم آن به 16 سال حضور در زندان محکوم شد.

این فوروارد پرتغالی فصل قبل را در سوانزی سیتی آغاز کرد، اما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لیل فرانسه قرض داده شد و پس از پایان فصل، قراردادش با لیل را دائمی کرد. ادر در ادامه صحبت هایش عنوان کرده است که از 2 سالگی به همراه مادرش به پرتغال آمد تا با پدرش زندگی کنند. او همچنین در 8 سالگی از خانواده اش جدا شد تا به یک مدرسه شبانه روزی برود. ادر در سال 2015 در مصاحبه ای با وبسایت باشگاه سوانزی با شوخی گفته بود که خودش را "آقای جهانی" می داند، زیرا از زمینه های متفاوت فرهنگی می آید. او در این مصاحبه جدید درباره لقبی که به خود داده است، اظهار داشت:

من به همراه مادرم به پرتغال آمدم. پدرم هم در این کشور زندگی میکرد، روزی پدرم به خانه مادرم آمد و من را با خودش برد تا من برای مدتی با پدرم زندگی کنم و پس از آن به مدرسه شبانه روزی رفتم.

 

 

محمد کاردان بازدید : 537 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید فیلیپ لام مدافع راست باشگاه بایرن مونیخ و کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان، قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو 2016 را با نگارش نامه ای بلند تبریک گفت. دل نوشته های یار کم حاشیه ژرمن ها را به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و نقل از سایت گل می خوانید:

فوتبال دوستان عزیز

اینک سه روز از پایان یورو 2016 می گذرد. از جنبه شخصی، این نخستین بار از سال 2002 بود که قادر بودم به عنوان یک طرفدار بیننده یک تورنمنت معتبر باشم بدین معنی که خیلی راحت باشم و کشورم آلمان را تشویق کنم؛ به جای این که فشار بازی ملی رویم باشد.

حس کناره گیری، حس گوشه نشینی برای باری دیگر، مرا رو به روی حقیقی پیش و پا افتاده ولی اساسی نشاند. فوتبال یک بازی است. و همان طور که سپ هربرگر(سرمربی تیم ملی آلمان غربی در جام جهانی 1954 که فاتح این رقابت ها نیز شد) گفته، "مردم به تماشای مسابقات فوتبال می روند چرا که از پایانش خبری ندارند."

این غیرقابل پیش بینی بودن است که باعث جذابیت فوتبال می شود و هر بازی را، همانند تجربه ای جدید جلوه می دهد. به علاوه، جام ملت های اروپا و جام جهانی امروزه به رخدادی بزرگ و همگانی مبدل شده است. شما با دوستان تان ملاقات می کنید، در خانه می مانید، در کافه یا کافه تریا به خوردن و آشامیدن می پردازید و کنار هم دیگر به تماشای مسابقات می نشینید.

این امر می تواند با پوشیدن پیراهن، به اهتزاز در آوردن پرچم، سرود خواندن و شرط بندی روی بازی ها همراه باشد و هر کسی به نحوی با تیمش ارتباط برقرار می کند. روی تیم تان سرمایه گذاری می کنید، مقدمات را فراهم نموده و روی (برد) تیم تان شرط می بندید. این کار باعث بالا رفتن شور و شوق در میان شما شده و لذتی عمیق تر یا سرشکستگی ای تلخ تر را تجربه خواهید نمود. کلیه آن ها مصداق بارز تجربه هستند. بنابراین برد و باخت سر می رسد- چه در قالب یک گروه یا فردی.

پس تجربه کردن این گونه از هویت یابی همراه با تیم، پس از سال ها زندگی با آن، یک عشق راستین است. این ها مرا یاد دوران حضورم در تیم های پایه می اندازد. زمانی که به باشگاه می روید تا آنچه را در تلویزیون می بینید، از نزدیک رویت کنید، همیشه بازی آخرتان را در ذهن تان مرور می کنید.

زیبایی برخی مسابقات و برخی تورنمنت ها، حواشی جالب شان است. خیلی اوقات، بازده نامشخص است. شما چیزی را می بینید که بازیکنان می بینند. شما راهکار های خودتان را در ذهن خود مرور می کنید. سپس شما به نمایش آن ها می نگرید. این گونه شما در طول 90 دقیقه درگیر (بازی) شده و کاملا مجذوب آنچه می بینید، می شوید.

در یورو، کشورهایی همچون ولز، ایرلند شمالی و ایسلند مرا هیجان زده کردند و به وجد آوردند. نه به خاطر این که فوتبالی فوق العاده ارائه می دهند بلکه بابت بازی شجاعانه و متحدی که برابر تیم های مدعی تر ارائه می دادند. آن ها با وجود مواجهه با رقبایی قدرتمند، فلسفه فوتبالی متعلق به خود را در زمین پیاده می کردند. آن ها برابر حریفانی با قدمت بسیار بیشتر و دارای زیر ساخت شکیل تر، روی پای خود ایستادند.

تماشای این چیزها خیلی جالب بود. فوتبال به این گونه تعصب نیاز دارد. روح موجود در این گونه تیم های کوچک تر، بر برخی از تیم های بزرگ تر می چربد. البته که بخت و اقبال نیز نقش دارد. ایسلند برابر انگلستان کمی خوش شانس بود ولی آن ها شایسته پیروزی بودند. ماجرایی به همین سان بر بازی فرانسه و آلمان حکم فرما بود. فوتبال غیر قابل پیش بینی است. این یک بازی است. شانس نیز همواره یک فاکتور است. و این امری مثبت است چون هرگز نمی توان درباره حتی یک بازی از تورنمنت، نتیجه ای قطعی را از پیش، محتمل دانست. 

قهرمان خوش اقبال سال 2016 پرتغال بود و حالا جام ملت های اروپا ازان تیمی است که مدت هاست فوتبالیست های بزرگی را پرورش داده. اگرچه آن استعداد های جوان صرفا با شانس و ناگهانی با همدیگر به نوک فوتبال ملی نرسیدند. آن ها از استعداد، سخت کوشی و نظم شان، رویایشان را دریافتند؛ همان طور که رناتو سانچز در این راه نقشی شگرف داشت.

البته برخی بازیکنان نامدار هم گهگاه نمایش های پر فراز و نشیب و دور از انتظار ارائه دادند. سخت کوش ترین تیم برنده نمی شود بلکه خوش شانس ترین تیم به این مهم دست می یابد. و من این را دوست دارم.

این امر موفقیت را حتی بیشتر هم گران بها ساخته و لحظه پیروزی را وصف ناپذیر تر. به من ایمان داشته باشید، من می دانم. من این امر را پس از بالا بردم جام جهانی 2014 دریافتم. در آن مقطع، آن همه تلاش تان و راهی که پیمودید مهم نیست بلکه لذت بردن از آن لحظات و خوش اقبالی است.

بنابراین، مایلم تبریک از صمیم قلبم را به قهرمان یورو 2016، پرتغال تقدیم کنم.

فیلیپ

حمید بازدید : 264 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : این بازیکن فرانسوی مورد علاقه چند باشگاه بزرگ اروپاییست.

رئال مادرید در این تابستان هنوز هیچ بازیکن جیدی به خدمت گرفته است و به نظر می رسد زین الدین زیدان قصد ندارد تغییر زیادی در تیمش بدهد. با این حال AS گزارش می دهد کانته یکی از بازیکنانیست که زیدان دوست دارد او را به رئال مادرید اضافه کند تا در کنار کاسمیرو خیالش از بابت هافبک دفاعی راحت باشد.

حمید بازدید : 347 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش Goal، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید بایرن مونیخ که به تازگی تمرینات خود را در کنار این تیم آغاز کرده است، مصاحبه ای با نشریه Bild آلمان انجام داده است و در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال به گفتگو پرداخته است. او در ابتدای صحبت هایش در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید چنین گفته است:

من واقعا نگرش حرفه ای رونالدو را دوست دارم. اغلب خبرنگاران از من می پرسند که کار کردن با بازیکنانی نظیر رونالدو و ایبرا دشوار نیست و من به آن ها می گویم که اصلا اینطور نیست چرا که لازم نیست شما همه چیز را به این ها بگویید و خودشان با نظم و قانون رفتار می کنند.

وی در ادامه در مورد احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید اضافه کرد:

هر چیزی در فوتبال می تواند اتفاق بیفتد ولی خیلی سخت است که رونالدو را در یک تیم دیگر ببینید. این قضیه برای بعضی بازیکنان دیگر نظیر مسی و لام و مولر و مالدینی نیز وجود دارد، کسانی که کل دوران فوتبالشان را در یک تیم بوده اند و به راحتی آن را ترک نمی کنند. آن ها به باشگاهی که در آن بازی می کنند خیلی اهمیت می دهند.

سرمربی اف سی هالیوود در ادامه در مورد انتخاب بهترین بازیکن جهان از بین رونالدو و مسی چنین گفت:

من واقعا نمی دانم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست یا نه چون مسی هم به همان اندازه خوب است. رقابتی که آن ها داشته اند باعث شده تا در 6-7 سال گذشته توپ طلا به آن ها تعلق بگیرد. به نظر من این رقابت برای آن ها باعث شده است تا بهترین عملکرد ها را داشته باشند.

محمد کاردان بازدید : 283 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید  , در این بخش اهمیت فعالیت ورزشکاران مطرح در شبکه های اجتماعی را گرد هم آورده است.

نانی به همراه جام قهرمانی...

 

حمایت کارکنان باشگاه بارسلونا از لیونل مسی با نشان دادن عدد 10

 

سلفی خاص ملو...

 

از تولید به مصرف...

 

تفریح جذاب تیو...

 

آقای سرمربی...

 

مسابقه مچ اندازی در زمین تمرین!

 

ملی پوشان فوتبال اسپانیا به یاد قهرمانی شش سال پیش شان در جام جهانی 2010 که در چنین روزی رقم خورد.

 

ماریا شاراپووا در شهر بارسلون

 

سلفی بیادماندنی رونالدو و هم تیمی هایش در یک روز باشکوه

 

بدون شرح...

 

پست ویژه فیگو به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشورش در یورو

 


حمید بازدید : 397 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : مهاجم تیم ملی فرانسه به عنوان بهترین بازیکن یورو 2016 انتخاب شد.

پس از قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو 2016؛ امروز آنتوان گریزمان از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن  این تورنمنت انتخاب شد.  گریزمان که با شش گل زده جایزه کفش طلای یوفا را نیزاز آن خود کرد، امروز به طور  رسمی به عنوان بهترین بازیکن یورو 2016 انتخاب شد.

حمید بازدید : 373 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد انتقالش به این تیم صحبت کرد.

وی در مورد شایعه خرید واران، مدافع فرانسوی رئال گفت:” از تیمی که دارم راضی هستم. در این مدت بازار نقل و انتقالات همین طور است. تا 31 آگوست شایعات زیادی مطرح می شوند و پس از آن شایعات در مورد نقل و  انقتالات زمستان آغاز خواهد شد.”

آنچلوتی در مورد توافق خود با بایرن مونیخ هم صحبت کرد:”پس از پنج دقیقه به توافق رسیدیم. در سال 2015 زمانی که کار من با رئال مادرید تمام شد می خواستم به بایرن بروم. حدس می زدم گواردیولا قراردادش را تمدید نمی کند و این پست آزاد می ماند.”

حمید بازدید : 298 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : رئیس فدراسیون فوتبال آلمان قهرمانی پرتغال در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در کشور فرانسه را تبریک گفت.

شب گذشته هنوز دقایقی از پیروزی یک بر صفر پرتغال مقابل فرانسه در ورزشگاه استاد دو فرانس در فینال یورو 2016 نگذشته بود که راینهارد گریندل به نمایندگی‌ از آلمان‌ها این موفقیت را به پرتغالی ها تبریک گفت.

وی اظهارداشت:

تبریک‌‌های صمیمانه به پرتغال، قهرمان جدید فوتبال اروپا. این تیم در بازی فینال عزم بالایی از خود نشان داد و در پایان با اقبال صاحب جام شد.

گریندل همچنین با فرانسه، میزبان جام اظهار همدردی کرد و بابت میزبانی تشکر کرد.

حمید بازدید : 315 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،کهکشانی ها به دلایل اقتصادی نمی توانند یوونتوس را برای خرید پل پوگبا راضی کنند.

به گزارش اسکای اسپرتس، با کناره گیری رئال مادرید از به خدمت گرفتن پل پوگبا، حالا منچستر یونایتد، تنها باشگاهی است که می تواند برای وی به یوونتوس پیشنهاد دهد.

حمید بازدید : 292 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، او که فصل پیش در بازی های تیم های پایه رئال مادرید نمایشی خیلی خوبی داشت مورد توجه چند باشگاه بزرگ همانند چلسی نیز قرار گرفت ولی از مادریدی ها جدا نشد. اما این فصل شرایط کمی فرق کرده است و آلوارو مورتا به مادرید برگشته است و شنیده هایی در مورد ادامه حضور او در مادرید به گوش می رسد و همین شانس مایورال برای بازی در تیم اصلی بسیار کم می کند. از همین رو گزارش شده است که باشگاه وولفسبورگ علاقه مند به جذب قرضی این بازیکن است و مادرید هم بدش نمی آید او را برای کسب تجربه بیشتر به بوندسلیگا بفرستد.

حمید بازدید : 468 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،اکیپ فرانسه گریزمن را هم ردیف رونالدو در کسب توپ طلا می داند.

مسلما خودشان هم می دانند گریزمن در سط رونالدو نیست و این اخبار برای روحیه دادن به گریزمن است.

حمید بازدید : 314 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، پوگبا مورد توجه منچستریونایتد است.

تلگراف نوشته است، اگرچه مورینیو سخت به دنبال جذب پوگبا است و باشگاه منچستریونایتد حاضر است برای بازگرداندن این بازیکن به الدترافورد، حتی تا ۱۰۰ میلیون پوند هم هزینه کند، اما یونایتد برای این انتقال بازه زمانی مشخص کرده است و حاضر نیست تا پایان پنجره تابستانی نقل و انتقالات برای جذب پوگبا صبر کند.

یونایتد و مورینیو می خواهند وضعیت پرونده انتقال پوگبا هر چه سریعتر مشخص شود. آنها قصد دارند تا پیش از بازی جام خیریه در هفتم آگوست، وضعیت پوگبا مشخص شده باشد. به همین منظور، بعد از پایان یورو، رایولا پیشنهاد هنگفت یونایتد را به سران یوونتوس ارائه خواهد کرد.

رئال نیز اگرچه مایل است پوگبا را به برنابئو بیاورد ولی فعلاً حاضر نیست با یونایتد بر سر این بازیکن رقابت کند.

از طرفی اکیپ هم مدعی شده است که پوگبا به خانواده اش اعلام کرده علاقمند است تا به یونایتد بازگردد

حمید بازدید : 292 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،به نقل از دون بالون ویتو بازیکن جوان اتلتیکو زیر نظر سران رئال است.

ویتو در پست مهاجم و وینگر بازی می کند و بارسا دیگر مشتری اوست.

حمید بازدید : 293 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ،به نقل از سان انگلیس ریکاردو رودریگز مدافع چپ وولفسبورگ زیر نظر سران رئال است.

این مدافع 25 ساله بارها به رئال لینک شده است و حالا باید دید رئال برای خرید او اقدام می کند یا خیر.

حمید بازدید : 299 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هوادارن رئال مادرید ,کاپیتان یووه معتقد است هم تیمی اش هنوز برای آینده تصمیم نگرفته است.

بوفون گفت : پوگبا کاملا آرام است و فعلا به فینال یورو می اندیشد و بعد از یورو آینده اش مشخص می شود.


حمید بازدید : 299 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هوادارن رئال مادرید , مطبوعات پرتغال مدعی شدند که اسپورتینگ لیسبون خواهان جذب لوکاس سیلوا هستند

سران رئال بر سر این که او را قرض یا دائمی بذهند مانده اند.

حمید بازدید : 328 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، ماتوئیدی هموطنش را لایق توپ طلا می داند.

وی گفت : عملکرد گریزمن در این فصل فوق العاده بوده است و در یورو هم درخشیده است و به نظرم او باید برنده توپ طلا شود و من او را انتخاب میکنم.

حمید حمدی بازدید : 283 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

هزاران نفر امروز به استقبال تیم ملی ولز رفتند. 

گرت بیل در این استقبال پر شکوه، مصاحبه‌ای را با خبر نگاران انجام داد. وی گفت: "این استقبال فوق العاده خاص است. از هواداران تشکر می کنیم. هیچوقت فکر نمی کردم تیم به اینجا برسد. چیزهای زیادی برای نشان دادن داریم. به یک سطح بی نظیر رسیده ایم. تیم جوانی هستیم و می توانیم بهتر شویم."

 

حمید بازدید : 322 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، سران رئال و رم باهم دیدار خواهند کرد.

موضوع این دیدار ناچو خواهد بود و احتمالا وی با قراردادی قرضی راهی رم می شود

ناچو تا ۲۰۲۰ با رئال قرارداد دارد

حمید بازدید : 259 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : روز گذشته به نقل از گای رو، مربی باتجربه فرانسوی خبری در رسانه های اروپایی منتشر شد مبنی بر احتمال صغر سنی پدیده جدید فوتبال پرتغال، رناتو سانچز.

سانچز که پیش از آغاز رقابت های یورو 2016 به بایرن مونیخ پیوست، به عنوان بازیکنی زیر 19 سال معرفی شده اما گای رو معتقد است که این ادعا صحبت ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" او گفته که 18 ساله است اما فکر می کنم او باید سن بیشتری داشته باشد. تاریخ تولد او به اشتباه ثبت شده است. می توانم به شما اطمینان بدهم که او 23 یا 24 ساله است."

فرناندو سانتوس، مربی پرتغال در واکنش به این موضوع گفت:" رناتو را همه می شناسند، او مانند من، هم در پرتغال به دنیا آمده و هم اسمش در زمان تولد ثبت شده است. او یک 18 ساله است و من هم یک 61 ساله. این صحبت ها به مانند یک جوک است."

 

حمید بازدید : 286 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : رابسون کانو، زننده گل دوم ولز مقابل بلژیک در تمجید از گرت بیل گفت :” بهترین بازیکن دنیا را داریم. در حال حاضر بیل بهتر از رونالد وو مسی است. گرت در مسیر درستی قرار گرفته است. اتفاق خاصی  نیست که مقابل تیم رونالدو بازی کنی چرا که من در کنار بیل، بهترین بازیکن دنیا بازی می کنم.”

رابسون کانو در مورد په په گفت :” مدافع بزرگی است. عالی کار کرده است اما پرتغال یک تیم منسجم است نه تلفیقی از نفرات.”

حمید بازدید : 270 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

خبرگزاری باشگاه رئال مادرید : ژابی آلونسو مصاحبه مفصلی در مورد مربی آینده خود انجام داده است.

او در این مصاحبه گفت : کارلو آنجلوتی مربی بزرگی است و در تیم های بزرگی همچون چلسیء رئال مادرید و... کار کرده است و به موفقیت های زیادی رسیده است و این نشان دهنده بزرگی اوست.

او همچنین ادامه داد : من در رئال با او کار کرده ام و به خوبی او را می شناسم و مشتاق کار دوباره با او هستم.

حمید بازدید : 430 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از اوکدیاریو ،پوگبا هافبک یووه در حال یادگیری زبان اسپانیایی ست.

در واقع این احتمال وجود دارد که او برای اینکه فصل آینده در لالیگا توپ بزند اسپانیایی یاذ می گیرد.

باید دید سرانجام این بازیکن فرانسوی چه خواهد شد.

حمید بازدید : 279 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

وینگر سابق منچستر یونایتد، که یک فصل در ترکیه حضور داشت، پس از پایان یورو 2016 به اسپانیا خواهد رفت.

عزیز ییلدیریم مدیر باشگاه فنرباحچه ترکیه می گوید بازیکن نانی فصل بعد در والنسیا بازی خواهد کرد.

به نقل از سایت Goal والنسیا هنوز این قرارداد را تایید نکرده اما به نظر می رسد در آستانه دیدار پرتغال با لهستان در یک مرحله چهارم نهایی یورو 2016، پرداخت مبلغ هشت و نیم میلیون یورو برای انتقال نانی به مستایا در نظر گرفته شده است.

نانی بیست و نه ساله فصل قبل در بیست و هشت مسابقه برای قناری ها به میدان رفت که حاصل آن هشت گل و دوازده پاس گل بود. فنرباحچه در این فصل بعد از بشیکتاش، به نایب قهرمانی سوپرلیگ ترکیه دست پیدا کرد.

حمید بازدید : 292 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از له پاریسین ، بایرن مونیخ مشتری واران شده است.

در حقیقت کارلتو سرمربی جدید بایرن شاگرد سابقش را در بایرن می خواهد اما زیدان به او اجازه خروج نخواهد داد.

حمید بازدید : 319 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از دیلی استار ، ایسکو زیر تظر دو باشگاه انگلیسی است.

سیتی و آرسنال برای خرید او با رئال مذاکره خواهند کرد اما کار سختی دارند چون به نظر می رسد زیدان او را می خواهد و اجازه جدایی نمی دهد.

حمید بازدید : 291 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از ال چرینگیتو , خامس هافبک کلمبیایی رئال مادرید خانه اش در شهر مادرید برای اجاره گذاشته است و حتی قیمتش را پایین آورده است.

زمزمه های مبنی بر انتقال او به یونایتد به گوش می رسد.

حمید بازدید : 322 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از مارکا ,ستاره جوان و آینده دار پالمیراس مدنظر رئال و بارساست.

گابریل خسوس که قراردادش با پالمیراس تا سال 2019 با پالمیراس اعتبار دارد مبلغ فسخ قراردادش 30 میلیون یوروست.

بارسا به شدت خواهان اوست و از طرفی رئال هم او را زیر نظر دارد.

بایرن , یونایتد و پاریسن ژرمن مشتریان دیگر او هستند.

حمید بازدید : 648 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از موندو دپورتیوو , زیدان علاقه زیادی به جذب هازارد ستاره خط هافبک بلژیک و چلسی دارد.

زیدان می خواهد او را متعاقد کند که در این تابستان به برنابئو برود و لباس رئال مادرید رو به تن کند.

جذب او آسان نخواهد بود چون کونته سرمربی جدید چلسی روی او برای فصل بعد حساب باز کرده است.

حمید بازدید : 342 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ,هافبک سابق یووه درباره آینده پوگبا صحبت کرد.

مائورو کامورانزی گفت : من پوگبا را برای رئال مادرید مناسب تر می بینم، زیرا مادرید ستاره های پر نام و نشان را جذب می کند و سپس آن ها را با شیوه بازی خود وفق می دهد. رئال مادرید بازیکنان برجسته را به خدمت می گیرد، بازیکنانی که به تنهایی می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. بارسلونا ساختار خودش را دارد و آن ها به دنبال بازیکنان خاص خودشان هستند تا آن ها را وارد سیستم مطلوب خود کنند. آن ها به دنبال بازیکنان پر نام و نشان نیستند و تفاوت در همین جاست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 1,463
  • بازدید کلی : 612,262