loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
حمید بازدید : 3081 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (1)

کانون هواداران رئال مادرید : دیمیتری پایت، هافبک طراح تیم ملی فرانسه در پایان بازی عنوان کرد که قصد مصدوم کردن کریس رونالدو را نداشته است.

در دقیقه نخست بازی، رونالدوپس از برخورد با دیمیتری پایت دچار مصدومیت در ناحیه زانوی پای چپ شد و در دقیق 25  مجبور به ترک زمین مسابقه شد و جای خود را به کوارشما داد. با این حال ستاره تیم ملی فرانسه عنوان کرد که قصدی برای مصدوم کردن رونالدو و صدمه زدن به او را نداشته است.

دیمتیری پایت در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

فقط یک برخورد ساده بود و همین. من جهت به تصاحب درآوردن توپ با پای او رفتم  و اگر او را مصدوم کردم، قصدی در کار نبوده است و به هیچ عنوان نمی خواستم رونالدو را مصدوم کنم. این در طبیعت من نیست که در زمین انسان بدی باشم. شکی در این نیست.

ما ناراحتیم. مالکیت توپ در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی آنها را از دست دادیم. پرتغال روی یکی از معدود شانس‌هایش به گل رسید. یک گل همه چیز را تعیین کرد. گلی که ما خودمان نتوانستیم بزنیم.

 

تیم پرتغال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. فکر می‌کنم اگر گل می‌زدیم، آنها را مجبور می‌کردیم هجومی تر بازی کنند و باز هم می‌توانستیم روی ضد حملات گل بزنیم. در مجموع به نظرم گلشان بی رحمانه بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ReyHaNE در تاریخ 1395/04/21 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

چطور موقعی ک پای کریس و زد ترکوند نامردی نبود ولی وقتی سر ی موقعیت گل زدن شد نامردی
اگ پرتغال بازنده ی زمین بود مقصر پایت میشد چرا ک یکی از بهترین های دنیا رو مصدوم کرده بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 2,559
  • بازدید کلی : 613,358