loading...
کانون هواداران رئال مادرید در ایران
محمد کاردان بازدید : 1299 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (3)

به گزارش کانون هوادارن رئال مادرید کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید، از خودرو بوگاتی جدیدش رونمایی کرد.

  پیش از این ذر بین بازیکنان رئال مادرید تنها بنزما خودروی بوگاتی داشت ولی حال به نظر می‌رسد رونالدو نیز به  جمع دارندگان این خودرو 1.2 میلیون یورویی اضافه شده است. کریستیانو عکس‌های زیر را از خودروی جدیدش در    اینستاگرامش قرار داد.

محمد کاردان بازدید : 766 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش "کانون هواداران رئال مادرید" باشگاه رئال مادرید با خانواده کشته شدگان حمله تروریستی شب گذشته نیس ابراز اهمدردی کرد.

 طبق گزارشات رسمی حدود 84 نفر در حمله کامیون به جمعیتی که برای جشن روز ملی جمع شده بودند، کشته شدند. پلیس اعلام کرده که این کامیون پر از مهمات، مواد مفنجره و نارنجک بوده که البته کار به انفجار آن نکشیده و پلیس پیش از اینکه این انفجار رخ دهد، راننده را به ضرب گلوله کشته است.

 


حال باشگاه رئال مادرید با خانواده کشته شدگان این حادثه ابراز همدردی کرد. در بیانیه باشگاه آمده است:" رئال مادرید عمیقا از حمله ترورسیتی در نیس ناراحت است و قصد دارد همدردی و حمایت خود از کشته شدگان ، خانواده هایشان و تمام مردم فرانسه را ابراز کند."


محمد کاردان بازدید : 899 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش "کانون هواداران رئال مادرید"، موراتا پس از دو فصل بسیار درخشان با پیراهن تیم یوونتوس به مادرید بازگشته و بر خلاف تصورات قبلی، قرار است فصل آینده برای این تیم به میدان برود. ابتدا گفته می شد که رئال قصد دارد او را با رقمی بالاتر به تیمی در لیگ جزیره واگذار کند اما با مخالفت زیدان، موراتا در رئال ماندنی شد.

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از آ اس مسئولان رئال بر اساس توافقات قبلی، قرارداد جدیدی به موراتا پیشنهاد داده اند که مورد موافقت قرار گرفته است. بر این اساس، موراتا قراردادی 5 ساله با رئال امضا خواهد کرد و حقوق سالانه او نیز به 6 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. موراتا در یوونتوس 4.5 میلیون یورو دریافت می کرد. پیش بینی می شود که این مهاجم ملی پوش، فصل آینده یکی از ارکان ثابت رئال مادرید باشد.

محمد کاردان بازدید : 717 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید , ادر بازیکنی بود که در فینال یورو 2016 به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و در دقیقه 109 بازی با شوتی عالی توانست دروازه فرانسوی ها را باز کند و پایه گذاراولین قهرمانی بزرگ تیم ملی کشورش بشود و تاریخ سازی کند. اکنون اما ادر برای دومین بار در هفته های اخیر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و به نقل از Mirror، ادر 28 ساله در مصاحبه ای جدید فاش کرده است که 16 سال قبل، پدرش به دلیل کشته شدن مادرش، دستگیر و به زندان افتاد و اکنون آخرین روزهای زندانش را سپری می کند. او در جواب به سوالی درباره پدر و مادرش گفت:                                                           پدرم به خاطر قتل مادرم در زندان است. او در سن 12 سالگی من مرتکب این قتل شد.مادرم از دنیا رفت و پدرم به زندان؛ فکر میکنم آن به 16 سال حضور در زندان محکوم شد.

این فوروارد پرتغالی فصل قبل را در سوانزی سیتی آغاز کرد، اما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به لیل فرانسه قرض داده شد و پس از پایان فصل، قراردادش با لیل را دائمی کرد. ادر در ادامه صحبت هایش عنوان کرده است که از 2 سالگی به همراه مادرش به پرتغال آمد تا با پدرش زندگی کنند. او همچنین در 8 سالگی از خانواده اش جدا شد تا به یک مدرسه شبانه روزی برود. ادر در سال 2015 در مصاحبه ای با وبسایت باشگاه سوانزی با شوخی گفته بود که خودش را "آقای جهانی" می داند، زیرا از زمینه های متفاوت فرهنگی می آید. او در این مصاحبه جدید درباره لقبی که به خود داده است، اظهار داشت:

من به همراه مادرم به پرتغال آمدم. پدرم هم در این کشور زندگی میکرد، روزی پدرم به خانه مادرم آمد و من را با خودش برد تا من برای مدتی با پدرم زندگی کنم و پس از آن به مدرسه شبانه روزی رفتم.

 

 

حمید بازدید : 653 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : باشگاه آلمانی دورتموند همچنان شرایط خرید خسه رودریگز را به صورت جدی زیر نظر دارد.

ژرمن ها به دنبال تقویت خود در فاز هجومی هستند که خسه که بحث در مورد رفتنش از رئال زیاد است یکی از گزینه هایشان خواهد بود.

حمید بازدید : 659 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : اندره گومز ، هافبک پرتغالی والنسیا یکی از گزینه های رئال برای خرید در خط هافبک است اما تیم اسپانیایی به سادگی او را از دست نمی دهد.

مستایا برای فروش  گومز خواستار آن شده تا کواچیچ ، هافبک کروات رئال هم وارد معامله شود.

حمید بازدید : 605 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که مدافع کهکشانی ها در آستانه پیوست به رم است.گ

نشریه گاتزتا دلو اسپرت در گزارشی مدعی شده است که دو باشگاه رئال مادرید و آ اس رم  بر سر انتقال ناچو به توافق رسیده اند و قرار است تا چند ساعت دیگر خبر انتقال این بازیکن منتشر شود و تنها برخی از جزئیات باقی مانده. روز چهارشنبه خوزه سگوی مدیر عامل ناچو در دفتر باشگاه رم حاضر شد و این مذاکرات را انجام داد.

 

در ابتدا قرار بود قرارداد او به صورت قرضی باشد، اما رمی ها قصد دارند ناچو را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرند. گفته شده است مبلغ انتقال وی 11 میلیون یورو (9.2 میلیون پوند) خواهد بود در هر فصل هم 2 میلیون یورو دریافت می کند.

محمد کاردان بازدید : 764 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (1)

 

 

 

 

 

 

 

کانون هواداران رئال مادرید تقدیم میکند بهترین و دقیق ترین تاریخچه باشگاه رئال مادرید                   باشگاه فوتبال رئال مادرید باشگاهی حرفه‌ای در جهان محسوب می شود که در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا واقع شده است . رئال مادرید موفق‌ترین و پرافتخارترین در اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفقترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. رئال با رکورد ۳۲ قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری، ۹ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۱ قهرمانی در جام باشگاههای اروپا، ۲ جام یوفا، ۱ سوپرکاپ اروپا و ۱ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان از بزرگان فوتبال جهان بشمار می رود.

 

 

کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.

رئال مادرید در تاریخ خود، حتی یک بار هم از لالیگا به دسته پایین تر سقوط نکرده و همیشه در این لیگ حضور داشتند. آن‌ها از دهه ۵۰ بود که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال اسپانیا و اروپا به همگان معرفی کردند. در دهه ۸۰ یکی از بهترین دوران‌های خود را سپری کردند و به تیم کرکس‌ها معروف بودند که موفق به کسب دو جام یوفا، ۵ قهرمانی متوالی لالیگا، ۱ قهرمانی جام اسپانیا و ۳ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا شدند.

ورزشگاه خانگی رئال مادرید ، سانتیاگو برنابئوست که گنجایش ۸۵٫۴۵۴ نفر می باشد. این ورزشگاه در مرکز شهر مادرید قرار دارد و از سال ۱۹۴۷، ورزشگاه اختصاصی این تیم نام گرفت. ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تاکنون ۴ بار و در سال‌های ۱۹۵۷، ۱۹۶۹، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰، میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

رقیب اصلی رئال مادرید بارسلونا می باشد. و بازی معروف این دو تیم را الکلاسیکو می نامند . از نظر درآمد، رئال مادرید با ۴۷۰ میلیون یورو درآمد درسال ۲۰۱۱ در صدر تیم‌های باشگاهی دنیا قرار دارد و با ارزشی معادل ۹۵۰ میلیون یورو، تا سال ۲۰۰۸، دومین تیم پرارزش دنیا بود.

 

تاسیس باشگاه رئال مادریدشاه آلفونسو

گروهی از دانشجویان و دانشگاهیان، فوتبال را به شهر مادرید آوردند. تعدادی از این افراد در همان سالی که باشگاهی را با نام باشگاه فوتبال آسمان به وجود آوردند و صبح‌های دوشنبه به فوتبال می‌پرداختند. ۳ سال بعد و در سال ۱۹۰۰، این باشگاه به دو باشگاه مجزا تبدیل شد.

سپس دو سال بعد و در 6 مارس سال 1902 مجددا باشگاه نام خود را به باشگاه فوتبال رئل مادرید تغییر داد 3 سال بعد این تیم موفق شد اولین جام خود را با شکست تیم اتلتیک بیلبائو اسپانیا به دست آورد.

در سال 1920 باشگاه نام خود را باز هم تغیییر داد و این بار به رئال مادرید که این کار پس از اهدای عنوان رئال توسط شاه آلفانسو سیزدهم اتفاق افتاد.

رئالی ها اولین لیگ خود را در فصل 31-1932 کسب کردند و سال بعد نیز این عنوان را کسب کردندتا اولین تیمی باشند که این جام را دو سال پیاپی کسب می کنند.   

 

ادامه تاریخچه باشگاه رئال مادرید ( جمعه 25 تیر 1395)

 

محمد کاردان بازدید : 851 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، نشریه مارکا نوشته است که درخشش متیا دی شیلیو، مدافع ملی‌ پوش آث میلان در ترکیب ایتالیا در رقابت‌های یورو 2016، توجه سران باشگاه رئال مادرید را جلب کرده و این بازیکن هم به فهرست بلندبالای مشتریان این بازیکن 23 ساله اضافه شد.

دی‌ شیلیو برخلاف فصل گذشته که در اکثر هفته‌های سری آ ایتالیا عملکرد ضعیفی در ترکیب تیمش داشت، تحت‌ِ هدایت آنتونیو کونته در یورو بازی‌ های خوبی ارائه کرد که نتیجه آن علاقه‌ مند شدن باشگاه‌ هایی مانند یوونتوس و ناپولی به او بوده است و اکنون رئالی‌ ها هم خواهان جذب وی شده‌ اند.

متیا دی‌ شیلیو

در همین حال نشریه اسپانیایی دیاریو هم نوشته است که رئال مادرید برای پوشش دادن سمت چپ خط دفاعش جایی که مارسلو در آن بازی می‌ کند، دی‌ شیلیو را در نظر گرفته است.

محمد کاردان بازدید : 1043 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، باشگاه رئال مادرید از لباس فصل اینده خود رونمایی کرد. این لباس اول و دوم این تیم است و در فصل 2016/2017 از آن استفاده خواهد شد.

 

طراح این لباس  برگرفته از لباس سال 1980 رئال مادرید می باشد.

 

لباس اول و دوم باشگاه رئال مادرید:

رئال اول رئال مادرید
رئال دوم رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
لباس جدید باشگاه رئال مادرید
محمد کاردان بازدید : 581 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، پس از قهرمانی کریستیانو رونالدو در رقابت هایی یورو 2016 فرانسه، سر الکس فرگوسن سرمربی سابق باشگاه منچستریونایتد در مورد فوق ستاره تیم رئال مادرید  به روزنامه بیلد گفت:

رونالدو برای فوتبال انگیزه ای باورنکردنی دارد. او برای هر جلسه تمرینش لحظه شماری میکند و همیشه میخواهد بهترین باشد و جام ببرد. کریستیانو علاقه خاصی به بازی های بزرگ دارد.

وی در مورد رونالدو گفت:

پیشرفت او باورنکردنی است و چیز هایی مانند قدرت بدنی و سرعت را دارد که در فوتبال امروز ارزشمند است.

 

حمید بازدید : 445 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : الکونفیدنشال ادعا کرد که رونالدو در صحبت های اخیرش با پرز گفته که می خواهد در رئال مادرید بازنشسته شود.

پرز برای تبریک قهرمانی یورو به رونالدو زنگ زده بود که ستاره پرتغالی تائید کرد که دوست دارد حتی المقدور در رئال بماند.

حمید بازدید : 396 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : بیانکونری مشتاق است تا مهاجم فرانسوی رئال مادرید را به جالی آلوارو موراتا به خدمت بگیرد.

سایت CalcioMercato.com ادعا کرده است که یوونتوسخواهان جذب کریم بنزما مهاجم رئال مادرید است و آنها قصد دارد با هزینه گذافی این مهاجم را به خدمت بگیرند.

 

گفتنی است باشگاه وولفسبورگ هم یکی دیگر از مشتریان بنزما است و 30 میلیون یورو قیمت پیشنهادی آنهاست.

حمید بازدید : 479 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریستیانو رونالدو می تواند تبدیل به اولین بازیکن تاریخ شود که در یک فصل یورو ، چمپیونزلیگ و توپ طلا را برده است.

ابرستاره پرتغالی امسال در هر دو تورنمنت خوب کار کرد و علیرغم آن که برخی می گفتند در فصل خوبش نیست اما اقای گل تاریخ یورو و چمپیونزلیگ شد و چیزی تا کسب چهارمین توپ طلای دوران فوتبالش فاصله ندارد.

حمید بازدید : 380 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : تفکر باشگاه با خسه همخوان نیست. این بازیکن با توجه به حس خوبی که نسبت به زیدان دارد می خواهد بماند اما مربی ترجیح می دهد که در تیمی دیگر فرصت بازی پیدا کند. فروش قرضی یا با بند بازگشت دو گزینه منطقی برای زیدان هستند که شانس گزینه دوم بیشتر است. اتفاقی که برای موراتا رخ داد حالا برای او تکرار می شود.

برای همه مهم این است که بهترین تصمیم را انتخاب کنند. خسه باید بداند که موراتا اولین گزینه زیزو در زمان غیبت یکی از سه عضو بی بی سی است و بعد از ان لوکاس وازکز که فصل قبل خوش درخشید و همچنین لوکاس وازکز (که شاید بماند) گزینه های موجود هستند. برای خسه تبدیل شدن به ششمین مهاجم تیم گزینه خوبی نیست آن هم در حالی که او 23 ساله است و پیشنهادات خوبی از ایتالیا و انگلیس دارد.

محمد کاردان بازدید : 496 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هوادران رئال مادرید رائول که مصاحبه ای طولانی با روزنامه AS انجام داده است، در پاسخ به اینکه آیا رئال مادرید به خرید پوگبا نیاز دارد؟ گفت:

ام... نمیدانم باید دید از بازیکن فوق العاده ای است و مطمعنم رئال مادرید و در کادر فنی اش چگونگی تناسب او در سیستم فعلی را ارزیابی کرده اند. میخواهید گزینه هایی داشته باشید. به نظر من مسیر علامت گذاری شده است و قهرمان لیگ قهرمانان هم شده ایم , بنابراین...

البته که زیدان قهرمان جام جهانی لیگ قهرمانان اروپا و یورو شده است. از من بپرسید که چرا فاتح این جام ها شده است. بخاطر کلود ما که له له و در تیم ملی فرانسه به خاطر امانوئل پتی و دیدیه دشام ، باید یک تیم متعادل وجود داشته باشد. مواقعی در فوتبال وجود دارد که شما همواره حمله نمیکنید. و ان تعادل توسط یک بازیکن به شما داده می شود.

رئال مادرید با حضور تونی کروس لوکا مودریچ و خامس رودریگز در خط میانی هم خوب بازی کرد. رافا بنیتز هم در تیم خود از کاسمیرو استفاده می کرد. شاید بنیتز بعد از دو ماه کارکردن تیم را شفاف تر دید و تصور کرد که همه چیز میتواند با حضور بهترین بازیکنان حل شود.

 

 آیا رئال مادرید به یک مدیر ورزشی نیاز دارد؟

در حال حاضر این سوال مربوط به رئیس باشگاه است.

محمد کاردان بازدید : 538 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید فیلیپ لام مدافع راست باشگاه بایرن مونیخ و کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان، قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو 2016 را با نگارش نامه ای بلند تبریک گفت. دل نوشته های یار کم حاشیه ژرمن ها را به گزارش کانون هواداران رئال مادرید و نقل از سایت گل می خوانید:

فوتبال دوستان عزیز

اینک سه روز از پایان یورو 2016 می گذرد. از جنبه شخصی، این نخستین بار از سال 2002 بود که قادر بودم به عنوان یک طرفدار بیننده یک تورنمنت معتبر باشم بدین معنی که خیلی راحت باشم و کشورم آلمان را تشویق کنم؛ به جای این که فشار بازی ملی رویم باشد.

حس کناره گیری، حس گوشه نشینی برای باری دیگر، مرا رو به روی حقیقی پیش و پا افتاده ولی اساسی نشاند. فوتبال یک بازی است. و همان طور که سپ هربرگر(سرمربی تیم ملی آلمان غربی در جام جهانی 1954 که فاتح این رقابت ها نیز شد) گفته، "مردم به تماشای مسابقات فوتبال می روند چرا که از پایانش خبری ندارند."

این غیرقابل پیش بینی بودن است که باعث جذابیت فوتبال می شود و هر بازی را، همانند تجربه ای جدید جلوه می دهد. به علاوه، جام ملت های اروپا و جام جهانی امروزه به رخدادی بزرگ و همگانی مبدل شده است. شما با دوستان تان ملاقات می کنید، در خانه می مانید، در کافه یا کافه تریا به خوردن و آشامیدن می پردازید و کنار هم دیگر به تماشای مسابقات می نشینید.

این امر می تواند با پوشیدن پیراهن، به اهتزاز در آوردن پرچم، سرود خواندن و شرط بندی روی بازی ها همراه باشد و هر کسی به نحوی با تیمش ارتباط برقرار می کند. روی تیم تان سرمایه گذاری می کنید، مقدمات را فراهم نموده و روی (برد) تیم تان شرط می بندید. این کار باعث بالا رفتن شور و شوق در میان شما شده و لذتی عمیق تر یا سرشکستگی ای تلخ تر را تجربه خواهید نمود. کلیه آن ها مصداق بارز تجربه هستند. بنابراین برد و باخت سر می رسد- چه در قالب یک گروه یا فردی.

پس تجربه کردن این گونه از هویت یابی همراه با تیم، پس از سال ها زندگی با آن، یک عشق راستین است. این ها مرا یاد دوران حضورم در تیم های پایه می اندازد. زمانی که به باشگاه می روید تا آنچه را در تلویزیون می بینید، از نزدیک رویت کنید، همیشه بازی آخرتان را در ذهن تان مرور می کنید.

زیبایی برخی مسابقات و برخی تورنمنت ها، حواشی جالب شان است. خیلی اوقات، بازده نامشخص است. شما چیزی را می بینید که بازیکنان می بینند. شما راهکار های خودتان را در ذهن خود مرور می کنید. سپس شما به نمایش آن ها می نگرید. این گونه شما در طول 90 دقیقه درگیر (بازی) شده و کاملا مجذوب آنچه می بینید، می شوید.

در یورو، کشورهایی همچون ولز، ایرلند شمالی و ایسلند مرا هیجان زده کردند و به وجد آوردند. نه به خاطر این که فوتبالی فوق العاده ارائه می دهند بلکه بابت بازی شجاعانه و متحدی که برابر تیم های مدعی تر ارائه می دادند. آن ها با وجود مواجهه با رقبایی قدرتمند، فلسفه فوتبالی متعلق به خود را در زمین پیاده می کردند. آن ها برابر حریفانی با قدمت بسیار بیشتر و دارای زیر ساخت شکیل تر، روی پای خود ایستادند.

تماشای این چیزها خیلی جالب بود. فوتبال به این گونه تعصب نیاز دارد. روح موجود در این گونه تیم های کوچک تر، بر برخی از تیم های بزرگ تر می چربد. البته که بخت و اقبال نیز نقش دارد. ایسلند برابر انگلستان کمی خوش شانس بود ولی آن ها شایسته پیروزی بودند. ماجرایی به همین سان بر بازی فرانسه و آلمان حکم فرما بود. فوتبال غیر قابل پیش بینی است. این یک بازی است. شانس نیز همواره یک فاکتور است. و این امری مثبت است چون هرگز نمی توان درباره حتی یک بازی از تورنمنت، نتیجه ای قطعی را از پیش، محتمل دانست. 

قهرمان خوش اقبال سال 2016 پرتغال بود و حالا جام ملت های اروپا ازان تیمی است که مدت هاست فوتبالیست های بزرگی را پرورش داده. اگرچه آن استعداد های جوان صرفا با شانس و ناگهانی با همدیگر به نوک فوتبال ملی نرسیدند. آن ها از استعداد، سخت کوشی و نظم شان، رویایشان را دریافتند؛ همان طور که رناتو سانچز در این راه نقشی شگرف داشت.

البته برخی بازیکنان نامدار هم گهگاه نمایش های پر فراز و نشیب و دور از انتظار ارائه دادند. سخت کوش ترین تیم برنده نمی شود بلکه خوش شانس ترین تیم به این مهم دست می یابد. و من این را دوست دارم.

این امر موفقیت را حتی بیشتر هم گران بها ساخته و لحظه پیروزی را وصف ناپذیر تر. به من ایمان داشته باشید، من می دانم. من این امر را پس از بالا بردم جام جهانی 2014 دریافتم. در آن مقطع، آن همه تلاش تان و راهی که پیمودید مهم نیست بلکه لذت بردن از آن لحظات و خوش اقبالی است.

بنابراین، مایلم تبریک از صمیم قلبم را به قهرمان یورو 2016، پرتغال تقدیم کنم.

فیلیپ

محمد کاردان بازدید : 374 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید , خسه رودریگز بازیکن 23 ساله تیم فوتبال رئال مادرید اظهار داشت:

از شنیدن خبرهایی درباره علت ماندن یا نماندنم در رئال مادرید شگفت زده شده ام تصمیم گیری من برای ماندن یا نمادن در رئال مادرید ربطی به شرایط موراتا ندارد. موراتا دوست صمیمی من است واگر بخواهد و بشود دوست دارد در رئال مادرید بازی کند من دخالتی در سیاست های مالی و تاکتیکی تیم ندارم اما دوست دارم او در مادرید بماند.

 

 

وی ادامه داد:

برای فسخ قرارداد خود با رئال مادرید از سوی باشگاه اختیار کامل دارد و از احترامی که باشگاه به بازیکنانش در این زمینه میگذارد بسیار ممنونم. این کار باشگاه بسیار با ارزش است و به بازیکنانش این حق را میدهد تا آزادانه تصمیم بگیرم. اولویت من با رئال مادرید است و احتمال جدایی از مادرید برای من بسیار کم است.

 

 

MOHAMMAD بازدید : 497 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)
به گزارش "كانون هواداران رئال مادريد" رونالدو ايت عمس را در پيج شخصي اينستاگرام خود شير كرد و نوشت : زماني كه يك تيم و كشور باور كنند هر چيز ممكن است.
حمید بازدید : 489 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : به گزارش AS، خوانما لوپز  مدیر برنامه های موراتا روز گذشته باز هم در دفتر رسمی باشگاه رئال مادرید حاضر شد و این باز با پاسخ قطعی مدیران باشگاه روبرو شدند و آن ها اعلام کردند که به هیچ یک از پیشنهادهای موجود برای موراتا گوش نخواهند دارد. به گفته این منبع آن ها عقیده دارند، موراتا پس از گذراندن دو سال موفق در تیم یوونتوس و حضور در ترکیب اصلی لاروخا و زدن 3 گل، شرایط خوبی برای بازی در رئال دارد و در کنار بنزما می تواند دست زیدان را برای انتخاب مهاجم باز بگذارد.

حمید بازدید : 271 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : زیدان شاید بر روی ناواس نیز ریسک نکند. دروازه بان کاستاریکایی که روز 9  ژوئن به دلیل مصدومیت آشیل زیر تیغ جراحان رفت دوران ریکاوری را طی می کند و از همین رو ممکن است زیدان در ان دیدار کاسیا را به زمین بفرستد.

حمید بازدید : 348 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش Goal، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید بایرن مونیخ که به تازگی تمرینات خود را در کنار این تیم آغاز کرده است، مصاحبه ای با نشریه Bild آلمان انجام داده است و در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال به گفتگو پرداخته است. او در ابتدای صحبت هایش در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید چنین گفته است:

من واقعا نگرش حرفه ای رونالدو را دوست دارم. اغلب خبرنگاران از من می پرسند که کار کردن با بازیکنانی نظیر رونالدو و ایبرا دشوار نیست و من به آن ها می گویم که اصلا اینطور نیست چرا که لازم نیست شما همه چیز را به این ها بگویید و خودشان با نظم و قانون رفتار می کنند.

وی در ادامه در مورد احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید اضافه کرد:

هر چیزی در فوتبال می تواند اتفاق بیفتد ولی خیلی سخت است که رونالدو را در یک تیم دیگر ببینید. این قضیه برای بعضی بازیکنان دیگر نظیر مسی و لام و مولر و مالدینی نیز وجود دارد، کسانی که کل دوران فوتبالشان را در یک تیم بوده اند و به راحتی آن را ترک نمی کنند. آن ها به باشگاهی که در آن بازی می کنند خیلی اهمیت می دهند.

سرمربی اف سی هالیوود در ادامه در مورد انتخاب بهترین بازیکن جهان از بین رونالدو و مسی چنین گفت:

من واقعا نمی دانم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست یا نه چون مسی هم به همان اندازه خوب است. رقابتی که آن ها داشته اند باعث شده تا در 6-7 سال گذشته توپ طلا به آن ها تعلق بگیرد. به نظر من این رقابت برای آن ها باعث شده است تا بهترین عملکرد ها را داشته باشند.

حمید بازدید : 233 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید : کریس رونالدو ستاره باشگاه رئال مادرید در جریان بازی فینال یورو  2016  بین فرانسه و پرتغال با برخورد که با دیمیتری پایه بازیکن تیم فرانسه داشت مصدوم شد.
کین در مورد این برخورد گفت: واقعا آسان نیست شما اشک ریختن کسی را ببینید. از این اتفاقی که برای رونالدو افتاد بسیار ناراحت شدم. اما به نظر من برخورد پایه کاملا درست و شجاعانه بود و این بدشانسی رونالدو است که با همچین برخوردی مصدوم شد.

حمید بازدید : 465 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

http://uupload.ir/files/13cg_g1307.4b9fdb471ad25aae176f8074fb3c6d0d.jpg

کاسیا: همیشه طوری تمرین می کنم که گویی قرار است بازی کنم

خود را نیمکت نشین نمی دانم اعتماد مربی مهم است

این که مثل بقیه اوندسیما را جشن بگیرم مثل یک خواب بود

مصدومیت کیلور درها را به روی فیکس شدنش در سوپرجام باز می کند

زیدان از موراتا خواست که زودتر برگردد تا در سوپرجام بازی کند

http://uupload.ir/files/n382_1467351513_193698_1468383240_album_grande.jpg

رائول: در مدل باشگاه ایده آل من مدیر ورزشی وجود دارد

هر باشگاهی دوست دارد پگپبا را داشته باشد

در ابتدا تصور نمیکردم زیدان مربی شود اما حالا

دل بوسکه میتوانست فرگوسن رئال شود

 

محمد کاردان بازدید : 366 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

بازیکن و مربی ولزی "سابق" منچستریونایتد درباره اولین باری که بازی کریستیانو رونالدو را به همراه هم تیمی هایش تماشا کرد، خاطره جالبی را تعریف کرده است.کانون هواداران رئال مادرید به این خاطره میپردازد.

"کانون هواداران رئال مادرید"  رایان گیگز که به تازگی پس از 29 سال از منچستریونایتد جدا شد، در مصاحبه ای جدید عنوان کرده است که تماشای دریبل های پی در پی رونالدو در لباس اسپورتینگ لیسبون  و در جدال با جان اوشی - مدافع سابق منچستریونایتد – باعث خنده او و هم تیمی هایش شده بود.

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید به نقل سایت Goal، رونالدو پس از ارائه عملکردی خیره کننده در دیدار دوستانه منچستریونایتد و اسپورتینگ لیسبون در سال 2003، چشم بازیکنان و سرمربی وقت منچستریونایتد را گرفت و خیلی زود با 8/3 میلیون پوند که رکوردی برای یک نوجوان 18 ساله محسوب میشد، به اولدترافورد منتقل شد. در همین حال، رایان گیگز پس از قهرمانی تیم ملی پرتغال در یورو 2016 به یادآوری اولین خاطره اش از کریستیانو رونالدو پرداخت و در این باره بیان کرد:

شما رونالدو را می دیدید که توپ را گرفته است و جان اوشی را از هر طرف دریبل می زند. تماشای این صحنه باعث میشد که خنده های کوچکی را داشته باشیم. او در آن دیدار درخشید. پس از بازی، تمام بازیکنان تیم درباره او حرف می زدند و من به یاد دارم که همه ما منتظر  اقدام سرمربی تیم (سر الکس فرگوسن) بودیم و همه در تعجب بودند که ما منتظر چه هستیم (که برای جذب او پیشنهاد نمی دهیم)؟ و کمی بعدتر بود که زمزمه هایی مبنی بر انتقال رونالدو به منچستریونایتد با مبلغ 13 میلیون یورو را شنیدیم.

 

 

محمد کاردان بازدید : 307 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

در ادامه تصاویری زیبا از رقابت های یورو 2016 را مرور می کنیم.

کانون هواداران رئال مادرید , یورو 2016 هم با همه حواشی و شگفتی هایش به اتمام رسید ولی یاد و خاطره اش از اذهان فوتبال دوستان پاک نخواهد شد. در ادامه با وب سایت گاردین  همراه خواهیم شد تا به یادماندنی ترین لحظات جام پانزدهم را از دریچه لنز دوربین عکاسان رویت کنیم.

 

یک خانواده در حال تماشای بازی افتتاحیه بین فرانسه - رومانی، از طریق نمایشگر های بزرگ تدارک دیده شده برای طرفداران در سطح شهر، در سایه برج ایفل.

 

خوشحالی طرفداران ولز پس از شنیدن سوت پایان در بوردو، جایی که تیم شان پس از سال 1958 به نخستین پیروزی (2-1 برابر اسلواکی) در یک تورنمنت معتبر دست یافت.

 

وس هولاهان(سمت راست-بالای عکس) بازیکن جمهوری ایرلند دروازه سوئد را در گروه E رقابت ها گشود.

 

نبرد زلاتان ایبراهیموویچ و رابی بریدی بر سر یک توپ هوایی در جریان تساوی 1-1 در استادو فرانس. این تورنمنت جایگاه آخرین بازی های ملی زلاتان بود؛ او پس از حذف کشورش از رقابت های ملی خداحافظی کرد.

 

شادمانی دیمیتری پایه پس از به ثمر رساندن گل دوم فرانسه مقابل آلبانی .هر دو گل خروس ها در لحظات پایانی این بازی که در مارسی انجام شد.

 

شادمانی ادر پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر سوئد، با پس زمینه ای از طرفداران زرد پوش. این بازی در تولوز برگزار شد و تنها دو دقیقه مانده به پایان وقت های قانونی بازی، این گل از راه رسید.

 

واکنش وین هنسی سنگربان ولز به گل تمام کننده دنی استوریج. انگلستان پیروز این بازی در لانس شد اما، نهایتا سه شیر ها در مکان دوم گروه B جای گرفتند.

 

"یون سلنیوف" مهاجم تیم ملی اوکراین ، در هوای بارانی لیون، توپ را در جریان شکست تیمش برابر ایرلند شمالی کنترل می کند.

 

"دنیله ده روسی" هافبک ایتالیا ، خالکوبی اش را همانند یک هشدار به رخ هافبک های رقیب می کشد.

 

شین لانگ در جریان پیروزی 3-0 شیاطین سرخ برابر جمهوری ایرلند، بین توماس فرمائلن و توبی آلدرویرلد، ساندویچ وار (!) له می شود...

 

یک طرفدار مجارستان با دودی سبز رنگ در اطراف استادو والدروم مارسی، در آستانه بازی این کشور برابر ایسلند شگفتی ساز که با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.

 

تصویر منعکس شده از ورزشگاه، روی کلاه محافظ یک افسر پلیس. در بازی ای که هواداران مجارستان در لحظات ابتدایی اش، براداران مسئول برقراری نظم را به دردسر انداختند!

 

واکنش کریستیانو رونالدو به تساوی پرتغال برابر اتریش از سری بازی های گروه F. از این صحنه ترول های زیادی در فضای مجازی منتشر شد؛ آن هم در شبی که ستاره رئال مادرید یک ضربه پنالتی را نیز برای تیمش در پاریس از دست داد. البته وی در ادامه راه روندی متفاوت را طی کرد...

 

شادمانی طرفداران جمهوری ایرلند پس از گل دیر هنگام رابی بریدی برابر ایتالیا که منجر به راه یافتن این کشور به جمع 16 تیم نهایی شد.

 

یکی از زیباترین گل های تورنمنت را، شردان شقیری در نخستین بازی از مرحله حذفی رقابت ها برابر لهستان به ثمر رساند. هر چند که در پایان روز در سنت اتین، سوییس در ضربات پنالتی برابر لهستان شکست خورده بود.

 

واکنش مارسلو بروزوویچ (راست) و دوماگوی ویدا (چپ) به شکست در وقت های اضافی برابر پرتغال. کروات ها با غلبه بر اسپانیا، به عنوان صدرنشین گروه D شناخته شدند ولی در همان مرحله یک هشتم به کار خود در یورو 2016 پایان دادند.

 

اشلی ویلیامز، جیمز چستر، هال رابسون کانو و کریس گانتر یاران ولز، منتظر رسیدن توپ به محوطه جریمه هستند و البته در این راه، جانی اوانز، گرت مک آئولی و کریگ کتکارت آن ها را تنها نگذاشتند. در این بازی ولز با یک گل از سد حریفش عبور کرد.

 

پرش "داوید ده خیا" گلر اسپانیا، برای مهار توپ در نبرد برابر ایتالیا در استادو فرانس. لاروخا در نهایت با دو گل شکست را پذیرفت و آتزوری توانست به 12 سال شکست ناپذیری مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های یورو پایان دهد.

 

یورش با سرِ "لوران کوشیلینی" مدافع فرانسه به سمت توپ، در برد همراه با بازگشت فرانسه در دیدار با جمهوری ایرلند در لیون.

 

واکنش باکاری سانیا به پیروزی دشوار و 2-1 فرانسه برابر جمهوری ایرلند. میزبان می بایست در مرحله بعد، برابر انگلستان یا ایسلند قرار می گرفت...

 

هنگامی که واقعیت این که انگلستان باید بعد از شکست برابر ایسلند به خانه بازگردد، جو هارت، دله آلی و گری کیهیل را متأثر کرد. لحظاتی پس از این شکست2-1در نیس، روی هاجسون از سمتش استعفا داد.

 

شور و اشتیاق هواداران حاضر در لیسبون برای نبرد کشورشان برابر لهستان در مرحله یک چهارم نهایی.

 

طرفداران لهستان شال های شان را درمصاف با پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی که با نتیجه 1-1 خاتمه یافت و این پرتغال بود که در ضربات پنالتی راهی بعد شد، بالا گرفته اند.

 

پرتغال در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی باید به مصاف ولز می رفت. در این عکس طرفداران پرتغال را می بینید که در لیسبون، پرچم کشورشان را به اهتزاز در آورده اند.

 

نبرد توماس مولر از آلمان و ساموئل اومتیتی از فرانسه بر سر توپ، در دومین دیدار نیمه نهایی که در مارسی برگزار شد. فرانسه برخلاف مالکیت توپی که ازان آلمان یکی از مدعیان اصلی جام پیروز این پیکار شد.

 

در یک فینال به دور از انتظار، ادر سرنوشت قهرمان را مشخص کرد. پرتغال سرمست از دست یابی به نخستین جام با اهمیت تاریخش بود؛ در حالی که فرانسه و فرانسویان با تلخی های پس از شکست مواجه می شدند.

 

"ترریو دو پاکو" در لیسبون، شاهد جشنی دیرهنگام بود.

 



Vahid11 بازدید : 378 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

باشگاه ایتالیایی آ اس رم هم چنان به طور جدی به دنبال جذب مدافع تیم رئال مادرید است

 

به گزارش "کانون هواداران رئال مادرید"  تیم فوتبال آ اس رم بدنبال حضوری پرقدرت در رقابت های فصل جاری سری آ ایتالیا است . به همین منظور لیست بلند بالایی را برای اضافه کردن به ترکیب خود آماده کرده است که یکی از گزینه های جدی آنها جذب مدافع 26 ساله رئال مادرید است 

 

ناچو فرناندز از زمان حضور در رئال مادرید فقط در 17 مسابقه بازی کرده که در عملکرد قابل قبولی در اغلب بازی ها نیز داشته است و در بازی مقابل پاری سن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی رئال مادرید موفق شد با تک گل ناچو یاران ابراهیموویچ را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد

 

حدود 20 روز پیش جلسه ای بین سران آ اس رم و مدیر برنامه های ناچو برگزار شد که صحبت های مدیر برنامه های ناچو این خبر را تایید میکند

" باید بگویم که چند تیم از جمله آ اس رم علاقه مندی خود برای جذب ناچو را اعلام کرده اند اما حل این معامله ساده نخواهد بود . رم باید با سایر تیم ها برای جذب ناچو رقابت کند و قبل آن باید سران رئال را راضی کند چون آنها ناچو را میخواهند و برای او ارزش بالایی قائل هستند " 

 

ناچو بازیکن جوان و با استعدادی است که از تیم های پایه رئال به تیم اصلی منتقل شده است و ارزش بالایی برای رئالی ها دارد و باید منتظر ماند و دید واکنش کهکشانی ها به پیشنهاد این تیم چه خواهد بود

MOHAMMAD بازدید : 282 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)
به گزارش "رئال ايران"، سیلوا در تست‌های پزشکی اسپورتینگ لیسبون که قصد پیوستن قرضی به این باشگاه را داشت رد شد و با تغییری که در بیو اینستاگرامش ایجاد کرد، این شایعه به وجود آمد که او از فوتبال خداحافظی کرده است. با این حال، او این موضوع را تکذیب کرد و گفت که چنین چیزی صحت ندارد. او گفت:" روز جمعه در تست‌های پزشکی اسپورتینگ لیسبون بودم، چند تست استرس دادم که تغییراتی در نوار قلبم ثبت شد. فردایش و حتی امروز چندین بار تست دادم و هیچ چیز غیرطبیعی در قلبم مشخص نشد. به نظر تنها همان یک بار این اتفاق افتاد و دلیلش هنوز مشخص نیست. برای اطمینان آنها تصمیم گرفتند فعلا من را به خدمت نگیرند. مشخصا رئال مادرید می‌خواهد که تست‌ها دوباره انجام شود ولی من مطمئنم که نیازی به اینکار نیست. با توجه به اخبار کذبی که در رسانه‌ها منتشر شد، تصمیم گرفتم به صورت رسمی اعلام کنم که از فوتبال کناره گیری نکرده ام."
محمد کاردان بازدید : 284 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید  , در این بخش اهمیت فعالیت ورزشکاران مطرح در شبکه های اجتماعی را گرد هم آورده است.

نانی به همراه جام قهرمانی...

 

حمایت کارکنان باشگاه بارسلونا از لیونل مسی با نشان دادن عدد 10

 

سلفی خاص ملو...

 

از تولید به مصرف...

 

تفریح جذاب تیو...

 

آقای سرمربی...

 

مسابقه مچ اندازی در زمین تمرین!

 

ملی پوشان فوتبال اسپانیا به یاد قهرمانی شش سال پیش شان در جام جهانی 2010 که در چنین روزی رقم خورد.

 

ماریا شاراپووا در شهر بارسلون

 

سلفی بیادماندنی رونالدو و هم تیمی هایش در یک روز باشکوه

 

بدون شرح...

 

پست ویژه فیگو به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشورش در یورو

 


محمد کاردان بازدید : 263 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

کانون هواداران رئال مادرید , پس از خاتمه یافتن یورو 2016 و قهرمانی پرتغال نگاهی به آمار و ارقام بازی های این تورنومنت می اندازد.

 

0: فینال بین فرانسه و پرتغال، اولین فینال تاریخ یورو است که در پایان 90 دقیقه با نتیجه مساوی 0-0 خاتمه می یابد.

1: برادران ژاکا (گرانیت و تائولانت) اولین برادرانی بودند که در قالب دو تیم مختلف در مسابقات یورو به میدان رفتند.

3: اوکراین سومین تیم پس از ترکیه (1996) و دانمارک (2000) است که در گلزنی ناکام می ماند.

4: آلمان و لهستان تنها تیمی هایی بودند که موفق به کلین شیت در مرحله گروهی شدند. پیش از این تنها ایتالیا (1980) و آلمان (1996) موفق به ثبت چنین عملکردی شده بودند.

5: کریستیانو رونالدو به اولین بازیکنی تبدیل شد که در چهار دوره یورو موفق به گلزنی می شود.

6: چهار گل از روی ضربه آزاد مستقیم به ثمر رسید که رکورد به ثمر رسیدن گل از روی ضربات آزاد در یک دوره مسابقات شکست.

7: آرون رمزی و ادن هازارد با ارسال چهار پاس گل، بهترین پاسورهای یورو 2016 لقب گرفتند.

8: ایکر کاسیاس به اولین بازیکنی بدل شد، که در پنج دوره از مسابقات یورو حضور داشته است.

9: آنتوان گریزمان با به ثمر رساندن 6 گل، ضمن آقای گلی در یورو 2016 برنده کفش طلای این مسابقات شد.

10: گرت بیل به هفتمین بازیکنی تبدیل شد که در تمامی بازی های مرحله گروهی یورو موفق به گلزنی می شود.

11: کریستیانو رونالدو در کنار میشل پلاتینی با 9 گل زده بهترین گلزن تاریخ یورو لقب گرفت.

12: رناتو سانچز بالاتر از کریستیانو رونالدو به جوانترین بازیکنی که در فینال یورو بازی کرده است تبدیل شد و بالاتر از پیترو آناستاسی جوانترین قهرمان مسابقات یورو لقب گرفت.

13: کریستیانو رونالدو با 21 بازی رکورددار بازی در تاریخ رقابت های یورو لقب گرفت.

14: هانس هالدورسون دروازه بان ایسلند با 27 سیو (مهار توپ) بهترین عملکرد را در میان دروازه بانان داشت و به طور میانگین بیش از 5 سیو در هر دیدار داشت.

15: کینگزلی کومان با سرعت 32.8 کیلومتر در ساعت بالاتر از یانیک کاراسکو (32.3 کیلومتر در ساعت) سریعترین بازیکن یورو 2016 بود.

16: زولتان گرا هافبک تیم ملی مجارستان با گلزنی در دیدار مقابل پرتغال، با 37 سال و 62 روز سن، دومین بازیکن مسن گلزن در تاریخ یورو شد. تنها ایویکا واستیچ بازیکن سابق تیم ملی اتریش، مسن تر از وی بوده است. با توجه به اینکه گل واستیچ از روی نقطه پنالتی بوده است، زولتان گرا مسن ترین بازیکنی است که در جریان بازی موفق به گلزنی در یورو شده است.

17: گابور کیـرای با حضور در دیدار مجارستان و اتریش مسن ترین بازیکن تاریخ یورو شد و با حضور در دیدار مقابل بلژیک رکورد خود را بهبود بخشید.

18: پیروزی پرتغال مقابل فرانسه، اولین پیروزی این تیم طی 41 سال اخیر بود. در آن دیدار پرتغال با گل های نه نه و مارینیو با نتیجه 2-0 در پارک دو پرنس پیروز شده بود.

19: شکست فرانسه در فینال، اولین شکست این تیم در زمین خود در یک رقابت معتبر بین المللی پس از 56 سال بود. آخرین بار در دیدار رده بندی یورو 60، فرانسه با نتیجه 2-0 مغلوب چکسلواکی شده بود.

20: تنها دو سوم از پنالتی های اعلام شده در جریان بازی در یورو 2016 تبدیل به گل شد. کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس، الکساندر دراگوویچ و مسوت اوزیل پنالتی های خود را از دست دادند تا بدترین عملکرد از یورو 72 که فقط یکی از دو پنالتی تبدیل به گل شد، ثبت شود.

21: روبرت لواندوفسکی تنها 100 ثانیه پس از آغاز دیدار لهستان و پرتغال موفق به گلزنی شد که دومین گل سریع تاریخ مسابقات یورو است.

22: تعداد گل های به ثمر رسیده در یورو 2016 طی 51 بازی که میانگین 2.12 گل در هر مسابقه را نشان می دهد.

23: گل نانی در مقابل ایسلند، ششصدمین گل تاریخ رقابت های یورو بود.

24: مجموع تماشاگران یورو 2016 بیش از 2 میلیون بود که میانگین 47594 نفر در هر دیدار را نشان می دهد.

محمد کاردان بازدید : 469 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید ، شب گذشته پرتغال با وجود اینکه از دقیقه 25، کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیت از دست داد، توانست فرانسه را  شکست دهد و برای اولین بار قهرمان یورو شود.

خواهر رونالدو پس از این قهرمانی در اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت:

اشک هایی که برادرم پس از مصدومیت ریخت قلبم را به درد آورد و باعث شد مردم پرتغال نیز به خاطر او بگریند. به خاطر ناجوانمردی ای که در حق کریستیانو شد اما خدا بزرگ است و نیز مسیح که به صلیب کشیده شد برای ساخته شدن دنیایی بهتر. کریستیانو از درد اشک می ریخت و دیگر نتوانست به مبارزه در زمین برای موفقیت ملتش ادامه دهد ولی او همانند مسیح سربلند شد و جام قهرمانی را در نهایت بالای سر برد. او برنده حقیقی بود و با رعایت عدالت رویایش محقق شد. حالا این ما هستیم که قهرمانیم.

کریستیانو رونالدو

محمد کاردان بازدید : 461 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران رئال مادرید، شب گذشته کریستیانو رونالدو توانست جام قهرمانی یورو 2016 را بالای سر ببرد و به اولین کاپیتان تاریخ پرتغال تبدیل شود که توانسته چنین جام ارزشمندی را بالای سر ببرد. چند هفته پیش، لئو مسی فرصت داشت تا جام قهرمانی کوپا آمه ریکا را بالای سر ببرد اما در این امر ناکام ماند تا اشک ریزان با فوتبال ملی خداحافظی کند. این دو اتفاق را که کنار هم بگذاریم، دلیل کنایه روزنامه های کاتالانی به رونالدو پس از قهرمانی پرتغال مشخص خواهد شد.

اسپورت و موندودپورتیوو، به مصدومیت رونالدو در دقیقه 25 و خروج او از بازی اشاره کرده اند و در تیتر یک خود مشخصا، قهرمانی پرتغال در غیاب رونالدو را بولد کرده اند.

رونالدو در این بازی ها 3 گل برای پرتغال به ثمر رساند که هر سه از اهمیت بالایی برخوردار بودند. دو گل او به مجارستان اگر نبودند، پرتغال شاید هرگز از دور گروهی صعود نمی کرد و گل او در نیمه نهایی به ولز، پرتغال را در مسیر درستی برای رسیدن به فینال قرار داد. رونالدو با کسب این قهرمانی و نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال حالا شانس اول تصاحب توپ طلای 2016 محسوب می شود.

 

تصاویر صفحه نخست روزنامه های موندو دیپورتیو و  اسپورت چاپ کاتالان:

روزنامه اسپورت

روزنامه اسپورت

محمد کاردان بازدید : 272 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

زمانی که اعلام شد یورو 2016 با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد، بسیاری گمان کردند این ایده از کیفیت رقابت‌های یورو که همیشه یکی از با کیفیت‌ترین رقابت‌های فوتبال به شمار رفته، می‌کاهد. که این باور تا حدودی هم در جریان رقابت‌ها رصد شدنی‌ست.

مساله‌ی 24 تیمی شدن و کیفیت رقابت‌های یورو خود مبحثی جداست. اما نکته‌ای که توجه کردن به آن قهرمانی پرتغال را نیز توضیح می دهد مزیت صعود کردن تیم‌های سوم گروه است. بحث کدام طرف جدول قرار گرفتن و بازی با حریفانی که ادعای قهرمانی نداشته‌اند مطرح نیست. بلکه بخت بازی کردن درمرحله حذفی حتی در شرایطی که تیمتان بدترین تیم صعود کننده نام می‌گیرد، مطرح است.

بیایید وضعیت پرتغال را با توجه به 24 تیمی شدن مرور کنیم. آنها در گروه F با تیم‌های مجارستان و ایسلند و اتریش هم گروه شدند. حاصل کار سه تساوی و کسب 3 امتیاز بود. با ایسلند 1-1، با اتریش 0-0، و با مجارستان 3-3. 24 تیمی شدن بدان معنی بود که تعداد تیم‌های صعود کننده بیشتر شود. و مرحله یک شانزدهم هم به رقابت ها اضافه شود. بنا بر همین ایده چهار تیم برتر سوم نیز به همراه تیم‌های اول و دوم گروه‌ها راهی دور یک شانزدهم می‌شدند.

زمانی که سوت پایان آخرین بازی مرحله گروهی به صدا در آمد، پرتغال 3 امتیازی بود. آنها 4 گل زده بودند و 4 گل خورده بودند، با تفاضل صفر و بدون باخت. پرتغال به عنوان آخرین تیم برتر سوم به همراه ایرلند جنوبی و شمالی و اسلواکی و ایسلند راهی یک شانزدهم شد. در حالی که بدترین عملکرد را در میان تیم‌های صعود کننده داشت. این را هم در نظر بگیریم که گل دوم ایسلند در برابر اتریش که در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید، باعث شد تا مسیر پرتغال تا فینال، زیر و زبر شود.  حال اگر یورو با قوانین دوره‌های قبلی (16 تیم در چهار گروه و هشت تیم صعود کننده) برگزار می‌شد، پرتغال عملا حذف شده بود. یا اینکه در گروه‌هایی با تراکم تیم‌های قدرتمندتر بازی می‌کرد. اگر صرفا مساله صعود به عنوان تیم سوم را در نظر بگیریم، باید پرتغال را بزرگترین ذی نفع این طرح دانست. شاید بزرگترین سود کننده‌ی تمامی تاریخ یورو برای طرحی جدید. چرا که تصور کردن اینکه بار دیگر تیمی بتواند به عنوان تیم سوم، به دور بعدی صعود کند و عنوان قهرمانی را به دست آورد بسیار سخت است.

 

 

در این میان نحوه نتیجه گیری پرتغال را به کناری بگذارید، و چرایی چنین نتیجه هایی را طرفی دیگر. چراکه نتایج پرتغال خود مدلول صعودشان به عنوان تیم سوم گروه بوده است. یعنی تیمی که به عنوان سومین تیم گروه صعود می کند، نتایج دیگری نمی تواند بگیرد. به این ترتیب شکل جدید برگزاری یورو تنها و تنها به سود فوتبال پرتغال تمام شد. با بضاعتی که آنها داشتند، و فوتبالی که آنها بازی کردند، شکل جدید برگزاری یورو، با قواره آنها جور در آمد.

این گونه و با این نگاه، قهرمانی پرتغال تاریخی‌تر از پیش جلوه می‌کند. تاریخی به آن معنی که احتمالا تکرار چنین قهرمانی تا دهه‌ها ممکن نباشد. ضمن آنکه باید 24 تیمی شدن یورو را بهترین تصمیم یوفا برای فوتبال پرتغال دانست.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان یورو 2016؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 2,520
  • بازدید کلی : 613,319