loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
حمید بازدید : 348 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش Goal، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید بایرن مونیخ که به تازگی تمرینات خود را در کنار این تیم آغاز کرده است، مصاحبه ای با نشریه Bild آلمان انجام داده است و در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال به گفتگو پرداخته است. او در ابتدای صحبت هایش در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید چنین گفته است:

من واقعا نگرش حرفه ای رونالدو را دوست دارم. اغلب خبرنگاران از من می پرسند که کار کردن با بازیکنانی نظیر رونالدو و ایبرا دشوار نیست و من به آن ها می گویم که اصلا اینطور نیست چرا که لازم نیست شما همه چیز را به این ها بگویید و خودشان با نظم و قانون رفتار می کنند.

وی در ادامه در مورد احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید اضافه کرد:

هر چیزی در فوتبال می تواند اتفاق بیفتد ولی خیلی سخت است که رونالدو را در یک تیم دیگر ببینید. این قضیه برای بعضی بازیکنان دیگر نظیر مسی و لام و مولر و مالدینی نیز وجود دارد، کسانی که کل دوران فوتبالشان را در یک تیم بوده اند و به راحتی آن را ترک نمی کنند. آن ها به باشگاهی که در آن بازی می کنند خیلی اهمیت می دهند.

سرمربی اف سی هالیوود در ادامه در مورد انتخاب بهترین بازیکن جهان از بین رونالدو و مسی چنین گفت:

من واقعا نمی دانم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست یا نه چون مسی هم به همان اندازه خوب است. رقابتی که آن ها داشته اند باعث شده تا در 6-7 سال گذشته توپ طلا به آن ها تعلق بگیرد. به نظر من این رقابت برای آن ها باعث شده است تا بهترین عملکرد ها را داشته باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 1,108
  • بازدید سال : 2,545
  • بازدید کلی : 613,344