loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
حمید بازدید : 1211 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو در مورد قهرمانی یورو گفت :” بدون شانس نمی توان قهرمان شد. مسلما خوش شانس بودیم اما برای بردن داشتن آن ضروری است. امسال رئال در چمپیونزلیگ خوش شانس بود چرا که قهرمان بدشانس وجود ندارد.”

مصدومیتش:”زمانی که باید از زمین خارج می شدم حس بدی داشتم. حس می کردم که جایم خالی خواهد بود. هیچ کس به ما باور نداشت. همیشه می خواستم با پرتغال جام ببرم تا در تاریخ ثبت شوم و بالاخره موفق شدم. خیلی خوشحالم. سالها به دنبال این جام بودم و بالاخره مفوق شدم. مربی توانست از استراتژی مناسب استفاده کند.”

فصل موفق :” همه چیز را در سطح باشگاهی بردم اما در تیم ملی مشکلاتی داشتم. فرناندو سانتوس مهمترین فرد حاضر در یورو بود. از ابتدا می گفت که تا فینال به لیسبون بر نمی گردیم. من و خیلی های دیگر از حرفهای او تاثیر گرفتیم. این پیروزی مسلما به توپ طلا کمک می کند اما فکر و ذکرم این مسئله نیست.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 2,492
  • بازدید کلی : 613,291